Heippa, mikä avuksi kun syön ja juon terveellisesti/monipuolisesti ja olen muuten laiha mutta maha on kuin ilmaa.. tai niin kuin pallo.
Oon miettinyt että viime vuonna maha meni sekaisin liika banaanin syömisestä mutta nyt oon vähentänyt paljon. Voiko johtua esim. siitä kun purkkaa ja myntonia tulee aika paljon vedeltyä? (Ihan karkin sijaan)
Pitäiskö kokeilla niiden vähemtämistä ja mikä muu vois olla avuksi? Oon siis 16v tyttö ja ois tosi mahtavaa jos joku vastais tähän!
Pallomaha
kesäkuntoon 2015
2
143
Vastaukset
- pallomaha2
Pallomaha voi johtua ilman kertymisestä mahaan varsinkin kun syö purkkaa paljon. Voi tietenkin olla muitakin syitä mutta ensimmäisenä itelläni tuli mieleen tämä purkan syöminen. Minulla ainakin kertyy ilmaa mahaan ja näyttää pallolta jos syön päivän aikana paljon purkkaa.
Voithan kysyä terveydenhoitajalta parempia tietoja ettei kyse ole mistään vakavammasta.- kesäkuntoon 2015
Kiitti! kokelen eka tuota purkan vähentämistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u252674- 1772459
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su361998Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2401844Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit511603- 841585
- 1031524
- 1431413
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1531311Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811191