Sitten kaikki ihmiset ovat onnellisia .... IHANAA !!!
Kun verotus lopetetaan, niin masennus loppuu
15
71
Vastaukset
- 0+0
Mikäs sumea logiikka tässä ideassa on?
- zdgfhdjg
Mulle rapsahti tämän vuoden veropsoentiksi 8,5 % työkyvyttömyyseläkeestäni :)
- Eikö olekkin hullua!
Kaikilta vero pois !
Vain poliisille, armeijalle, pelastuslaitokselle ja oikeusistuimelle tarttee kerätä veroja, ei muille !!!
- Tottahelevetissä
verotus ahdistaa ja masentaa... Se on täyttä väkivaltaa ja diktatuuria kun rehellisiltä ja ahkerilta ihmisiltä varastetaan rahaa paskaloisten elättämiseen.... Saisivat suksiavittuun tai Siperiaan, sama se, kunhan häviävät Suomesta.
- uutiset3
ISIS valtiossa on uutistin mukaan hyvä lääke masennukseen.
Sinne vaan kaikki pitäs ohjata. - Joo....
pepep kirjoitti:
Omasta puolestani sinä voisit hävitä Suomesta!
Ja rehelliset ihmiset toivovat sinun painuven hevonvittuun. Kiitos.
Joo.... kirjoitti:
Ja rehelliset ihmiset toivovat sinun painuven hevonvittuun. Kiitos.
Kerää vaikka addressi.
- 545+2
pepep kirjoitti:
Kerää vaikka addressi.
Eikös masentuneet halua kunnon hoitoa???
Taitavat olla ihan pellejä ?
- en usko
niinkö te luulette voi se teidän kohdalla olla niin, minun kohdallani maennus/ahdistuksen kanssa ei ole mitään tekemistä tai yhteyttä verotukseen oli veroprosenttini sitten 0% tai 60& 100% mitä vaan niin ei sillä ole vaikutusta masenukseeni. masentaa jos masentaa oli verotus mitä hyvänsä. ei millään pahalla mutta mahdatteko olla oikeesti masentuneita kun noin ajattelette
kuten sanoin ei minun mielestä masennus ja verotus liity toisiinsa
jos verotukseni on nolla niin kyllä mua siltin masentaa kumminkin. et sillee- Sinä paranet kun
verotus on nolla. Joudut nimittäin lähtemään parantavaan työhön, siinä juju. Ymmärrätkö Kirsi ?
- 8+16
Mun eläkkeen veroprosentti on 1% ihan hirveetä. Maksan jotain 10€ kuussa veroja. Enemmän v..ttaa ulosotto joka vie 160€ kuussa. Mutta kiitos yhteiskunnan. Ulosotto vie mut toimeentulotuen puolelle joten sossu maksaa oikeasti ulosottoni. Idiootit.
- Miksihän ulosotto
vie ???
- nalle wahlroos
Verotus pitäisi lopettaa. Jokaisesta käytetystä palvelusta voitaisiin peri erikseen samansuuruinen maksu kaikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202943Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431720- 161702
- 301243
- 301230
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai661118- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884