Sitten kaikki ihmiset ovat onnellisia .... IHANAA !!!
Kun verotus lopetetaan, niin masennus loppuu
15
92
Vastaukset
- 0+0
Mikäs sumea logiikka tässä ideassa on?
- zdgfhdjg
Mulle rapsahti tämän vuoden veropsoentiksi 8,5 % työkyvyttömyyseläkeestäni :)
- Eikö olekkin hullua!
Kaikilta vero pois !
Vain poliisille, armeijalle, pelastuslaitokselle ja oikeusistuimelle tarttee kerätä veroja, ei muille !!!
- Tottahelevetissä
verotus ahdistaa ja masentaa... Se on täyttä väkivaltaa ja diktatuuria kun rehellisiltä ja ahkerilta ihmisiltä varastetaan rahaa paskaloisten elättämiseen.... Saisivat suksiavittuun tai Siperiaan, sama se, kunhan häviävät Suomesta.
- uutiset3
ISIS valtiossa on uutistin mukaan hyvä lääke masennukseen.
Sinne vaan kaikki pitäs ohjata. - Joo....
pepep kirjoitti:
Omasta puolestani sinä voisit hävitä Suomesta!
Ja rehelliset ihmiset toivovat sinun painuven hevonvittuun. Kiitos.
Joo.... kirjoitti:
Ja rehelliset ihmiset toivovat sinun painuven hevonvittuun. Kiitos.
Kerää vaikka addressi.
- 545+2
pepep kirjoitti:
Kerää vaikka addressi.
Eikös masentuneet halua kunnon hoitoa???
Taitavat olla ihan pellejä ?
- en usko
niinkö te luulette voi se teidän kohdalla olla niin, minun kohdallani maennus/ahdistuksen kanssa ei ole mitään tekemistä tai yhteyttä verotukseen oli veroprosenttini sitten 0% tai 60& 100% mitä vaan niin ei sillä ole vaikutusta masenukseeni. masentaa jos masentaa oli verotus mitä hyvänsä. ei millään pahalla mutta mahdatteko olla oikeesti masentuneita kun noin ajattelette
kuten sanoin ei minun mielestä masennus ja verotus liity toisiinsa
jos verotukseni on nolla niin kyllä mua siltin masentaa kumminkin. et sillee- Sinä paranet kun
verotus on nolla. Joudut nimittäin lähtemään parantavaan työhön, siinä juju. Ymmärrätkö Kirsi ?
- 8+16
Mun eläkkeen veroprosentti on 1% ihan hirveetä. Maksan jotain 10€ kuussa veroja. Enemmän v..ttaa ulosotto joka vie 160€ kuussa. Mutta kiitos yhteiskunnan. Ulosotto vie mut toimeentulotuen puolelle joten sossu maksaa oikeasti ulosottoni. Idiootit.
- Miksihän ulosotto
vie ???
- nalle wahlroos
Verotus pitäisi lopettaa. Jokaisesta käytetystä palvelusta voitaisiin peri erikseen samansuuruinen maksu kaikilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498