Minä söin kaksi näkkileipää juustosiivulla ja yhden piparkakun.
Mitä söitte/aiotte syödä iltapalaksi?
62
132
Vastaukset
- buuuu3
3 perunaa
- kurppelo
Jännä valinta. Minä siivutan joskus perunoita voileivän päälle.
- Ikisinkku M
Eikö se ole hankalaa noin kun se juustosiivu ei varmaan jaksa kannattaa näkkileipää eikä varsinkaan kahta, olisit laittanut juustosiivun leivän päälle niin kävisi helpommin. Itse varmaankin tuossa illan päälle luultavasti otan pari viipaletta tummaa reissumies-ruisleipää joiden päälle laitan juustoa ja savulohta, lisäksi mandariinia ja rypäleitä vaikka.
- kurppelo
Ei ole vaikeaa kun osaa.
- Ikisinkku M
kurppelo kirjoitti:
Ei ole vaikeaa kun osaa.
Tuli nälkä, pitääkinpä mennä iltapalan tekoon :)
- Pähkinäsuklaata
Voileipäkeksejä, joiden päällä on nutellaa. Maitoa seuraksi. Odottelen vain että kosto alkaa.
- kurppelo
Voileipäkeksit ja nutella kuulostavat ällömakealta kokonaisuudelta.
- Pähkinäsuklaata
kurppelo kirjoitti:
Minä pidän sellaisesta. Mitä makeampi, sen parempi. Itsetehty tiramisu on huippua! Pitääkin tehdä sitä syntymäpäivälleni.
- kurppelo
Pähkinäsuklaata kirjoitti:
Minä pidän sellaisesta. Mitä makeampi, sen parempi. Itsetehty tiramisu on huippua! Pitääkin tehdä sitä syntymäpäivälleni.
Tiramisu ei olekaan ällömakeaa, vaan hyvää.
- Pähkinäsuklaata
kurppelo kirjoitti:
Olit oikeassa. En voinut syödä kuin kolme keksiä nutellalla ja meinasi tulla oksennus. Purkki lensi roskiin. Eipä tarvitse tuotakaan toiste kokeilla.
- ravintola Mountain
kurppelo kirjoitti:
Tiramisu ei olekaan ällömakeaa, vaan hyvää.
Tiramisu on viinaa jos haluan viinaa, juon viinaa, creme catalana on taivas, suosikkini.
- En mitään.
Ajattelin että syömisen sijaan vetäisisin vähän myöhemmin yhden B&H:n ennen nukkumaanmenoa.
- kurppelo
Mikä on B&H?
- fäp fäp fäp
kurppelo kirjoitti:
Mikä on B&H?
Veikkaan jotain kiertoilmaisua runkkaukselle.
- kurppelo
fäp fäp fäp kirjoitti:
Veikkaan jotain kiertoilmaisua runkkaukselle.
Vai niin.
- ed.
kurppelo kirjoitti:
Mikä on B&H?
Pahe jota silloin tällöin suon itselleni, eikä liity mitenkään runkkaukseen, rauha vaan.
- fäp fäp fäp
ed. kirjoitti:
Pahe jota silloin tällöin suon itselleni, eikä liity mitenkään runkkaukseen, rauha vaan.
Kerro tarkemmin? Uteliaisuus heräsi. Anonyyminä täällä ollaan.
- EntinenATM
En mitään. Nyt menossa 16/18 bisse. 2 vielä ja nukkumaan. Huomenna taas vittumaiseen duuniin. Höh.
- kurppelo
Eikö tuosta ole humalassa vielä aamullakin? Minä join yhden siiderin syyskuussa.
- EntinenATM
kurppelo kirjoitti:
Eikö tuosta ole humalassa vielä aamullakin? Minä join yhden siiderin syyskuussa.
Ei suinkaan ole humalassa, pieni päänsärky ehkä seuraa aamupäivänä. 17.00 alottaen ja 21.00 lopettaen 18 olutta olo ja kunto on ihan ok. Toki ensimmäiset tunnit jännittää, jos vaikka sattuis poliisien puhallusratsia (harvoin on). Autoa siis ajan työkseni =)
- kurppelo
EntinenATM kirjoitti:
Ei suinkaan ole humalassa, pieni päänsärky ehkä seuraa aamupäivänä. 17.00 alottaen ja 21.00 lopettaen 18 olutta olo ja kunto on ihan ok. Toki ensimmäiset tunnit jännittää, jos vaikka sattuis poliisien puhallusratsia (harvoin on). Autoa siis ajan työkseni =)
Juotko joka päivä?
- EntinenATM
kurppelo kirjoitti:
Juotko joka päivä?
Melkein, yritätän olla juomatta...
- kurppelo
EntinenATM kirjoitti:
Melkein, yritätän olla juomatta...
Voi voi. Oletko ollut joskus katkolla?
- EntinenATM
kurppelo kirjoitti:
Voi voi. Oletko ollut joskus katkolla?
En. (Nykyinen parisuhde tulee loppumaan mun juomisen takia) Surullista, mut enemmän rakastan olutta, kuin naisia lopulta =) Kaikkea ei voi saada =(
- kurppelo
EntinenATM kirjoitti:
En. (Nykyinen parisuhde tulee loppumaan mun juomisen takia) Surullista, mut enemmän rakastan olutta, kuin naisia lopulta =) Kaikkea ei voi saada =(
Etsi nainen, jolla on sama harrastus. :)
- SekaSikiö
kurppelo kirjoitti:
Etsi nainen, jolla on sama harrastus. :)
Oluen juominen?
Perunasalaattia (oli tänään tarjouksessa 49 senttiä /400 g, päiväys 11.1.), itse tehtyä leipää, omenan sekä yrttiteetä.
- kurppelo
Millaista leipää teit?
kurppelo kirjoitti:
Millaista leipää teit?
No semmoista helppoa ja nopeaa teeleivän tyyppistä viritelmää. On hyvää tuoreena, mutta ei auta säilyttää pitempään.
- kurppelo
stellaria81 kirjoitti:
No semmoista helppoa ja nopeaa teeleivän tyyppistä viritelmää. On hyvää tuoreena, mutta ei auta säilyttää pitempään.
Taidan tietää. Eräs ystäväni tekee niitä usein.
- Ikisinkku M
Minpä muuten taas tiedän missä kaupassa kävit :D
Ikisinkku M kirjoitti:
Minpä muuten taas tiedän missä kaupassa kävit :D
No himputti. Kai se sit pitää uskoa kun joka kerta osuu oikeaan. :D
Vai pitäisiköhän vielä tarkistuskysymyksenä tiedustella sinulta että minkä hintaisia olivat tuossa kaupassa halvimmat omenat…?- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
No himputti. Kai se sit pitää uskoa kun joka kerta osuu oikeaan. :D
Vai pitäisiköhän vielä tarkistuskysymyksenä tiedustella sinulta että minkä hintaisia olivat tuossa kaupassa halvimmat omenat…?No niin näyttäisi, ei voi olla enää sattumaa :D Omenoista en tiedä kun en tullut katsoneeksi mutta oli suht edullisia rypäleitä siellä :)
- Mirkku8
Jos munan sais illalla suuhun.
- Kіs-kіsu
Jätän iltapalan väliin, koska kivettynyt pulla oksettaa vieläkin.
- piiloalfa
Taidan hakea nyt karkkipussin Siwasta lohtumurkinaksi. :,(
- kurppelo
Eikö ulkona ole inhottava ilma?
- piiloalfa
kurppelo kirjoitti:
Eikö ulkona ole inhottava ilma?
Ei. Joku -35 alkaa olla inhottava.
- kurppelo
piiloalfa kirjoitti:
Ei. Joku -35 alkaa olla inhottava.
Olet säänkestävä yksilö.
- hkdkkski
Lohtumurkinaa? Miks?
Ujo etähali. - piiloalfa
kurppelo kirjoitti:
Olet säänkestävä yksilö.
Jos haluaa tyttöystävän, niin ei saa valittaa pakkasesta. Oikeasti meinasin kuolla, mutta nyt tungen tyytyväisenä mässyä feissiin kiihtyvällä intensiteetillä.
- piiloalfa
hkdkkski kirjoitti:
Lohtumurkinaa? Miks?
Ujo etähali.Koska elämä on paskaa ja palstalla saa haukkuja. Sinä olet kiva.
- kurppelo
piiloalfa kirjoitti:
Jos haluaa tyttöystävän, niin ei saa valittaa pakkasesta. Oikeasti meinasin kuolla, mutta nyt tungen tyytyväisenä mässyä feissiin kiihtyvällä intensiteetillä.
Totta! Karkeistakaan ei ehkä saisi kertoa. :)
- piiloalfa
kurppelo kirjoitti:
Totta! Karkeistakaan ei ehkä saisi kertoa. :)
Saa jos on normaalisti ravintonatsi kuten minä. Jos syön karkkia, niin tyttöystävä voisi huokaista helpotuksesta, että on se sittenkin normaali.
- kurppelo
piiloalfa kirjoitti:
Saa jos on normaalisti ravintonatsi kuten minä. Jos syön karkkia, niin tyttöystävä voisi huokaista helpotuksesta, että on se sittenkin normaali.
No sitten. Karkkihinku tekee inhimillisemmäksi.
- hkdfkdksi
piiloalfa kirjoitti:
Koska elämä on paskaa ja palstalla saa haukkuja. Sinä olet kiva.
Älä välitä haukkujista.
- piiloalfa
hkdfkdksi kirjoitti:
Älä välitä haukkujista.
En oikein osaa olla välittämättä. Se luuseriksi kutsuminen osuu aina, koska olen luuseri ihan oikeastikin. Vähän sama kuin toteaisi lihavalle, että no mitäpä läski, menehän kotiin siitä. Ei varmaan kovin kivaa.
- hkdfsksi
piiloalfa kirjoitti:
En oikein osaa olla välittämättä. Se luuseriksi kutsuminen osuu aina, koska olen luuseri ihan oikeastikin. Vähän sama kuin toteaisi lihavalle, että no mitäpä läski, menehän kotiin siitä. Ei varmaan kovin kivaa.
Haukkuja on vielä luuserimpi/läskimpi/köyhempi/sieluttomampi/pienimunaisempi/lättäperseisempi/ epäonnistuneempi/pikkumaisempi/tyhmempi/riippurintaisempi...
- :-)
hkdfsksi kirjoitti:
Haukkuja on vielä luuserimpi/läskimpi/köyhempi/sieluttomampi/pienimunaisempi/lättäperseisempi/ epäonnistuneempi/pikkumaisempi/tyhmempi/riippurintaisempi...
Tai naisvihaajampi :-)
- 4+18
Söin niin tukevan päivällisen että taidan jättää iltapalat väliin.
- 1nainen
Syön maitorahkaa ja sekaan mehukeittoa.Lisäksi pari keitettyä munaa ja ruisleipää..
- läskitarzan
Niin sitä pitäis: Kun välillä menee överiks, niin sitte hiukan paastoa. Eikä koskaan enempää kuin joku tietty raja. Niin paino pysyy kurissa.
- neito 86
Kaksi ruisleipää makkaraa ja juustoa päällä ja pari keksiä ja vettä juon päälle
- beibileidi
Puolikas hernekeittopurkillinen runsaalla vesilisällä ja ruiskaus sinappia. Unelmoin Omar-pussista, mut sillä hintaa saa jo vaikka mitä oikeata ruokaa eikä kiinnosta tuonne pakkaseen lähteä kuitenkaan. Ennen nukkumaan menoa otan vielä kupillisen rauhoittavaa kamomilla teetä, johon lisään vähän sokeria, etten ole lian nälkäinen saadakseni unta.
Tuhlasin kaikki fyrkat taas kauniisiin vetimiin, joten en valita:))))))))))))))) Kun syö vähän, on myös omalla tavallaan ihanan seesteinen olo.
Kauniita unia sinkuille sinkkunaiselta stadista! - ravintola Vuori
Nepalilaista, neljää eri kasvisruokaa ja kaksi samosaa ja lassieta.
Pekonia ja pari hampurilaista.
- Ätmikö?
Piparia tekisi kyllä mieli :(
- angry bird
Mukin kahvia. Tuli iltapäivällä syötyä sen verran paljon ja leffassa nameja, että ahdistaa vieläkin.
- atämi
Pasteijaa.
Lasillisen viskiä.
- erässssssss
Itse söin banaanin ja päärynän. Ei jaksanut enempiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925