Mikä urheilulaji tehoaa reisiin?

Mä oon muuten tyytyväinen mun vartaloon, mutta reidet on ongelma(varsinkin sisäreisien yläosa). Mä käyn juoksu/höllkkälenkillä 4-5 kertaa viikossa sit kahtena päivänä käyn kävelyllä. Jumppailen joka ilta television äärellä. Kerran viikossa mul on tanssi ja jumppa. Elän suhteellisen terveellisesti 4-5 kertaa päivässä 3-4tunnin välein. Herkutkin olen jättänyt pois, joskus kyllä juhlissa voi jonkun keksin syödä. Mikä liikuntalaji tehoais reisiin???

Tässä on mun päivän ateriat:
Aamupala: kaurapuuro joku hedelmä
Välipala: joku hedelmä esim. Banaani
Päivällinen: perus kotiruoka
Välipala: luonnon jogurtti hedelmä
Iltapala: ruisleipä tai ruisnäkkileipä jossa juustoa päällä hedelmä

Pitäskö mun lisätä liikkumista et reisistä lähtis ylimääränen?
Ilmoita


Reisiin tehoaa jääkiekko ja step-aerobic, saleilta tietysti löytyy se sisäreisilaite, en muista nimeä. Saman liikkeen voi tehdä kotona kylkimakuulla nostamalla alimmaista jalkaa päällimäisen edestä ylöspäin.. nilkkapaino tehostaa liikettä. Yläreiteen kertyvä rasva ei koskaan lähde kokonaan pois, se on geneettinen taipumus, ja saattaa liittyä myös korkeaan estrogeenipitoisuuteen tai vähäiseen testoteronin määrään. Testosteronin määrää voi lisätä harjoittelemalla raskailla painoilla lihaskuntoa. Ja lisätä proteiinia ja vähentää sokeria (hedelmiä) ruokavaliossa. Silloin voi päästä eroon naisille tyypillisistä "ongelma-alueista".
Ilmoita
Tehoaisko kuntopyöräily?
Ilmoita
Itselläni juoksu ja hyvä ruokavalio ovat auttaneet riittävästi. Lisäksi teen hieman joitakin jalkaharjoitteita, esim. kyykkyjä.
Ilmoita
Itse aloitin 10 vuotta sitten ihan pitkät lenkit reippaalla tahdilla. kaksi kertaa oon vetänyt kävellen noin puolimaraton lenkin. Lopputulos. Käytän yleensä pillifarkkuja. Pohkeiden kohdalla on aika mielettömät lihakset. Joten on vaikeuksia saada farkkuja pois jalasta heh. Elikä voin sanoo pitkät reippaat lenkit. Elikä se 21 plus jotain kilometriä. Pohkeet,reidet kasvaa.. ja kunto.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mikä urheilulaji tehoaa reisiin?

Mä oon muuten tyytyväinen mun vartaloon, mutta reidet on ongelma(varsinkin sisäreisien yläosa). Mä käyn juoksu/höllkkälenkillä 4-5 kertaa viikossa sit kahtena päivänä käyn kävelyllä. Jumppailen joka ilta television äärellä. Kerran viikossa mul on tanssi ja jumppa. Elän suhteellisen terveellisesti 4-5 kertaa päivässä 3-4tunnin välein. Herkutkin olen jättänyt pois, joskus kyllä juhlissa voi jonkun keksin syödä. Mikä liikuntalaji tehoais reisiin???

Tässä on mun päivän ateriat:
Aamupala: kaurapuuro joku hedelmä
Välipala: joku hedelmä esim. Banaani
Päivällinen: perus kotiruoka
Välipala: luonnon jogurtti hedelmä
Iltapala: ruisleipä tai ruisnäkkileipä jossa juustoa päällä hedelmä

Pitäskö mun lisätä liikkumista et reisistä lähtis ylimääränen?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta