Eiliset treffit

n38.

Kävin eilen taas pitkästä aikaa treffeillä ja olin aika innoissani kun kyseessä oli fiksun oloinen, hyvin kirjoittava ja suhteellisen hyvännäköinenkin herrasmies. Kirjeenvaihto oli hyvin huumoripitoista ja omalaatuista. Tykkäsin. Mies tuli hakemaan autolla kotioveni edestä ja oli kaikin tavoin herrasmies, tarjosi kaikki mahdolliset vaikka yritin jo tulla väliin, että hei minun vuoroni jo.

Mutta sitten alkoi keskustellessamme vilahtelemaan sanoja 'herkullista', 'möte' ja 'ihqu'. Joka toinen asia oli hänen mielestään 'herkullista' ja oma ärsytysmittari alkoi täyttymään pikkuhiljaa.. jossain vaiheessa oli pakko kysyä, miksi viljelet moista sanaa niin ahkerasti, mihin hittoon se perustuu? Ei kun se on niin kiva sana, ja möte on niin kiva sana ja kaikki on niin ihquu..teki mieli alkaa juosta baarin ovesta ulos. Why oh why. En ymmärrä miksi 40 vuotiaat miehet puhuvat kuin teinitytöt, on toki monia ärsyttävämpiäkin asioita, mutta kääk. Sitä miettii pystyykö elämään asian kanssa, miehen maskuliinisuus karisee sitä mukaa kun 100. ihqu on jo käytössä...siinä pannessa kaikki on ihquu ja herkullista.no no no.

Sitten toinen asia mikä treffeillä ärsyttää, on oman itsensä korostaminen. Aletaan puhua menestymisestä, ja asuntoautoista, liikeideoista ja patenteista mitä kehitellyt. Olen tehnyt elämässäni näin hyvin. Sitten huomaan, että osallistun itseni pönkityksellä samalla mitalla. Siinäpä ärsytysnro 2. Maailmassa on monta mielenkiintoisempaa keskustelunaihetta kuin minä minä minä.

27

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkullinen möte

Olipa ihqusti kerrottu.

• Kіs-kіsu

Annoit hakea kotioveltasi...nyt se tietää missä asut. KÄÄK!

• hyvä syy

Mies joka käyttää möteä ja ihqua muuta kuin sarkastisessa tarkoituksessa sietää jäädäkin yksin. Pakit saavat virallisen hyväksyntäni. Omasta puolestani dissaan kaikkia ihmisiä sukupuolesta riippumatta, jotka käyttävät ketä-pronominia merkityksessä 'kuka'.

• nainennnmm

Mitä tarkottaa MÖTE? En näin stadilaisena ole ikinä kuullut tuota sanaa.

• Ikisinkku M
        nainennnmm kirjoitti:

Mitä tarkottaa MÖTE? En näin stadilaisena ole ikinä kuullut tuota sanaa.

Vaikuttaa siltä ettet ole menettänyt mitään mitä ilman et voisi elää:

http://urbaanisanakirja.com/word/mote/

• palstanainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

Vaikuttaa siltä ettet ole menettänyt mitään mitä ilman et voisi elää:

http://urbaanisanakirja.com/word/mote/

Tuohan on mahtavaa, suomalaiset todella osaa vittuilun ruotsalaisille. Minä en vihaa mitään enkä ketään ja pyrin siihen, mutta illuminaattia ja ruotsalaisia on vain pakko vihata :-) Stadilaisena tuli minullekkin uutena, en osannut edes aavistaa :-)

• looasoadsdasladso

Päivän naurut, kiitos

• No jos ei sulle kelpaa, niin anna se mies minulle. Voisin hommata semmoisen sähköshokkilaitteen, jolla annan sille pikku tällin joka kerta kun tulee jokin noista mainitsemistasi sanoista.

• ibjjjk

Sulla on oikea asenne, tasokkaalta kuullostaa, voin olla myös väärässä, mutta kuullostaa kyllä. Alkuun nuo sanat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja myöhemmin kerrot ystävällisesti ja kauniisti asiasta. Tasokkaita on vähän ja alussa on usein kestämistä.

• Ex PUA

Todellinen syy: "Mies tuli hakemaan autolla kotioveni edestä ja oli kaikin tavoin herrasmies, tarjosi kaikki mahdolliset vaikka yritin jo tulla väliin, että hei minun vuoroni jo."

Mies epäonnistui paskatestissä, ja erehtyi olemaan herrasmies joka näki naisen edestä vaivaa.

Näin siinä käy!

• 10+18

Ei vaan tuollaisia asioitahan naiset just arvostaa, rahaa ja autoa ja varsinkin että tuhlaa naiseen sitä rahaa.

• Ex PUA
        10+18 kirjoitti:

Ei vaan tuollaisia asioitahan naiset just arvostaa, rahaa ja autoa ja varsinkin että tuhlaa naiseen sitä rahaa.

Niitä kyllä, mutta kun se tuli hakemaan sitä ja oli herrasmiesmäinen.

Sellainen on kiltti ja mukava mies, eikä ollenkaan jännä!

Sellaista ehkä tuo aloittaja osaa jo viimeistään parin vuoden päästä jo arvostaa.

• Ex PUA kirjoitti:

Niitä kyllä, mutta kun se tuli hakemaan sitä ja oli herrasmiesmäinen.

Sellainen on kiltti ja mukava mies, eikä ollenkaan jännä!

Sellaista ehkä tuo aloittaja osaa jo viimeistään parin vuoden päästä jo arvostaa.

Taidat nyt kyllä olla vähän kujalla asioista. Miksi ihmeessä nainen ärsyyntyisi siitä että mies osoittaa huomiota ja huolenpitoa? Ja toisaalta miksi olisi ärsyyntymättä tuollaisesta naurettavasta kielenkäytöstä?

• 18+12
        stellaria81 kirjoitti:

Taidat nyt kyllä olla vähän kujalla asioista. Miksi ihmeessä nainen ärsyyntyisi siitä että mies osoittaa huomiota ja huolenpitoa? Ja toisaalta miksi olisi ärsyyntymättä tuollaisesta naurettavasta kielenkäytöstä?

Ex Pua ei joskus osaa ottaa huomioon kaikista loogisinta vaihtoehtoa, kun on tottunut järkeilemään teidän naisten sekavia ajatuksia.

• Ex PUA
        stellaria81 kirjoitti:

Miten niin?

Esim. femakot suuttuvat jos joku vaikkapa pitää heille ovea auki.

Aivan samalla tavoin nämä muut modernit, ja pilaantuneet naiset juoksevat jännämiesten perässä jotka eivät todellakaan tule vastaan, pitele ovia auki vaan pikemminkin vetelevät näitä kuokkaan surutta, ja ottavat kaiken tarjolla olevan seksin vastaan epäröimättä.

Tämä mies taas sai huomata, että kaikki mitä hän teki, oli väärin tehty kun hän teki tuollaisen loogisen eleen - miehille ja joillekin naisille tuo on loogisesti arvostettava seikka, mutta tunnetustihan naiset vihaavat mukavia miehiä ja pitävät kohteliaisuutta ja lempeyttä huonoina piirteinä, sellaisen oikein tylsän nössön tuntomerkkeinä.

• Naiset ovat
        Ex PUA kirjoitti:

Miten niin?

Esim. femakot suuttuvat jos joku vaikkapa pitää heille ovea auki.

Aivan samalla tavoin nämä muut modernit, ja pilaantuneet naiset juoksevat jännämiesten perässä jotka eivät todellakaan tule vastaan, pitele ovia auki vaan pikemminkin vetelevät näitä kuokkaan surutta, ja ottavat kaiken tarjolla olevan seksin vastaan epäröimättä.

Tämä mies taas sai huomata, että kaikki mitä hän teki, oli väärin tehty kun hän teki tuollaisen loogisen eleen - miehille ja joillekin naisille tuo on loogisesti arvostettava seikka, mutta tunnetustihan naiset vihaavat mukavia miehiä ja pitävät kohteliaisuutta ja lempeyttä huonoina piirteinä, sellaisen oikein tylsän nössön tuntomerkkeinä.

hirviöitä ( ainakin useimmat)

• Kansan rakastaja

Mikä auto? Mulla on BMW X3 30da, paljon rullattu toki mutta hyvä peli?

En oo koskaan kuullutkaan mistään mötestä, mutta Moet on tuttu tuote, samoin kuin Dom Perignon ja Martell.

• sillitrooli

Kyllä "ihqu" taitaa olla jo aika 2007 noiden nuorempien naisten keskuudessa. Olen tietystä tekemisissä aika paljon n. 20v naisten kanssa, olen ollut jo pari vuotta, ja en ole kuullut puheessa tai nähnyt viesteissä kellään yhtään "ihqua".

Ehkä treffimiehesi oli aikuispissis? Sehän on silleen, että lissuilu vetoaa eniten silloin teini-ikäisenä ja parikymppisenäkin ihan tietynlaisiin persoonaallisuuksiin. Mihinkäs koira karvoistaan pääsisi? Samat pinnalliset persoonat ovat sitä vielä 40 ikäisenäkin. Ainoa vaan, että koska he eivät ole kosketuksissa nuoriin (jotka keksivät ja levittävät trendejä), niin he tulevat vuosikausia myöhässä trendien omaksumisessa.

• sillitrooli

Unohtuu koko ajan sanoja teksteistä, kun kirjoittelen nykyään niin vähän. Tuossa edellisessäkin oli tarkoitus sanoa heti alkuun siis, että --- olen tietystä syystä tekemisissä aika paljon n. 20v naisten kanssa ---

• Ikävä kyllä noin

Miehet oppivat kantapään kautta, että toiselle tapaamiselle pääsee vain kehumalla itseään ärsyttävyyden rajoille. Muuten mies on "ihan mukava", muttei herätä naisessa mitään erityistä. Kun mies paljastaa tietoja sosiaalisesta asemasta tai varallisuudesta, naisen kiinnostus herää. Silloin mies saa mahdollisuuden tutustua naiseen ja anteeksi virheitä ulkonäössä ja käytöksessä. Kaikki treffaajat eivät ole niin taitavia, että osaisivat kertoa nämä välttämättömät tiedot niin, ettei nainen sitä huomaa.

• Tuo oli aivan uutta tietoa. Minun kokemusteni mukaan toisille treffeille pääsee keskustelemalla naisen suosikkiaiheesta eli naisesta itsestään. Itsensä kehumisella ei taatusti tee vaikutusta.

• tietojeni mukaan

jos kemiat pelaa, ekoilla treffeillä nussitaan.

• 19+5

Tuli sellainen fiilis, et ehkä mies oli parin drinkin jälkeen vähän huppelissa ja innostuksissaan tilanteesta ylireagoi.

Mut sehän ei käy, et tekee jotain väärin. Mielestäni aloittaja on niuhottaja, joka imi ilmaiset viinat ja sai miehen selvittämään raha-asioitaa, koska ei itse muusta osannut alkaa puhumaan.

Eli kaikki vastuu olla mieliksi meni miehen piikkiin ja ämmä sen kun vittuilee palstalla. Ei ihme et nykyään on niin paljon naisvihaa ilmassa.

• Maalarismies

Lipevä matkarakastaja vai :) Pääsitkö jossain välissä ilmaisemaan edes jotenkin, ettei imelä käytös oikein iske?
      Mahd. uusintatreffeillä (jos tulee) voisit udella, onko aiemmat suhteensa kaatuneet tuohon samaan käytökseen, Taitaa olla taivaanrannan maalari kuten vanhan ajan sanonta kuuluu

• annoitko ytmille?

miten kävi?

• Ikisinkku M

"Sitten toinen asia mikä treffeillä ärsyttää, on oman itsensä korostaminen. Aletaan puhua menestymisestä, ja asuntoautoista, liikeideoista ja patenteista mitä kehitellyt. Olen tehnyt elämässäni näin hyvin. Sitten huomaan, että osallistun itseni pönkityksellä samalla mitalla. Siinäpä ärsytysnro 2. Maailmassa on monta mielenkiintoisempaa keskustelunaihetta kuin minä minä minä. "

Tavallaan ymmärrän tuota miestä, se kun on varmasti vaikeaa tietää mikä taktiikka olisi paras kun suunnilleen satavarmasti jos ei leuhki ei tule toisia treffejä ja jos myös leuhkii liiaksi sekin saattaa olla haitaksi, heppu varmaan siis vain innostui liikaa.

• kyllä sen nopeasti

naisesta näkee mikä on homman nimi. Ihan turha naisile mitään on alkaa tarjoamaan, ja varsinkin jos tuloksena on pelkkää valitusta suomi24-palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe