Kävin tänään ja koin järkytyksen. Olen hoikka, urheilen paljon. Kuntosalilla käyn ja lenkkeilen. Lihakset näkyy ja olen pitänyt itseäni kiinteänä. Mutta rasvaprosentti 27!! Mitä ihmettä? Nainen joka tulkitsi mittauksen tulokset sanoi että tulokseni olivat hyvät ja lihotakin saa 2 kg.
Ristiriitaista?
InBody mittaus?
3
2499
Vastaukset
- 3-17
Ei siinä mitään ihmeellistä ole. 27 on täysin normaali hoikan naisen rasvaprosentti.
- Amatööri olen
On tärkeää ymmärtää, että palautteen antaja ei sallinut läskin lisääntymistä kahdella kilolla, vaan lihasten lisäämistä kahdella kilolla.
Kun lisäät 2 kg lihaa kehoon, rasvaprosentti tippuu sun tapauksessa radikaalisti. - gmtr
voi hyvänen aika taas...27 on täysin normaali naisen rasvaprosentti. Mulla on sama r-p kuin sulla ja elopaino normaalin alarajoilla. Naisilla on luontaisesti rasvaa kehossa,tuo alhainen rasvaprosentti on lähinnä kilpaurheilijoiden tavoite.Lihasvoima on mulla myös hyvä ja vatsan lihakset ovat alkaneet erottumaan tuolla karmaisevalla 27 rasvaprosentilla :D Ei tuossa mun mielestä ole mitään ristiriitaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851907- 431499
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!531107- 761070
- 721033
- 59991
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon22966- 34920
- 37819
- 38769