Mä oon muuten tyytyväinen mun vartaloon, mutta reidet on ongelma(varsinkin sisäreisien yläosa). Mä käyn juoksu/höllkkälenkillä 4-5 kertaa viikossa sit kahtena päivänä käyn kävelyllä. Jumppailen joka ilta television äärellä. Kerran viikossa mul on tanssi ja jumppa. Elän suhteellisen terveellisesti 4-5 kertaa päivässä 3-4tunnin välein. Herkutkin olen jättänyt pois, joskus kyllä juhlissa voi jonkun keksin syödä. Mikä liikuntalaji tehoais reisiin???
Tässä on mun päivän ateriat:
Aamupala: kaurapuuro joku hedelmä
Välipala: joku hedelmä esim. Banaani
Päivällinen: perus kotiruoka
Välipala: luonnon jogurtti hedelmä
Iltapala: ruisleipä tai ruisnäkkileipä jossa juustoa päällä hedelmä
Pitäskö mun lisätä liikkumista et reisistä lähtis ylimääränen?
Mikä urheilulaji tehoaa reisiin?
4
135
Vastaukset
- slkdfjaösoih
Reisiin tehoaa jääkiekko ja step-aerobic, saleilta tietysti löytyy se sisäreisilaite, en muista nimeä. Saman liikkeen voi tehdä kotona kylkimakuulla nostamalla alimmaista jalkaa päällimäisen edestä ylöspäin.. nilkkapaino tehostaa liikettä. Yläreiteen kertyvä rasva ei koskaan lähde kokonaan pois, se on geneettinen taipumus, ja saattaa liittyä myös korkeaan estrogeenipitoisuuteen tai vähäiseen testoteronin määrään. Testosteronin määrää voi lisätä harjoittelemalla raskailla painoilla lihaskuntoa. Ja lisätä proteiinia ja vähentää sokeria (hedelmiä) ruokavaliossa. Silloin voi päästä eroon naisille tyypillisistä "ongelma-alueista".
- mm_♥
Tehoaisko kuntopyöräily?
- KMT
Itselläni juoksu ja hyvä ruokavalio ovat auttaneet riittävästi. Lisäksi teen hieman joitakin jalkaharjoitteita, esim. kyykkyjä.
- shwarzeneggerpohjemies
Itse aloitin 10 vuotta sitten ihan pitkät lenkit reippaalla tahdilla. kaksi kertaa oon vetänyt kävellen noin puolimaraton lenkin. Lopputulos. Käytän yleensä pillifarkkuja. Pohkeiden kohdalla on aika mielettömät lihakset. Joten on vaikeuksia saada farkkuja pois jalasta heh. Elikä voin sanoo pitkät reippaat lenkit. Elikä se 21 plus jotain kilometriä. Pohkeet,reidet kasvaa.. ja kunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399