Miehillä on helpompaa

HienoNainen_

Tänään on taas se päivä: kuukautiskierron ensimmäinen.

Aamulla heräsin kierrehuimaukseen ja pahoinvointiin, raudanmaku tuntui suussa. Minua olisi vielä nukuttanut, mutten voinut jatkaa nukkumista yhä voimistumvampien oireiden takia.

Äkkiä pomppasin pystyyn ja ryntäsin vessaan. Jo ennen kuin sain pöntönkannen auki suustani alkoi suihkuta oksennusta. Korvissa tykytti ja silmissä musteni ja niistä vuoti vettä. Verenpaine oli romahtanut ja jouduin lepäämään wc-istuinta vasten monta minuuttia.

Mutta täysin voimattomana minun täytyi kompuroida ylös. Alkoi olla jo kiire. Alavatsassa oli alkanut ensimmäinen kouristus. Se kiristyi kiristymistään.Kipu oli burana-pakkauksen löydettyäni jo voimakas. Huuhtelin tabletin nopeasti vesitilkalla alas.

Sängyn päälle käytyäni huomasin jännittäväni melkein kaikkia lihasryhmiäni tahattomasti. Ajattelin, että se varmaan pahentaa kipua, joten yritin tietoisesti rentouttaa lihakseni. Hetken päästä huomasin taas alkaneeni jännittää niitä.

Ensimmäinen kouristus huipentui. Kipu oli niin rajua, että vaistomaisesti väännyin sikiöasentoon. Hetken päästä kouristus hellitti. Rentous lähti kohdusta leviten koko kehooni, helpotus oli suunnaton. Toivoin, että buranan vaikutus ehtisi alkaa ennen seuraavaa kouristusta - turhaan.

Seuraavan alkaessa tunsin, kuinka vaginastani valuu lämmintä, hyytynyttä verta. Onneksi olin laittanut siteen valmiiksi. Kun tämä toinen kouristus, ensimmäistä voimakkaampi, oli ohi, tunsin valtavaa hyvänolon tunnetta: kaikki lihakset olivat rentoutuneet, endorfiinit virtasivat veressä , oli oli kevyt ja lämmin. Tiesin, että tällä kertaa ei tule enempää kouristuksia, ja buranankin vaikutus oli jo alkanut. Nukahdin uudestaan, onnellisena.

Miesten elämä on tasaista ja mukavaa kyytiä. Siksipä kai miehet niin helposti muuttuvat ajan mittaan katkeriksi ja kiittämättömiksi.

Tällaisia olen tänään ajatellut. Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille!

45

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasapainoa

Juuri haroin harvoja kaljuntuvia hiuksiani ja eilen podin rintakipuja joita olen saanut masennuksen takia mitä naiset ovat syrjinnällään minulle aiheuttaneet. Kuolen varmaan kohta sydänvaivoihin. Miehet kuolevat nuorempina, siinä missä naiset nauttivat hyviä eläkepäiviä jälkisukupolvensa kanssa, itse en edes saa lapsia koska kukaan nainen ei huoli minua.

• ERCFTVGY

Tämä on totta! Miehet kuolevat nuorempina. Silti he katselevat elämän kumppania nuoremmista naisista. Järjenvastaista! MUTTA KURPPA ON KURPPA. KUKA SELLAISTA HALUAA KATSELLA!

• Kannattaisiko käydä gynellä? Apua on todennäköisesti saatavilla.

• 12+13

Minipillerit veisivät kuukautiset todennäköisesti pois kokonaan. Kaikille pillerit eivät tosin sovi. Me "onnelliset", jotka emme voi käyttää pillereitä joudumme vain sietämään. Itse alkaisin näin kolmenkymmenen vuoden jälkeen olla jo valmis mummoutumaan siltä osin, että kuukautiset saisivat jo loppua. Ei tunnu yhtään prinsessamaiselta tämä osa naisen elämää, vaikka naisen elämää niin mukavaksi palstamiesten taholta aina kehutaankin.

• 5+4
        12+13 kirjoitti:

Minipillerit veisivät kuukautiset todennäköisesti pois kokonaan. Kaikille pillerit eivät tosin sovi. Me "onnelliset", jotka emme voi käyttää pillereitä joudumme vain sietämään. Itse alkaisin näin kolmenkymmenen vuoden jälkeen olla jo valmis mummoutumaan siltä osin, että kuukautiset saisivat jo loppua. Ei tunnu yhtään prinsessamaiselta tämä osa naisen elämää, vaikka naisen elämää niin mukavaksi palstamiesten taholta aina kehutaankin.

Kyllä se onkin todella etuoikeutettua ainakin mitä seuran saamiseen tulee ja yleensä elämäkin on paljon onnellisempaa kun on sitä seuraa, verrattaen yksinäisyydestä vastoin tahtoaan kärsimiseen.

• menkkamonsteri
        5+4 kirjoitti:

Kyllä se onkin todella etuoikeutettua ainakin mitä seuran saamiseen tulee ja yleensä elämäkin on paljon onnellisempaa kun on sitä seuraa, verrattaen yksinäisyydestä vastoin tahtoaan kärsimiseen.

Miehet voivat sentään runkata 365 päivänä vuodessa. Naiset eivät voi menkkojen aikana koska onko se kivaa kun käsi on veressä? Ei ole.

• menkkamonsteri kirjoitti:

Miehet voivat sentään runkata 365 päivänä vuodessa. Naiset eivät voi menkkojen aikana koska onko se kivaa kun käsi on veressä? Ei ole.

Moni harrastaa seksiä kuukautistenkin aikana.

• HienoNainen_

"Kannattaisiko käydä gynellä? Apua on todennäköisesti saatavilla."

Gynekologi sanoi, että tämä kuuluu naisen elämään ja että osta nopeavaikutteista burana capsia.

E-pillerit olisivat taattu apu kuukautiskipuihin ja myös henkisiin PMS-oireisiin, kuten emotionaalisuuteen, ja olen niitä aiemmin käyttänytkin noin vuoden ajan, mutta en enää halua käyttää synteettisiä hormooneja. Vaistoni sanoo, ettei se ole hyväksi.

• 15+9
        Ratikkakuski kirjoitti:

Näin on joku pyyhe/muovi vain alle ja anaaliseksiä esim.

• menkkamonsteri
        Ratikkakuski kirjoitti:

Hyi, veristä hommaa.

• menkkamonsteri
        15+9 kirjoitti:

Hyi, paskasta hommaa.

• elmukelmua
        menkkamonsteri kirjoitti:

Hyi, paskasta hommaa.

pimpanpäälle ja nuolemaan!

• menkkamonsteri kirjoitti:

Hyi, veristä hommaa.

Vanha sanonta sanoo, että rekkamies ajaa joka kelillä.

• HienoNainen_ kirjoitti:

"Kannattaisiko käydä gynellä? Apua on todennäköisesti saatavilla."

Gynekologi sanoi, että tämä kuuluu naisen elämään ja että osta nopeavaikutteista burana capsia.

E-pillerit olisivat taattu apu kuukautiskipuihin ja myös henkisiin PMS-oireisiin, kuten emotionaalisuuteen, ja olen niitä aiemmin käyttänytkin noin vuoden ajan, mutta en enää halua käyttää synteettisiä hormooneja. Vaistoni sanoo, ettei se ole hyväksi.

Suurin osa ihmisistä syö lääkkeitä eri vaivoihin. En ole koskaan kuullut, että vaikkapa sydänlääkkeitä syövä sanoisi, ettei halua elimistöönsä synteettisiä kemikaaleja.

Vaan omapahan ovat vaistosi ja valintasi vaan silloin on turha valittaa.

• elmukelmua
        Ratikkakuski kirjoitti:

Vanha sanonta sanoo, että rekkamies ajaa joka kelillä.

Nuorempana tuli pantua säännöllisesti veristä pimppaa paljaalla, mutta nykyään homma jotenkin etoo. Se veren rautainen haju ei oikein enää inosta. Ja on siinä melkoinen peseminen, että saa toinjälkeen vehkeen puhtaaksi.

• 4+5
        15+9 kirjoitti:

Joo, näin tehtiin meillä, naisella oli menkat niin harrastettiin pyyhkeen päällä peppuseksiä, kivaa oli :)

• En tiennytkään että gynellä hoidetaan kaljuuntivia miehiä.

• piiloalfa
    • 15+10

Haluaisivatko naiset sitten vaihtoehtoisesti inttiin puoleksi tai kokonaisen vuoden ajaksi?
      Ja haluaisivatko naiset että teille seuranhaku olisi yhtä vaikeata kuin mitä se on miehille?

• 12+13

Jos kuukautiset voisi kuitata intillä, jokainen nainen kävisi intin.

• menkkamonsteri

Vertaatko alimmillaan puoli vuotta kestävää inttiä naisten monen kymmenen vuoden riesaan..Voi pikkuista.

Seuranhaku voi olla sukupuolesta riippumatta vaikeaa persoonakohtaisesti.

• 8+7
        12+13 kirjoitti:

Jos kuukautiset voisi kuitata intillä, jokainen nainen kävisi intin.

Jos naisettomuunden voisi korvata menkoilla, niin moni mies vuotaisi vaikka silloin tällöin verta perseestään.

• menkkamonsteri
        8+7 kirjoitti:

Jos naisettomuunden voisi korvata menkoilla, niin moni mies vuotaisi vaikka silloin tällöin verta perseestään.

Mulle tuli tästä jotain mieleen mitä en nyt päästä ilmoille, ettei sulle tule paha mieli.

• 16+14

Mulle tuli tästä jotain mieleen mitä en nyt päästä ilmoille, ettei sulle tule paha mieli.

Joo, olette te palstan naiset niin hienotunteisia ja miestä ymmärtäväisiä.

• 11+1

Vertaatko alimmillaan puoli vuotta kestävää inttiä naisten monen kymmenen vuoden riesaan..Voi pikkuista.

Seuranhaku voi olla sukupuolesta riippumatta vaikeaa persoonakohtaisesti.

"Seuranhaku voi olla sukupuolesta riippumatta vaikeaa persoonakohtaisesti."

Nainen saa aina itseään parempitasoisen miehen oli itse sitten lihava ja ruma. Ei se ole persoonakohtaista.
        Nainen laittaa nettideittiprofiilin pystyyn ja päivässä tulee 100 viestiä.
        Mies saa vastaavasti yhden viestin kuukaudessa joltain toivottomalta tapaukselta.

• menkkamonsteri
        11+1 kirjoitti:

"Seuranhaku voi olla sukupuolesta riippumatta vaikeaa persoonakohtaisesti."

Nainen saa aina itseään parempitasoisen miehen oli itse sitten lihava ja ruma. Ei se ole persoonakohtaista.
        Nainen laittaa nettideittiprofiilin pystyyn ja päivässä tulee 100 viestiä.
        Mies saa vastaavasti yhden viestin kuukaudessa joltain toivottomalta tapaukselta.

En kyllä minä saanut mitään plus sataa viestiä päivässä kun mulla oli deitti-ilmoitus. Yhteensä varmaan vajaa 10 kpl sinä aikana kun ilmoitus oli (ehkä kuukauden?) Kuvaa ei ollut mutta ilmoitin olevani ylipainonen tai jotain. En muista koska siitä on niin kauan.

Osa oli sellaisia, että sama teksti oli lähetty varmaan monelle.

• Hahahahaha

En kyllä minä saanut mitään plus sataa viestiä päivässä kun mulla oli deitti-ilmoitus. Yhteensä varmaan vajaa 10 kpl sinä aikana kun ilmoitus oli (ehkä kuukauden?) Kuvaa ei ollut mutta ilmoitin olevani ylipainonen tai jotain. En muista koska siitä on niin kauan.

Osa oli sellaisia, että sama teksti oli lähetty varmaan monelle.

No kyllähän naiselle seuranhaku on huomattavasti helpompaa . :D Naiset ovat vaan vaativia näiden kriteerien suhteen niin ei ihmekkään kun ei miestä löydy.

• köh köh köh

Ota seuraavan kerran burana ajoissa?

• HienoNainen_

Aloin tässä verestää muistojani kuukautiskokemuksistani vuosien varrelta.

Yksi asia, joka mielestäni on ärsyttävimpiä kuukautisissa, on lakanoihin ja petauspatjaan tulevat menkkatahrat. Inhoan siivoamista ja pyykkäämistä, ja vaikka kuinka asettelen siteen huolellisesti yön ajaksi ja käyn wc:ssä ennen nukkumaanmenoa, on melko todennäköistä, että aamulla lakanassa on punaisia täpliä. On turha heti vaihtaa lakanat. Käytännöllisempää on pitää samat lakanat kuukautisten ajan.

Koska olen laiska enkä mikään neuroottinen siivousfriikki, en aina heti kuukautisten jälkeenkään vaihda lakanaa.

Kerran, muutama vuosi sitten kävi niin, että taloyhtiössämme oli meneillään joku perushuoltourakka, olisiko ollut ilmanvaihtokanavien nuohous ja säätö tms., ja työmiehet kiersivät koko talon käyttäen yleisavainta tarvittaessa. Olin ennakkotiedotteen perusteella laskeskellut, että minun kämppääni työmiehet tulevat vasta loppuviikosta. Olin tuolloin opiskelija, ja päiväni yliopistolla alkoivat useimmiten vasta klo 11-12 maissa.

Maanantaiaamuna kahdeksan jälkeen heräsin reippaaseen ovikellon rimpautukseen. Olin vielä aivan sekaisin unesta enkä heti edes tajunnut, että ovikelloani oli oikeasti soitettu. Ovikelloa soitettiin pian uudestaan. Jähmetyin paikoilleni ja aivan paniikissa tajusin, että oven takana on todennäköisesti ilmanvaihtotyömiehet. Kuulin oven takaa vaimeaa miesäänten keskustelua, ja melko pian sen jälkeen avainten kilinää.

Pomppasin sängystä ja vedin äkkiä farkut jalkaan yöpaidan päälle ja menin eteiseen avaamaan ovea. Kaksi komeaa, duunari-tyyppisesti coolia nuorta miestä astui sisälle ja sanoivat tarkistavansa ilmanvaihtokanavat (tms.).

Vielä hieman sekaisena ohjasin heidät peremmälle. Kun astuimme makuuhuoneeseen, huomasin tyrmistyneenä, että peitto oli osin pudonnut vuoteestani, lakana oli näkyvillä, ja lakanassa oli... menkkatahroja!!!!!!

Katsoin nopeasti työmiehiin ja näin heidän vilkaisevan tahroja ja nopeasti ja hienotunteisesti kääntävän katseensa pois.

Ruumiillisten ja henkisten haasteiden lisäksi kuukautiset siis aiheuttavat myös sosiaalisia haasteita.

• STFU little bitch

"Katsoin nopeasti työmiehiin ja näin heidän vilkaisevan tahroja ja nopeasti ja hienotunteisesti kääntävän katseensa pois.

Ruumiillisten ja henkisten haasteiden lisäksi kuukautiset siis aiheuttavat myös sosiaalisia haasteita. "

Käydäänkö tässä läpi ne kaikki sosiaaliset haaste joista miehen tulee selvitä?

Niitä on hieman enemmän kuin se ettei sinusta ole vaihtamaan omia lakanoitasi kun työmiehiä on tulossa asuntoosi.

• HienoNainen_
        STFU little bitch kirjoitti:

"Katsoin nopeasti työmiehiin ja näin heidän vilkaisevan tahroja ja nopeasti ja hienotunteisesti kääntävän katseensa pois.

Ruumiillisten ja henkisten haasteiden lisäksi kuukautiset siis aiheuttavat myös sosiaalisia haasteita. "

Käydäänkö tässä läpi ne kaikki sosiaaliset haaste joista miehen tulee selvitä?

Niitä on hieman enemmän kuin se ettei sinusta ole vaihtamaan omia lakanoitasi kun työmiehiä on tulossa asuntoosi.

"Niitä on hieman enemmän kuin se ettei sinusta ole vaihtamaan omia lakanoitasi kun työmiehiä on tulossa asuntoosi."

:-D Tuohon ei voi sanoa kuin että "Touché".

• jgugigoitr

Hyvää trollausta. En usko että kukaan nainen nukkuisi verisissä lakanoissa. Ainakaan hieno nainen ;-)

• Mulla on yöllä tavallisen kestositeen lisäksi housuissa semmoinen jätti-iso puuvillavaippa, ja varmistuksena vielä paksu pyyhe pyllyn alla. Tämä on melko tehokas kombinaatio tahrojen estämiseen, mutta toki joskus pyyhe voi mennä pois paikoiltaan ja tulla vahinko.

• SekaSikiö

Uskomatonta, kuinka paljon jotkut naiset jaksavat valittaa noin perusasiasta, joka on kuulunut naisen biologiaan aikojen alusta alkaen.
      Menkkoja käytetään myös liian helposti syynä naisten pahantuulisuuteen ym. Ihan kuin jotkut menkat antaisivat luvan kohdella huonosti muita.
      Koeta kestää raukka parka. Se on elämää, eikä elämä ole aina mitään ruusuilla tanssimista.

• 12+13

Aika vähän naiset kuukautisista loppujen lopuksi valittavat, ei niillä mitään sympatiapisteitä heru koska ne ovat vaaraton vaiva. Itselläni PMS vaivat ovat vuosien mittaan ruvenneet todella kiusaamaan. Oma mies niiden kohteeksi sitten joutuu. Olen vain niin ärsytysherkkä noina päivinä, että tavallinen vitsi, jolle nauraisin muina päivinä, on noina päivinä mielestäni osoitus miehen suunnattomasta typeryydestä. Yritänkin olla aika hissukseen nämä päivät, ettei tulisi ärhenneltyä turhista. On aika raskasta olla kun kaikki mitä ympäristössä tapahtuu, tuntuu siltä kuin joku raapisi kynsillä liitutaulua.

• STFU little bitch

Vit-tu mitä paskaa.
      Olet naaras. Totu ajatukseen.

Tuollainen kenellä on helpompaa kuin jollakin toisella ei ole lähtökohtaisesti järkevää kun asiaan ei liity muita ihmisiä.

Esimerkiksi parinvalinnassa naisilla on huomattavan paljon helpompaa varsinkin nuorena JA se asia liittyy muihin ihmisiin.

Muut ihmiset eivät voi valitettavasti vaikuttaa olotilaasi kun kärsit tuosta "vaivasta". Muistinhan mainita että tuon "vaivan" avulla pystyt hankkimaan mahdollisesti lapsia, kantamaan niitä sisälläsi sekä solmimaan ihmissuhteen jota pidetään ehkä tärkeimpänä ihmiselämässä? Uroksilla tätä ylellisyyttä ei ole tarjolla.

"Miesten elämä on tasaista ja mukavaa kyytiä. Siksipä kai miehet niin helposti muuttuvat ajan mittaan katkeriksi ja kiittämättömiksi."

Ei se johtuu kaltaistesi VIT-TUpäiden valituksesta jostain asiasta johon itse ei voi valittaa. Haluatko sinä listan niistä asioista joista minä yksilönä ja uroksena olen kärsinyt sekä vielä sitä miten minua miehenä kohdellaan?

Tuskin et. Itke ja valita äidillesi. Hän selittää syyt kuukautisiin.

• eikö ketään

Kymmeniä vastauksia, joiden aikana saadaan riita aikaiseksi. Ei ensimmäistäkään, jossa olisi edes hieman myötätuntoa, ei inhimillisyyttä tipan vertaa.

Ilmeisesti saa olla vaikka pää kainalossa ja siitäkin muut alkavat vain tapella. Onko niin ylitsepääsemätön haaste miehillä olla edes joskus myötätuntoinen, edes yhden pienen kerran? Miksi se on niin vaikeaa? Eikö ketään, joka olisi sen verran ihminen ihmiselle..

• Uskokaa jo

"Onko niin ylitsepääsemätön haaste miehillä olla edes joskus myötätuntoinen, edes yhden pienen kerran? Miksi se on niin vaikeaa? Eikö ketään, joka olisi sen verran ihminen ihmiselle.. "

Hahhahhaa, miehet käyttäytyvät näin kun naiset käyttäytyvät niin akkamaisesti tosielämässä. Omapahan on vikanne.

• älä yleistä
        Uskokaa jo kirjoitti:

"Onko niin ylitsepääsemätön haaste miehillä olla edes joskus myötätuntoinen, edes yhden pienen kerran? Miksi se on niin vaikeaa? Eikö ketään, joka olisi sen verran ihminen ihmiselle.. "

Hahhahhaa, miehet käyttäytyvät näin kun naiset käyttäytyvät niin akkamaisesti tosielämässä. Omapahan on vikanne.

ilkeily ei tee susta edes omissa silmissäsi parempaa. Eikä vaadi paljon soittaa suuta, varsinkaan sulta. Paljon vaatis, jos kykenis olla vaikka hiljaa.

• STFU little bitch

Myötätuntoinen mitä kohtaan?
        Sitä ajatusta että miehillä on helppoa ja aloittajalla vaikeaa?

Naiset eivät osoita lainkaan ymmärrystä asioissa joihin he itse voivat vaikuttaa jne. ja nyt miesten pitää paapoa jotakuta joka valittaa.. menkoista?

MItä vittua?

• Uskokaa jo
        älä yleistä kirjoitti:

ilkeily ei tee susta edes omissa silmissäsi parempaa. Eikä vaadi paljon soittaa suuta, varsinkaan sulta. Paljon vaatis, jos kykenis olla vaikka hiljaa.

En aio muuttaa toimintatapaani ennen kuin huomaan muutoksia tosielämässä.

• ,,,,,,,,,,
        STFU little bitch kirjoitti:

Myötätuntoinen mitä kohtaan?
        Sitä ajatusta että miehillä on helppoa ja aloittajalla vaikeaa?

Naiset eivät osoita lainkaan ymmärrystä asioissa joihin he itse voivat vaikuttaa jne. ja nyt miesten pitää paapoa jotakuta joka valittaa.. menkoista?

MItä vittua?

em-pa-ti-a. Wikipedia auttaa, jos sana on vaikeatajuinen.

• ??++
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

em-pa-ti-a. Wikipedia auttaa, jos sana on vaikeatajuinen.

Kyllä meillä ainakin veli tuo siskolle buranaa kun tällä on kuukautiset. Voi tosin johtua siitä, että pojalla on itsellään paksusuolessa vikaa, joten tietää miten kurjalta paha vatsakipu tuntuu. Toimii tietysti toisinkin päin kun pojalla on sairaus pahemmassa vaiheessa.

• mies 30+

Olen samaa mieltä että elämä miehenä on monessa mielessä paljon helpompaa. Nuo naisten "vaivat" ovat varmasti todella epämiellyttäviä, jostain lasten synnyttämisestä nyt puhumattakaan.

Lisäksi koska miehenä minuun ei kiinnitetä seksuaalista huomiota, voin viettää arkielämääni kaikessa rauhassa. On vaikea edes kuvitella kuinka ahdistavaa olisi olla kaunis nainen ja saada epätoivottuja lähestymisyrityksiä ja ties mitä käpälöintiä jo teini-ikäisestä lähtien. Käytännössä myös kaikki miehet tuijottavat himokkaasti kauniita naisia kaikkialla, missään ei saisi olla rauhassa. Osa meistä miehistä toki joutuu elämään yksin ja ilman seksikokemuksia, mutta en ole koskaan kokenut tuota mitenkään ongelmallisena. Paljon suurempi ongelma on ollut ulkonäkökompleksit ja tietyt ulkonäköhaasteet, jotka laskevat yleistä elämänlaatua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe