No, mitä täällä oikein tapahtuu?
(reps)
Olemme sinkkulaiva
33
283
Vastaukset
- Sonne
Mä niinku istuisin baaritiskillä ja kiskoisin viskiä naamariin. Siinä olis jokin suolapähkinäautomaatti, joka mua kiinnostaisi. Aika hidas meno.
(naurua) - piiloalfa
Juomani kaatui syliisi, kun tuuli oli liian kova. Avasin sepaluksesi, ja otin kaiken talteen.
(lips)- Sonne
Mjaa
Onko toi jokin uusi tapa desinfioida tavara?
(reps) - piiloalfa
Sonne kirjoitti:
Mjaa
Onko toi jokin uusi tapa desinfioida tavara?
(reps)Tämä tapa oli mainittu jo ihan Johanneksen evankeliumissa.
(Sauli Niinistö) - Sonne
piiloalfa kirjoitti:
Tämä tapa oli mainittu jo ihan Johanneksen evankeliumissa.
(Sauli Niinistö)En tunne kyseistä teosta, enkä usko sen ketään sinkkulaivalla kiinnostavan.
Jatkan suolapähkinäautomaatin räpläämistä.
(naurua) - piiloalfa
Sonne kirjoitti:
En tunne kyseistä teosta, enkä usko sen ketään sinkkulaivalla kiinnostavan.
Jatkan suolapähkinäautomaatin räpläämistä.
(naurua)Suljen sepalukseksi ja laitan kaksi pähkinää suuhun parantaakseni makua. Käännän pääni vasemmalle ja huomaan uuden tulijan. Kamat suustani lentävät Genio.Menten kasvoille.
(pettävän sulkijalihaksen ääniä)
- DarkFear (ei kirj.)
Menen nukkumaan Naisasialuuserin viereen laivalla ja mainitsen asiasta palstalla, mutta koska kaikki ajattelevat asiasta negatiivisesti niin poistan viestin, kiellän koko asian ja alan haukkumaan kaikkia homoseksuaaleja varmuuden vuoksi.
- Kіs-kіsu
Käyn syömässä à la cartessa, minkä jälkeen linnottaudun hyttiini kosmetiikkaostosten ja ramlösan kanssa. Jos käytävältä kuuluu ätmien tai jännäjyystäreiden mölinää, soitan laivan infoon ja pyydän vartijoita poistamaan häiriköt.
- Sonne
Eli jos päissäni kävelen pitkin käytävien seiniä ja taputtelen tyttöjä perseille, teet ilmoituksen alakerran koirille?
(naurua) - Kіs-kіsu
Sonne kirjoitti:
Eli jos päissäni kävelen pitkin käytävien seiniä ja taputtelen tyttöjä perseille, teet ilmoituksen alakerran koirille?
(naurua)Vain jos aiheutat meteliä mun hyttikäytävän varrella.
Nautiskelen sviitissäni porekylvystä samppanjalasillisen kera kun oveeni koputetaan, siellä on tilaamani hieroja (varsin miellyttävän oloinen nuori mies). Kokonaisvaltaisen vartalohieronnan jälkeen passitan miehen matkaan ja laittaudun nätiksi ihan rauhassa. Sitten syömään hyvin (tai niin hyvin kun se on laivalla edes mahdollista...) ja yökerhoon tsekkaamaan paistit ;)
No minulla ei kyllä ole varaa yksityishyttiin, joten majailen samassa hytissä kolmen muun naisihmisen kanssa (palstalta ainaskin femnerd olisi luultavasti samassa kimppahytissä kun silläkään ei ole paljoa rahaa, muut on sitten joko palstalta taikka ihan ulkopuolisia).
Junamatkan jälkeen on aikamoinen nälkä, joten heitettyäni jättireppuni hyttiin lähden heti etsimään mahdollisimman halpaa ruokapaikkaa. Yritän muistaa että sitä ”syö niin paljon kuin haluat”-kehoitusta ei ehkä kannata ottaa aivan kirjaimellisesti, jos meinaa illemmalla pukeutua johonkin muuhunkin kuin villapaitaan ja reisitaskuhousuihin.
Syönnin jälkeen palaan hyttiin ja kaivan esille toiveikkaasti mukaan ottamani meikit, mutta puolen tunnin epätoivoisen sotkemisen jälkeen vittuunnun koko hommaan (perkules kun ei ollut aikaa harjoitella tätäkään etukäteen) ja pesen naamani puhtaaksi. Vaihdan fjällrävenit mustaan mekkoon ja yritän saada tukkani jotenkin järkevän näköiseksi. Pakkaan käsilaukun täyteen ristikoita ja sudokuja, että olisi edes jotain tekemistä oletettavasti pitkäveteisen illan aikana, ja lähden baariin.Yritän saada itseni samaan hyttiin Stellarian ja femnerdin kanssa, opiskelijabudjetilla mennään täälläkin. Koska sosiaalinen kanssakäyminen ahdistaa, olen aloittanut oluen siemailun jo satamassa.
Hytti on Stellarian massiivista reppua lukuunottamatta tyhjä, suunnittelen pukeutuvani korkoihin, kokeilen niitä pari kertaa, mutta valitsen kuitenkin ne mukavat kengät. Pikkumusta toimii aina. Yritän taltuttaa hiuksia suoristusraudalla, mutta puolessa välissä annan olla. Totean, että naama on ihan tarpeeksi hyvä ilman sen kummempaa ehostusta. Lisäksi olen jo hieman nousujohteisessa humalassa, joten en jaksa kiinnostua moisesta sen suuremmin.
Laukkuun pakkaan puhelimen, jolla voin pelailla, ja suuntaan suoraan baariin. Otan lasin (ja pullon punaviiniä) tiskiltä ja suuntaan johonkin nurkkaan seuraamaan tilanteen kehittymistä ja millaisia miehiä laivalle on eksynyt. Hiljaista toistaiseksi, vain tiskillä menossa jotain miesten välistä aktiviteettia.- tanssityttö
MÄ oon sit stellarian ja femnerdin ja eriniksen hytin 4. nainen.
Illalla tanssilattialla yritän kovasti saada teitä muita naisia tanssimaan. Tykään tanssia, en juo, vaan ihan selvin päin meen. - erkki-fan
tanssityttö kirjoitti:
Illalla tanssilattialla yritän kovasti saada teitä muita naisia tanssimaan. Tykään tanssia, en juo, vaan ihan selvin päin meen.Lattialla on jo Erkki-täti. Hän tanssii ja tanssii, välittämättä siitä, tanssiiko kukaan muu. Hänellä on hauskaa!
- Kіs-kіsu
tanssityttö kirjoitti:
Illalla tanssilattialla yritän kovasti saada teitä muita naisia tanssimaan. Tykään tanssia, en juo, vaan ihan selvin päin meen.Kerropas tanssityttö mikä siinä tanssimisessa on niin erikoisen hauskaa noissa oloissa, kun jorma seisoo siinä tuntumassa ottaen tukea tuopistaan, ja seuraa liikehdintää kiiltävin silmin.
- hot not
Kіs-kіsu kirjoitti:
Kerropas tanssityttö mikä siinä tanssimisessa on niin erikoisen hauskaa noissa oloissa, kun jorma seisoo siinä tuntumassa ottaen tukea tuopistaan, ja seuraa liikehdintää kiiltävin silmin.
Tanssityttö tarttuu tankoon ja luulee elävänsä Flash Dancea, edes hetken.
- tanssiva nainen
Kіs-kіsu kirjoitti:
Kerropas tanssityttö mikä siinä tanssimisessa on niin erikoisen hauskaa noissa oloissa, kun jorma seisoo siinä tuntumassa ottaen tukea tuopistaan, ja seuraa liikehdintää kiiltävin silmin.
Sehän siinä on juuri parasta. ;)
- Kіs-kіsu
tanssiva nainen kirjoitti:
Sehän siinä on juuri parasta. ;)
No niin just. No further questions.
- tanssityttö
Kіs-kіsu kirjoitti:
No niin just. No further questions.
Tanssiessa on parasta se musiikin ja kehon välinen yhteys. Se voima ja energia, minkä siitä saa. Silloin ei ole väliä jos joku katsoo, kunhan ei häiritsemään tule.
En elä katseille, vaan nautin omasta liikkeestäni. - jmdtmdjgmdj
tanssityttö kirjoitti:
Tanssiessa on parasta se musiikin ja kehon välinen yhteys. Se voima ja energia, minkä siitä saa. Silloin ei ole väliä jos joku katsoo, kunhan ei häiritsemään tule.
En elä katseille, vaan nautin omasta liikkeestäni.Miksi sitten houkuttelet muita naisia mukaan, etkä tanssi vain muista välittämättä, erkki-tädin tavoin?
Todennäköisesti 1naisen kanssa tullaan kimppakyydillä laivaan. Eri hytteihin tietysti. Minä kimppahytissä Ikiksen, välimerkittömän ja mustan miehen kanssa.
Tavataan 1naisen kanssa yökerhossa ja mennään hämyiseen nurkkapöytään juttelemaan. Minä tosin juttelen liikaa ja vääristä asioista. Pimppis tulee esittelemään komeaa nelikymppistä miestä ja jatkavat sitten tanssilattialle. 1nainen häipyy seurastani ja menee iskemään seksikästä pukumiestä.
Stellaria tulee sitten pöytääni juttelemaan etupäänhuollosta ja täysjoustoista. Pohditaan onko Stellarian ysi takapakka kierteellä vai kasetti. Sovitaan sitten, että käydään maissa pyöräliikkeessä katsomassa pakkaa ja ketjuja.
Laivalta poistuttaessa katselen Stellarian kauemmaksi ja kauemmaksi menevää rinkkaa ja selkää.
Pimppis viestittelee komean miehen kanssa. 1nainen myös saanut seksikkään pukumiehen puhelinnumeron ja kuumia suudelmia edellisiltana.- 1nainen
Mitenkäs Ikis ja muut?Onko säpinää?
- näin se menee taas
Jep, pimppis tyrkyttää itseään jokaiselel, mutta voi voi, kun kukaan ei halua pysyvästi jäädä rinnalle...
Todennäköisesti jossain pubissa missä soittaa trubaduuri. Jos vetää paskasti, käyn kysymässä, että saanko tempasta pari rallia? Vimeistään puolenyön jälkeen sammuneena hytissä tai laivaputkassa... :D
- 12+10
Jäisin darkfearin kanssa rannalle ettei minusta ajateltaisi kaikkea negatiivista.
Ensin veisin tavarani ikkunattomaan hyttiin. Sitten lähden kannelle seuraamaan lähtöä yksin. Näppäilen järjestelmäkamerallani jälleen liikaa kuvia. Kun saavumme avomerelle, palaan hyttiini odottamaan buffetin alkua. Menen sinne jonottamisen uhallakin ensimmäisten joukossa, että varmasti voin istuutua tyhjään pöytään, jonne ei sen jälkeen tule kukaan muu istumaan. Syön itseni jälleen ähkyyn ja irvistelen buffetissa tarjoillulle kaljalle. Jotain wt-kaljaa, Lapin kultaa mitä lie.
Buffetin jälkeen menen hetkeksi hyttiini, yksin, jonka jälkeen käyn Tax Freessä ostamassa kotiinvietävää. Mukaan lähtee muutamia hassun nimisiä olutpulloja ja satasen viskipullo. Lisäksi miesten hajusteita lähtee parin sadan euron edestä, niiden joukossa tosin myös isälle hankittava isänpäivälahja tai joululahja. Palaan hyttiin kantamuksineni.
Myöhään illalla, siis joskus yhdeksän aikaan menen laivan baariin kirjan kanssa juomaan pari olutta. Nautin kun saan istua yksin pöydässä. Tuolit viedään ympäriltäni, mutta se ei haittaa sillä lähden sen kahden oluen jälkeen pois. Vietyäni kirjan hyttiini käyn katsomassa karaokebaaria, ja juon kolmannen oluen. En ole vielä yllytyshullussa kunnossa, joten tyydyn nauttimaan esityksistä ja taputtamaan hyville suorituksille.
Loppuillasta käyn vielä laivan yökerhossa. Olen tunnistavinani joitain palstan naisia tanssilattialla, itse jään johonkin nurkkaan istumaan haettua tiskiltä neljännen oluen (jota juon sadatellen laivan kauttaaltaan kehnoa valikoimaa). Puoliltaöin palaan hyttiini lukemaan ja nukahtamaan. Joskus yöllä herään, kun käytävältä kuuluu eläimellistä mölinää ja kikatusta. Lieköhän palstan naiset matkalla jonkun hyttiin muutaman jännäjyystärin ja ADHD-klovnin seurassa. Onneksi saan pian unen päästä kiinni. Haluan olla virkeä, kun suunnistan aamuseitsemältä aamiaiselle ja seuraamaan maihin saapumista.- Sonne
Kun suolapähkinäautomaatti on tyhjä, siirryn janoisena seuraavaan baariin. Tämä on pienempi ja intiimimpi kapakka. Menoa ei juuri ole; siellä missä halutaan tehdä vaikutus, on aina tajuton meteli. Istahdan alas muki kourassani ja tsekkaan toisella kädellä sähköpostit. Alkoholi ei tunnu nousevan päähän. Tiesin, että tämä oli vain lumetila. Laivan keinumiseen oli helppo piilottaa omansa. Laiva oli jo itsessään pieni hönö. Ja kun laivan hönöön synkronoi omansa, niin tulos oli suhteellisen vakaa.
Penkki vierelläni narahti, kun joku siihen istui. Rekisteröin tämän sukellussensoreillani, vaikka olin täysin muualla. Tunsin olevani yhtä kehittynyt ja huippuunsa säädetty laite kuin oli ydinsukellusveneen koko havaintomaailma, eli pinnan alle vajonnut reaktiivinen todellisuus. Se lipui ääneti mannerjään alla valaiden laulussa tehokkaana, vakaana ja tappavana mustana hirviönä.
Vierelläni istui Julia Dietze. Selasin juuri kuvia hänestä, ja hän nyt vain sattui sitten istumaan vierelleni tälle nuhjuisen juottolan penkkiriville. Hän hymyili niin, että sensorini sekosivat.
(naurua)- Sonne
Ihana kuvaelma. Siis niin söde.
(reps) - Sonne
Sonne kirjoitti:
Ihana kuvaelma. Siis niin söde.
(reps)Ensimmäinen sana
Istuimme siinä hetken vain hymyillen, sillä yritin epätoivoisesti peitellä kuvia ruudulla. Hän tietenkin huomasi tämän, ja sanoi.
- Parempia?
Parahdin ääneen. Se oli jonkinlainen ynähdyksen ja älähdyksen kombinaatio, nonverbaalinen häkkyrä, joka lensi ulos suustani pöydälle ja hajosi kosketuksesta.
- Saanko itse vilkaista? hän kysyi.
- Tietenkin. Nämähän ovat periaatteessa sinun.
Julia hymyili yhä ja ojensi kätensä puhelimeni eteen. Hän oli siinä niin kaunis ja minä niin housut kintuissa, kuin pystypissillä.
(naurua) - Sonne
Sonne kirjoitti:
Ensimmäinen sana
Istuimme siinä hetken vain hymyillen, sillä yritin epätoivoisesti peitellä kuvia ruudulla. Hän tietenkin huomasi tämän, ja sanoi.
- Parempia?
Parahdin ääneen. Se oli jonkinlainen ynähdyksen ja älähdyksen kombinaatio, nonverbaalinen häkkyrä, joka lensi ulos suustani pöydälle ja hajosi kosketuksesta.
- Saanko itse vilkaista? hän kysyi.
- Tietenkin. Nämähän ovat periaatteessa sinun.
Julia hymyili yhä ja ojensi kätensä puhelimeni eteen. Hän oli siinä niin kaunis ja minä niin housut kintuissa, kuin pystypissillä.
(naurua)- Onko sinusta netissä kuvia? Julia äkkiä kysäisi. Kielsin tämän. Hän mutristi huuliaan ja antoi kuvien vilistä ruudulla. Sitten hän pysähtyi yhden kohdalla ja puhkesi nauruun.
- Voi herran jestas näitä. Haittaako sinua, että puhun saksaa?
- Ei haittaa.
- Erään kerran tällaisessa baarissa tapasin miehen, joka kertoi olevansa avaruuslentäjä, Julia sanoi mietteissään, sitten puhkesi äänekkääseen nauruun. - Entä mitä sinä teet? Oletko kenties töissä sukellusveneessä, ydin- sellaisessa?
- En. Olen täällä odottamassa sinua, sanoin. Julian silmät kiilsivät. Ne olivat huvittuneet ja älykkäät, silmittömän kauniit silmät.
- Olet ajatuksissasi kovin kaunis. Taidat olla päissäsi.
- Niin olen, sinusta, Julia.
- Ja et varmasti ole mikään avaruuslentäjä?
- En varmasti.
(naurua)
- oikea ätmi
Olen hytissä yksin koko ajan ja roikun netissä. Tämä keskeytyy ainoastaan kun käyn yksin syömässä. En juo alkoholia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925