Olen 15-vuotias tyttö. 161 cm / 62 kg
Ruokavalio:
- ei herkkuja
- 5 terveellistä ateriaa päivässä, normaalit annoskoot
- hedelmiä, hiilareita, vihanneksia, maitotuotteita ja lihaa
- ruokavalio gluteeniton
Liikunta:
- joka päivä yli 10 000 askelta
- 5 kertaa viikossa salilla
- 2 kertaa viikossa tanssitunti
- 4 tuntia viikossa koululiikuntaa
/// kulutus joka päivä aktiivisuusrannekkeeni mukaan yli 2000 kcal
Onko siis kaikki kohdallaan? Haluaisin kroppani kuntoon (varsinkin kesäksi) ja onhan mulla motivaatiota. Puuttuuko jotain?
Kaikki ihan ok?
4
72
Vastaukset
Karppaus on helpoin tapa laihtua, ja terveellistä. Ainut vika siinä että se tarvii perehtymistä aikapaljon.
- ei ole vaikeeta
Just ja sit ku ei halua enää karpata tulee kilot kohisten takasin jo sillä pelkästään laihtuu kun jättää turhat herkut pois lisää reilusti kasvisten ja juuresten syöntiä
- 454
ei ole vaikeeta kirjoitti:
Just ja sit ku ei halua enää karpata tulee kilot kohisten takasin jo sillä pelkästään laihtuu kun jättää turhat herkut pois lisää reilusti kasvisten ja juuresten syöntiä
Itse asiassa se tuleva paino mikä tulee karppaamisen lopettamisesta on vettä.
Karpatessa insuliinia on verenkierrossa vähemmän mikä johtaa siihen että elimistö heittää vettä jokusen litran ulos. Matalan insuliinin takia karppaajat ovat usein ns.löysän näköisiä ja näyttää että heillä ei ole kunnolla lihaksia koska lihaksissa on vähemmän vettä. Tämä on helppo korjata vaikka nipulla banaaneja ja kannullisella vettä. Insuliinin ollessa matalalla keho suosii enemmän rasvojen polttamista. - vxz
454 kirjoitti:
Itse asiassa se tuleva paino mikä tulee karppaamisen lopettamisesta on vettä.
Karpatessa insuliinia on verenkierrossa vähemmän mikä johtaa siihen että elimistö heittää vettä jokusen litran ulos. Matalan insuliinin takia karppaajat ovat usein ns.löysän näköisiä ja näyttää että heillä ei ole kunnolla lihaksia koska lihaksissa on vähemmän vettä. Tämä on helppo korjata vaikka nipulla banaaneja ja kannullisella vettä. Insuliinin ollessa matalalla keho suosii enemmän rasvojen polttamista.Oot täydellinen noin :))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779