Kun verotus lopetetaan, niin masennus loppuu

koko yhteiskunnassa!

Sitten kaikki ihmiset ovat onnellisia .... IHANAA !!!

15

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0+0

      Mikäs sumea logiikka tässä ideassa on?

      • Ei siinä ole sitäkään.


    • zdgfhdjg

      Mulle rapsahti tämän vuoden veropsoentiksi 8,5 % työkyvyttömyyseläkeestäni :)

      • Eikö olekkin hullua!

        Kaikilta vero pois !

        Vain poliisille, armeijalle, pelastuslaitokselle ja oikeusistuimelle tarttee kerätä veroja, ei muille !!!


    • Tottahelevetissä

      verotus ahdistaa ja masentaa... Se on täyttä väkivaltaa ja diktatuuria kun rehellisiltä ja ahkerilta ihmisiltä varastetaan rahaa paskaloisten elättämiseen.... Saisivat suksiavittuun tai Siperiaan, sama se, kunhan häviävät Suomesta.

      • uutiset3

        ISIS valtiossa on uutistin mukaan hyvä lääke masennukseen.
        Sinne vaan kaikki pitäs ohjata.


      • Omasta puolestani sinä voisit hävitä Suomesta!


      • Joo....
        pepep kirjoitti:

        Omasta puolestani sinä voisit hävitä Suomesta!

        Ja rehelliset ihmiset toivovat sinun painuven hevonvittuun. Kiitos.


      • Joo.... kirjoitti:

        Ja rehelliset ihmiset toivovat sinun painuven hevonvittuun. Kiitos.

        Kerää vaikka addressi.


      • 545+2
        pepep kirjoitti:

        Kerää vaikka addressi.

        Eikös masentuneet halua kunnon hoitoa???
        Taitavat olla ihan pellejä ?


    • en usko

      niinkö te luulette voi se teidän kohdalla olla niin, minun kohdallani maennus/ahdistuksen kanssa ei ole mitään tekemistä tai yhteyttä verotukseen oli veroprosenttini sitten 0% tai 60& 100% mitä vaan niin ei sillä ole vaikutusta masenukseeni. masentaa jos masentaa oli verotus mitä hyvänsä. ei millään pahalla mutta mahdatteko olla oikeesti masentuneita kun noin ajattelette
      kuten sanoin ei minun mielestä masennus ja verotus liity toisiinsa
      jos verotukseni on nolla niin kyllä mua siltin masentaa kumminkin. et sillee

      • Sinä paranet kun

        verotus on nolla. Joudut nimittäin lähtemään parantavaan työhön, siinä juju. Ymmärrätkö Kirsi ?


    • 8+16

      Mun eläkkeen veroprosentti on 1% ihan hirveetä. Maksan jotain 10€ kuussa veroja. Enemmän v..ttaa ulosotto joka vie 160€ kuussa. Mutta kiitos yhteiskunnan. Ulosotto vie mut toimeentulotuen puolelle joten sossu maksaa oikeasti ulosottoni. Idiootit.

      • Miksihän ulosotto

        vie ???


    • nalle wahlroos

      Verotus pitäisi lopettaa. Jokaisesta käytetystä palvelusta voitaisiin peri erikseen samansuuruinen maksu kaikilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe