Blogiosoitteita

Painonvartija

Hei vaan!
Olen aloittanut blogin kirjoittamista ja tykkään lukea paljon myös muiden blogeja. En löytänyt täältä enää kovin tuoretta ketjua muiden blogien osoitteista, joten päätin perustaa siksi uuden. Eli olisi kiva, jos tänne listattaisiin blogiosoitteita laihdutukseen ja painonhallintaan liittyen.

Itse olen jojoillut kymmenisen vuotta ja viime vuonna päätin lopettaa tuon "pelleilyn" ja tein kunnon elämäntapamuutoksen. Olen nyt vuoden päivät ollut tällä tiellä ja vielä on matkaa tavoitteisiin. Olen vuoden aikana pudottanut reilu 12 kg ja vielä olisi jäljellä noin 5 kg. Käyn blogissa läpi vuoden aikana tulleita oivalluksia ja kerron myös nykyhetkestä, koska taistelu tällä tiellä ei ole kuitenkaan loppunut. Blogi löytyy osoitteesta: http://niinanikuisuusprojekti.blogspot.fi

7

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WW.

      Tämä ei varmaan ole enää kovin montaa kuukautta toiminnassa oleva blogi, koska olen jo painonpudotuksen loppusuoralla ja vain pari kiloa normaalipainosta. Yhteensä olen pudottanut jo noin 20kg viime syksystä. Uusia blogituttuja on silti mukava saada. Alkukuulumisiani voit lukea, kun klikkaat yläreunasta "Vanhat blogit", sieltä löytyy se blogi, jonka perustin Vuodatukseen syksyllä, sen jälkeen osoite on muuttunut Wordpressiin. Käynpä vilkaisemassa blogiasi :)

      http://vanhanvaiheita.wordpress.com/

    • Höyryheikit pois

      Varo tuota VP?:n höyrypäätä. Aivan mielenvikaista höyryämistä täällä Suomi24:ssa ollut jo kauan. Minä aloittelin taannoin tuota VHH-dieettiä, mutta kun luin VP?:n sekoiluja, päätinkin laihduttaa muilla keinoin ihan vaan todistaakseni, että muullakin tavalla laihtuu. Nyt laihtunut kohta 25 kiloa ihan normaalilla kotiruualla, kaloreitakaan en ole hirveästi laskenut. 5kg jäljellä. Ja kotiruualla nekin.

    • Painoindeksi blogi

      www.painoindeksi.wordpress.com

      Tuossa minun laihdutusblogini

    • Emppu23v

      http://lupaanviimeisenkerran.blogspot.fi/

      Aloitin blogin pitämisen tänään! Eli aika tuore tapaus kyseessä.
      Olen 20v nainen. Pudotettavia kiloja tällä hetkellä n 10kg (joista jo aiemmin pudotettu noin 20kg).

    • susanen

      http://pienempimaailmani.blogspot.fi/

      Laitetaanpa nyt omakin blogini tänne, nää teidän linkittämät oli hyvin mieleenkiintoisia! :)

      Eli, omani kertoo nimenomaan myöskin tästä laihdutusprojektista ja sen avulla terveellisen elämän tavoittelemisesta, niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Blogissa on muutoskuvia ja kirjoittelen sitä rehellisesti, myös niistä kaiken kuuluisista takapakeista :D

    • MIä vaa

      http://bikinikuntoon2015.blogspot.fi/ Tässä mun blogi, mutta mulla niksahti jalka tuossa 3 viikkoa sitten joten en ole päässyt vielä aloittamaan kunnolla. Mutta tänään jo kesti kevyttä kävelyä tuo koipi, niin eiköhän tästä taas nousta :)

      • 17+9

        Luin blogisi, tsemppiä sulle!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe