Kun tietää ettei suhteella ole tulevaisuutta...

typerys 2015

Olen jatkanut erään miehen kanssa viime toukokuusta lähtien ekaksi kirjoittelua myöhemmin tapailua tähän päivään saakka. Suhde jatkuu edelleen ja molemmat tietävät että tästä pidemmälle tämä ei etene. Ja minä tiedän että hän on aktiivinen mm. Tinderissä ja chattailee ehkä toisten naisten kanssa... Huono puoli on että minä olen rakastunut ja en osaa suhdetta lopettaa, mutta ei hänkään. Ja miksi niin tekisikään koska olen varma nakki. Sanoin juuri äsken hänen tehdessä lähtöä että pelkään sitä iskua.Miten siis tämän yli, koska selekeästikkään minulla ei ole voimaa tätä lopettaa.

9

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvästi pelimies

      Miten voit edes olla rakastunut mieheen, joka pitää muitakin naisia?!

    • Otan osaa

      Älähän mitä kun minulla samanlaista jo lähes 7vuotta. Kyllä toista voi rakastaa vaikka tietääkin hänen tapansa. Pitäisi kuitenkin osata itsekkin elää omaa elämäänsä eikä vain aina odotella sitä toista käymään. Vaikeaa on minullakin ja hirveitä draamoja koko ajan, kuin vuoristorataa. Nyt tein taas bänät mutta jo sairaasti ikävöin hänen silmiään, huuliaan ja kuinka ihanaa meillä aina on. En ymmärrä kuinka voisin hänestä luopua. Rakastan syvästi. Mutta niin rakastavat toisetkin ja hän kastelee meitä kukkasiaan vuorotellen. Ekä mieletänii muiden sitä tarvitsekkaan ymmärtää. Tunnen että nyt olen vahvoilla ja voin kai jo puhua että seitsenvuosi kriisi ohittumassa ja alan kuin alankin nousta ja etsiä itsellenikin jotain mukavaa iltapuhdetta :D. Suututin hänet perinpohjin tahallani ja uskon ettei enää ota yhteyttä. Kokeileppa sinäkin sitä. No, et ole kai vielä tarpeeksi kärsinyt. On ihan helvettiä kun tietää toisen paneskelevan muitakin. Kokeilin samaa ja oli hänellä otsaa olla mustis mutta sanotaanhan etteivät urokset halua jakaa naaraitaan. Kuule, toivon että nautit kuitenkin rakkaudestasi koska se kuitenkin melko harvinaista ja rakastaahan hänkin sinua omalla tavallaan. Itse en tiedä kuinka minun käy koska en vihaa häntä vaikka tiedän... ja jollen löydä uutta niin minäkin kai jatkan tälläistä elämää millä ei ole pohjaa. 7 vuotta ja aivan samaa peliä kuin silloin kun tavattiin tai ei nyt ihan samaa mut naistenmies on tavoilleen uskollinen eikä mahda itselleen mitään. Katso itseäs peiliin, mitä näet? Ala hieman kunnostaa itseäsi. Osta kauniita vaatteita, mene tanssimaan. Koeta löytää itsellesi toinen ystävä ja ehkä siten asiat selviäisivät. Ja kun uskon että olet tavallaan tunteidesi vanki ja kaverikin arvostaisi sinua enemmän jollet eläisi hänen kauttaan vaan hankkisit oman elämän. Onnea elämään

    • oiufo sdiuo

      Nykynaisten kummallinen virhe on ollut mennä mukaan tähän "fuckbuddy" hommaan. Kukaan mies ei enää sitoudu nykyään, ennen seurusteltiin jos pantiin.. Ei voi käsittää tätä..

      • 14+19

        Miten sitoutua naiseen, joka harrastaa "fuckbuddy" hommia? Itse en oikein osaa löytää itseäni huvikseen paneskelemasta. Puistattaa koko ajatus!

        Minusta tuntuu, että nykyään ihmisillä on sukupuoleen katsomatta vaikeaa tunnistaa omia tunteitaan. Puuttuu tunneälykkyys ja herkkyys. Vahvuutena pidetään pinnallisuutta ja "kaatojen" määrää. Kun joskus harvoin tapaan naisen, mistä kiinnostun, tavallaan sitoudun jollakin asteella jo siinä vaiheessa. En vaadi/velvoita mitään, mutta haluan vain olla alusta lähtien uskollinen. Olen kai itsekäs, mutta toimimalla muutoin, minulle tulisi vain paha olo. No muutaman kerran, kun tässä olen kuitenkin kynsilleni saanut ja tullut jätetyksi, niin en sitten varmaan ollutkaan riittävän jännittävä ja salaperäinen miehenä. Kumma juttu vain, että ystävyyttä sitten vain tarjoillaan?? En yleistä, mutta näin vain tuntuu käyvän minulle kerta toisensa jälkeen. Saatetaan ensin jopa pelätä sitä, että minä on olisi riittävän kiinnostunut!! Osaan kyllä antaa toiselle ihmiselle tilaa, mutta haluan myös saada vastakaikua tunteilleni. Rakkautta en vanno, jos en oikeasti rakasta.

        Mutta tuohon AP:n juttuun. Ei tuo mies vaikuta olevan kovinkaan tosissaan sun kanssa, saati muutenkaan edusta kovinkaan kunniakkaasti itseään. Älkää naiset pitäkö kuspää miehiä referenssinä kaikille miehille. Vaikka itse olen kynsilleni naisilta saanut, olen vain kohdannut niitä minulle sopimattomia. Käytös on voinut olla väärin puolin ja toisin, mutta ei se meistä silti totaalista kuspäätä tee. Kunnioitan silti minut hyljänneitä naisia. Muuten katkeroituisin!!

        Minulla on menossa vaihe nyt, missä revin ihmistä pois sydämestä, vaikka häntä rakastan. Ei se ole helppoa, mutta tämä rypeminen ja toivon elättely jostakin vain syö valtavan määrän energiaa. Täytyy vain tehdä stoppi yhteydenpidolle ja jättää lopulta vastaamatta viesteihin ja puheluihin. Se ei minusta tee miestä, joka vain katoaa johonkin, koska minut on jo käsittääkseni potkittu ulos parisuhteesta?? Tai sitten vain ei toinen osaa/uskalla puhua asioista oikeilla nimillä. Opetelkaa ihmiset kommunikoimaan. "Rakkaus ei ole ruma sana"


      • kusipääleikki
        14+19 kirjoitti:

        Miten sitoutua naiseen, joka harrastaa "fuckbuddy" hommia? Itse en oikein osaa löytää itseäni huvikseen paneskelemasta. Puistattaa koko ajatus!

        Minusta tuntuu, että nykyään ihmisillä on sukupuoleen katsomatta vaikeaa tunnistaa omia tunteitaan. Puuttuu tunneälykkyys ja herkkyys. Vahvuutena pidetään pinnallisuutta ja "kaatojen" määrää. Kun joskus harvoin tapaan naisen, mistä kiinnostun, tavallaan sitoudun jollakin asteella jo siinä vaiheessa. En vaadi/velvoita mitään, mutta haluan vain olla alusta lähtien uskollinen. Olen kai itsekäs, mutta toimimalla muutoin, minulle tulisi vain paha olo. No muutaman kerran, kun tässä olen kuitenkin kynsilleni saanut ja tullut jätetyksi, niin en sitten varmaan ollutkaan riittävän jännittävä ja salaperäinen miehenä. Kumma juttu vain, että ystävyyttä sitten vain tarjoillaan?? En yleistä, mutta näin vain tuntuu käyvän minulle kerta toisensa jälkeen. Saatetaan ensin jopa pelätä sitä, että minä on olisi riittävän kiinnostunut!! Osaan kyllä antaa toiselle ihmiselle tilaa, mutta haluan myös saada vastakaikua tunteilleni. Rakkautta en vanno, jos en oikeasti rakasta.

        Mutta tuohon AP:n juttuun. Ei tuo mies vaikuta olevan kovinkaan tosissaan sun kanssa, saati muutenkaan edusta kovinkaan kunniakkaasti itseään. Älkää naiset pitäkö kuspää miehiä referenssinä kaikille miehille. Vaikka itse olen kynsilleni naisilta saanut, olen vain kohdannut niitä minulle sopimattomia. Käytös on voinut olla väärin puolin ja toisin, mutta ei se meistä silti totaalista kuspäätä tee. Kunnioitan silti minut hyljänneitä naisia. Muuten katkeroituisin!!

        Minulla on menossa vaihe nyt, missä revin ihmistä pois sydämestä, vaikka häntä rakastan. Ei se ole helppoa, mutta tämä rypeminen ja toivon elättely jostakin vain syö valtavan määrän energiaa. Täytyy vain tehdä stoppi yhteydenpidolle ja jättää lopulta vastaamatta viesteihin ja puheluihin. Se ei minusta tee miestä, joka vain katoaa johonkin, koska minut on jo käsittääkseni potkittu ulos parisuhteesta?? Tai sitten vain ei toinen osaa/uskalla puhua asioista oikeilla nimillä. Opetelkaa ihmiset kommunikoimaan. "Rakkaus ei ole ruma sana"

        "kunnioitan minut hyljänneitä naisia"

        ja pah!

        kaikissa tapauksissako mies on aina kusipää. no kusipäätä on helpompi leikkiä kuin olla oma itsensä.


      • kusipäätön
        kusipääleikki kirjoitti:

        "kunnioitan minut hyljänneitä naisia"

        ja pah!

        kaikissa tapauksissako mies on aina kusipää. no kusipäätä on helpompi leikkiä kuin olla oma itsensä.

        Miehet on kusipäitä vain niissä tapauksissa kun ne on kusipäitä. Sama pätee naisiin. Ei kusipäätä tarvitse leikkiä jos semmonen sattuu olemaan. Onko pakko vihata vaikka on jätetty. Jättäjä ei välttämättä kunnioita.


    • fuckbudeista

      Itse olen törmännyt netissä jatkuvasti naisiin joilla on tämä "fuckbuddy" ja ihan periaatteessa tavis-naisia ovatkin mutta luoppa nyt tälläisten kanssa se todellinen parisuhdekkin kun ne jotkin elämänosa alueet on tyydytetty ja täytetty tällä ja silloin se uudenkin suhteen tekemisen tahtotila puuttuu.

      Yksikin oli jo ihastunut varattuun 15v vanhempaan (yli50 mies) ja seksillä enää piti tätä miehestä kiinni ja tämän miehen saappaiden täyttöpaikkalle on kovat kriteerit.

      Voi elämänkevät miten alas nämä Suomalaisetkin on vaipuneet tässä omiensa tunnetilojensa ja seksuaalisten tahtotilojensa johdosta mutta omatpa on valintansa.
      Omat päätelmäni olenkin tehnyt että seksimarkkinathan nämä nettimarkkinathan on niin älkää tuomitko enää miehiä jos miehetkin alkaa toimia ja ajatella siten.

      • jäikö koulu kesken?

        Kielioppi on ihan hakusessa!
        Kertoo puutteista sivistyksessä.


    • sfldkj

      Minä kyllä uskon, että alunperin miehet on näihin juttuihin painostaneet ja naiset miellyttämisenhaluisina ja toivottomina sitten ryhtyneet pelaamaan tätä miehistä peliä fuckbuddyineen..Kyllä naisilla on se luontaisempi taipumus haluta aitoa suhdetta - yleensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe