Tässä suositus miehille jotka etsivät naista.
Ulkonäkövaatimukset romukoppaan !!!!!!!!
Tapasin runsaanpuoleisen naisen ja nyt on oltu kohta vuosi yhdessä. En uskonut voivani ihastua niin pulleaan ja arkisen oloiseen naiseen mutta niinvain kävi.
Seksi on mahtavaa, iloista ja hupsuttelevaa. Mieskuntoni alkaa olla kovilla vaikka olen ikäisekseni vetreässä kunnossa. Hänen orgasminsa ovat rajuja ja tulevat sarjoina, ei puhettakaan mistään pidättelystä.
Kyrvän päässä ei ole silmiä, silti se näkee tarkasti kenestä pitää.
Suositus sinkkumiehille
10
335
Vastaukset
- 5+9
Hyvä sulle jos pysty tyytymään tuollaiseen, toivottavasti olet itsekin lihava jotta nainen ei taas saanut korkeampitasoista miestä itselleen.
Itse olen tehnyt paljon työtäni kroppani eteen joten todellakin on ulkonäkövaatimuksia naiselle. - Joo, ei kiitos
Ihan roskaa.
Se ei ole mikään pelkkä ulkonäkövaatimus että ei yksinkertaisesti jaksa katsoa pyöreiden, pulleiden, lihavien tai "runsaan puoleisten" naisten kehoa eikä elämäntapoja.
Seksi ei todellakaan sellaisen kanssa ole mielestäni mahtavaa ja mieskuntoni kärsii jo ajatuksesta tuollaisen naisen kanssa.
Meilä jokaisella on makumme. Muu ulkonäkö ja ns. kauneusvirheet erikseen, mutta ainakin omalla listani kärkipäässä on se että nainen on hoikka, hoikahko tai se normaali joka tarkoittaa että sellaista ylimääräistä ei ole kehoon kertynyt.
Siitä ei tingitä vaikka henki menisi.
Kiva kuitenkin että sinulle tuollainen nainen on kelvannut paremmin kuin hyvin. Onnea teille. - alien.
Tuotahan ne naiset juuri haluaisivat että ei tarvitsisi huolehtia edes ulkonäöstä ja silti kelpaisi miehille ja vielä hyvässä kunnossa oleville miehille.
Kyllä joku taso on hyvä pitää, jos naisille antaa periksi joka asiassa niin he oppivat kohta siihen että mitään ei tarvitse tehdä ja silti saavat sen mitä haluavat. - 20+2
Mitähän nämä Jumalan lahjat naissukukunnalle vielä tällä luuseripalstalla vastailevat aloittajalle? Ap on onnensa löytänyt, joka pysyy ja paranoo, ja nainen saattaa hoikistua ja kaunistua noin hyvässä hoidossa.
Loput mankujat taitavat olla täysin parisuhdekokemattomia, mitä nyt kuvissa ja filmeissä on kaikkea kivaa nähty. Että sitä se laadukas naiskuva edustaa, paperinukke etsinnässä kun ei mistään mitään tiedetä.- Joo, ei kiitos
Hoikistuminen ja kaunistuminen lähtee kyllä ihan ihmisestä itsestään, eikä niin että siihen tarvitaan jotain hyvää hoitoa ja toisen apua parisuhteessa.
Eli siis on "mankumista" ja merkki kokemattomuudesta kun ei halua pyöreää naista?
Olen ollut pyöreän naisen kanssa parisuhteessa ja ei kiitos koskaan enää. Jos et tahdo pysyä itse kuosissa niin sinusta ei parisuhteeseen ainakaan minun kanssani ole.
Veikkaanpa että sinä olet se joka etsii jotain paperinukkea joka hyväksyy sinun läskeytesi.
- vhhhbb
Jaahas, aivan ihana aloitus! Loistavaa kaikki tsempit miehelle! Varmasti mahtavaa seksiä pyöreän kanssa, varmasti osaavat nauttia! Toisin kuin pihtaavat ja hoikat kanssasisaret, jotka ovat estyneitä eivätkä osaa ilotella!
Itse olen nainen ja minua ei haittaa, jos miehellä on vähän mahaa, oikeastaan pieni maha on vaan seksikäs. Ja itse asiassa, jos oikeen kovasti jostain tykkää, niin kyllä sitä tykkää joka sentistä... En edes etsi mitään kovin trimmattua miestä, sellaset tavalliset on parhaita..
Jos miehellä tai naisella ei ole muuta elämänsisältöä kuin hoikan varren metsästys, niin voi sentään ja jos mies ajattelee noin rumasti pyöreistä ihmisistä kuten tuolla on vastailtu, niin en huolisi vaikka olis miten hoikka, jos korvien väli on noin ruma ja läski.....- 5+9
"Jos miehellä tai naisella ei ole muuta elämänsisältöä kuin hoikan varren metsästys"
Ei kukaan täällä väittänyt että se olisi ainut elämänsisältö mutta fakta on että ensin mies katsoo naisessa ulkonäköä ja vasta sitten otetaan luonteesta selvää jos ulkonäkö on ok.
Naisilla on edelleen tässäkin asiassa etu että te voitte helposti laihduttaa. Me miehet ei voida kasvaa 185 senttiseksi ja muokata kasvoja komeaksi eikä penistä pitkäksi ja paksuksi. - Joo, ei kiitos
" Toisin kuin pihtaavat ja hoikat kanssasisaret, jotka ovat estyneitä eivätkä osaa ilotella! "
Tuo tiivistänee sinun ruman ja läskin pään sisältösi aika hyvin.... - älä katso ulkonäköä
5+9 kirjoitti:
"Jos miehellä tai naisella ei ole muuta elämänsisältöä kuin hoikan varren metsästys"
Ei kukaan täällä väittänyt että se olisi ainut elämänsisältö mutta fakta on että ensin mies katsoo naisessa ulkonäköä ja vasta sitten otetaan luonteesta selvää jos ulkonäkö on ok.
Naisilla on edelleen tässäkin asiassa etu että te voitte helposti laihduttaa. Me miehet ei voida kasvaa 185 senttiseksi ja muokata kasvoja komeaksi eikä penistä pitkäksi ja paksuksi.Totta, vähän niin se menee että ensin katsotaan ulkonäköä, se riittää aluksi. Mutta sitten pitää olla jotain muutakin sisältöä ihmisessä että suhde jatkuisi.
Itse olen jostain kumman syystä ihastunut naisiin jotka ovat aivan erinäköisiä kuin ihastusteni kohteet yleensä. Tietyn tyyppiset naiset herättävät kiinnostukseni, mutta ne joiden kanssa olen lopulta ollut suhteessa, ovat olleet ihan toisennäköisiä.
Rakkaudesta sanoisin, että siinä ei ole olennaista mitä haluat saada, vaan mitä pystyt antamaan. Rakkaus on kuin suhteen kolmas henkilö jota yhdessä vaalitaan.
Tässä iässä yli 50 on vaikea enää löytää täydellisen vartalon ikätoveria. On parasta etsiä kumppania jonka kanssa on hyvä olla ulkonäöstä riippumatta.
Voi olla, että jossain on kauniimpi ja minulle sopivampi nainen, mutta voi olla ettei ole, tai etten häntä löydä. Koska olemme onnellisia nyt, miksi ottaisin riskin hänen menettämisestä.
Olisihan elämä paljon helpompaa, jos voisi viehättyä pulleista naisista, mutta en vaan voi. Joskus olen yrittänyt, mutta en vaan pysty. Monelle miehelle pullea nainen suurine rintoineen on unelma, mutta minä viehätyn tyttömäisen siroista naisista. Onko se synti olla itselleen rehellinen?
Sitäpaitsi eivät hoikat naset ole pihtareita vaan todellisia seksipetoja oikeissa käsissä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752863- 592811
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172653- 412082
- 532051
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2782024Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31104Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009