Minulla meni noin 100€ (kotona join karhua, eli tosta pois n. 30€)
Kuinka paljon meni teillä baareissa eilen?
25
118
Vastaukset
- 5+2
Mulla meni vain 7e, herrasmiehet tarjosivat sen jälkeen. Ja huom. Tulin kiltisti yksin kotiin.
- piiloalfa
Ei ne olleet mitään herrasmiehiä, vaan pillunnälkäisiä sikoja, jotka poistuttuasi haukkuivat sinut keskenään huoraksi, kun et antanut pillua vaikka otit ilmaiset juomat iloisesti vastaan. Ymmärrä tämä baarimiehistä, niin pääset elämässä pidemmälle.
- opittu on
piiloalfa kirjoitti:
Ei ne olleet mitään herrasmiehiä, vaan pillunnälkäisiä sikoja, jotka poistuttuasi haukkuivat sinut keskenään huoraksi, kun et antanut pillua vaikka otit ilmaiset juomat iloisesti vastaan. Ymmärrä tämä baarimiehistä, niin pääset elämässä pidemmälle.
Eikös se on aika reilua niille sikoille. Se olisi epäreilu kohtelu hyvää miestä kohtaan, mutta sellaiset eivät iske muijia baareissa.
- piiloalfa
opittu on kirjoitti:
Eikös se on aika reilua niille sikoille. Se olisi epäreilu kohtelu hyvää miestä kohtaan, mutta sellaiset eivät iske muijia baareissa.
Ei kai hyvä mies yleensäkään ostele naiselle alkoholia saadakseen seksiä.
- Mies32v.
Lähdin kotiin kaverilta, en jaksanut sitä tappelua.
Pelailin parit pelit netissä. Olin alussa 1-3/tapot/kuolemat
Sen jälkeen olin 48-7
Ja kirjoitin: I'm again number one. So typical. Why you all suck. i'm drunk ffs
Siihen ykkösenä 20 minuuttia ollut vastasi kunnioitettavasti: Heh, damn you, again stole my number one ;) But wp, gg
Minä kännissä nostin he suosta ja voitimme. MINUN ansiosta.
Kaksi ihmistä oli kyllä parasta. Toinen kutsui mua noobiksi. Ja lopulta molemmat heistä oli: Great game Man32, can you add me as friend. U use hacks?
Tänään jäin tähän, koska kaveri kävi täällä parkumassa. Mutta meni takaisin sen ämmän luokse...riitelemään.
En jaksa kaveriani, jos on noin spede. En ole mikään satama mihin tulla kun omista valinnoista saa itkeä.
Nyt luen teidän nyyppien juttuja.
Ei edes tehnyt mieli, mutta ajattelin jos kokeilisin miltä sukkikset tuntuu ja noi mun stiletot. Siitä on aikaa kun pidin niitä jaloissa.
Ehkä mä yritän jotenkin taikoa naista itselleni itsestäni.
lol "Minulla meni noin 100€ (kotona join karhua, eli tosta pois n. 30€)"
Tämän takia en käy baareissa.- PelaajaMies1977
Ei yhtään, kun pelasin Dragon Age 2:sta. Nyt pelaan sit Dragon Age: Inquisition:ia. Hyviä pelejä ja paljon mielenkiintoisempi maailma, kuin tämä todellisuus. EI kiinnosta todellisuus..elän mielummin pelien kanssa. Moi.
- ätmi
Olen tässä vuosien varrella varmaan viisi kertaa aloittanut Dragon Age: Originsin alusta ja kiinnostus on lopahtanut joka kerta, kun olen päässyt Lotheringistä eteenpäin. Kakkonen on pölyyntynyt hyllyssä jo pari vuotta.
- Mies.
ätmi kirjoitti:
Olen tässä vuosien varrella varmaan viisi kertaa aloittanut Dragon Age: Originsin alusta ja kiinnostus on lopahtanut joka kerta, kun olen päässyt Lotheringistä eteenpäin. Kakkonen on pölyyntynyt hyllyssä jo pari vuotta.
Meni joku 60 euroa mutta tienasin 140 euroa koska kaveri löi kanssani vetoa että en saa suudelmaa yhdeltä naiselta.
No saitkos mitään vastineeksi tuosta satasesta?
- Tärkeä kyssäri
Niih...saitko suomiämmältä lorton väljää reikää vai saitko tiukempaa kotona?
- n31n
Baari-iltana yleensä menee noin 20-40e.
- sillitrooli
Oletko laskenut paljollako saat juomia, taksimatkojen maksamisia yms. miehiltä per baari-ilta?
- n31n
sillitrooli kirjoitti:
Oletko laskenut paljollako saat juomia, taksimatkojen maksamisia yms. miehiltä per baari-ilta?
Kuljen junalla, ja yhden kerran elämässäni mies tajosi baarissa.
- sillitrooli
n31n kirjoitti:
Kuljen junalla, ja yhden kerran elämässäni mies tajosi baarissa.
Taitaa kyllä olla nyt jotain propagandaa. Ellet sitten käy vain hyvin harvoin baarissa, mikä muuttaa asian (ja on tietty muutenkin hyvä juttu).
- n31n
sillitrooli kirjoitti:
Taitaa kyllä olla nyt jotain propagandaa. Ellet sitten käy vain hyvin harvoin baarissa, mikä muuttaa asian (ja on tietty muutenkin hyvä juttu).
Mitä ihmeellistä? Minulla kulkee junat, halpa matkustaminen, ei tarvitse olla kellekään velkaa. Baarissa juon omilla ja en tiedä miten edes voi törsätä 100e (paitsi jos maksan kaverin juomiset myös). Joskus käyn useammin, joskus harvemmin, viimeinen kerta taisi olla joulukuun alussa, meni jotain 60e (maksoin myös kaverin sisäänpääsy ja juomat).
- sillitrooli
n31n kirjoitti:
Mitä ihmeellistä? Minulla kulkee junat, halpa matkustaminen, ei tarvitse olla kellekään velkaa. Baarissa juon omilla ja en tiedä miten edes voi törsätä 100e (paitsi jos maksan kaverin juomiset myös). Joskus käyn useammin, joskus harvemmin, viimeinen kerta taisi olla joulukuun alussa, meni jotain 60e (maksoin myös kaverin sisäänpääsy ja juomat).
Sitä ihmeellistä, että vuosien varrella olen ollut muutaman kerran myös naisvoittoisessa porukassa liikkeellä baarissa, ja sitä drinkintarjoajien ja erilaisten tarjousten esittäjien määrää on vaikea uskoa miehenä. Tarjoiluita, tarjoiluita kaikkialla, siis näin sivusta katsottuna.
- n31n
sillitrooli kirjoitti:
Sitä ihmeellistä, että vuosien varrella olen ollut muutaman kerran myös naisvoittoisessa porukassa liikkeellä baarissa, ja sitä drinkintarjoajien ja erilaisten tarjousten esittäjien määrää on vaikea uskoa miehenä. Tarjoiluita, tarjoiluita kaikkialla, siis näin sivusta katsottuna.
Joko olen ruma ja mulle ei tarjotaan. Tai asenteestani näkee, että turha tarjota ei siitä mitään saa :) Ei ole tapana käyttää miehiä hyväkseen edes baarissa. Sen yhden kerran mitä tarjottiin otin vastahakoisesti vastaan, ja toisella tarjoilukierroksella tilasin vettä.
- sillitrooli
n31n kirjoitti:
Joko olen ruma ja mulle ei tarjotaan. Tai asenteestani näkee, että turha tarjota ei siitä mitään saa :) Ei ole tapana käyttää miehiä hyväkseen edes baarissa. Sen yhden kerran mitä tarjottiin otin vastahakoisesti vastaan, ja toisella tarjoilukierroksella tilasin vettä.
Sikäli kuin olen noilla edellämainituilla kerroilla seurannut, ollen jopa ainoana miehenä mukana, niin naisille ihan ulkonäöstä, laittautumisesta tai iästä riippumatta tarjotaan. Ero on omien tarkkailujeni mukaan siinä, että naisporukassa on yksi tai kaksi, joiden perässä on kaikki miehet, ja lopuille tarjotaan realistisesti arvioiden sitten ehkä kerran-kaksi baari-illan aikana.
- n31n
sillitrooli kirjoitti:
Sikäli kuin olen noilla edellämainituilla kerroilla seurannut, ollen jopa ainoana miehenä mukana, niin naisille ihan ulkonäöstä, laittautumisesta tai iästä riippumatta tarjotaan. Ero on omien tarkkailujeni mukaan siinä, että naisporukassa on yksi tai kaksi, joiden perässä on kaikki miehet, ja lopuille tarjotaan realistisesti arvioiden sitten ehkä kerran-kaksi baari-illan aikana.
Miten tarjoat jos naisen seuraan ei pääse ja nainen ei ota tarjoilua vastaan?
On minulla kavereita jotka käyvät baarissa maksamatta mitään. Kunhan hymyilee kaikille ja jos viel silmää iskee niin tarjoiluun voi kuolla. Kyllä naiset osaa jos on tarvetta. Minulla ei ole sitä tarvetta, mieluummin maksan itse omat menot, uskot tai et. - sillitrooli
n31n kirjoitti:
Miten tarjoat jos naisen seuraan ei pääse ja nainen ei ota tarjoilua vastaan?
On minulla kavereita jotka käyvät baarissa maksamatta mitään. Kunhan hymyilee kaikille ja jos viel silmää iskee niin tarjoiluun voi kuolla. Kyllä naiset osaa jos on tarvetta. Minulla ei ole sitä tarvetta, mieluummin maksan itse omat menot, uskot tai et.Olet sitten poikkeus. Mikä on kyllä hyvä asia.
- n31n
sillitrooli kirjoitti:
Olet sitten poikkeus. Mikä on kyllä hyvä asia.
On meitä poikkeuksia enemmänkin :)
- Mies32v.
Kuun lopussa tulee Steamiin Heroes of might and magic 3 hd. Sinne 15egeä menee heti, oli syy mikä tahansa.
Toivottavasti sitä pelaa joku nainenkin. Joku.
Normaalipainoinen ja nätti. Voi olla työtön.(siis niinku mua kiinnostaisi oletko!)
Sori. :) - Kіs-kіsu
14,90 euroa.
- ht ...
Eilen ei menny yhtään. Olin kiltisti kotona. Tänään iski pieni turhautuminen, joten painuin baariin ja tällä hetkellä mennyt 20,40€ sisältäen narikan.
Kohta lähden bussilla kotiin, kun ei ole järkevää syytä olla täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925