jättämällä vain ylimääräinen napostelu pois ja pienentämällä annoskokoa. Ja tietysti käymällä lenkillä pari kertaa viikossa.
onko mahdollista laihtua
3
86
Vastaukset
- jep jep
On tietysti muistat vaan syödä säännöllisesti ja monipuolisesti juot vettä päivän mittaan pysyy aineenvaihdunta liikkeellä
- itsekuria kehiin
Jos tapanasi on napostella tai vaikka ladata ruokatunnilla iso lautanen täyteen, nuo virheet korjaamalla painonhallinta lähtee hyvään alkuun.
Aamiainen yksi isompi lämmin ateria toinen pienempi, lähes välipala. Sama onko lounas vai päivällinen se suurempi ateria. Aterioiden ulkopuolella ei syödä mitään. Napostelu kielletty. Vettä, kahvia, teetä saa litkiä rajattomasti. Ruokailu tapahtuu pöydän ääressä, ei ikinä lueskellessa tai tietokonetta/TV:tä katsellessa.
Tuohon vielä lisää säännöllisen liikunnan, niin ei epäterveelliset välipalat tai naposteleminen edes kiinnosta. Roskaruoka on sohvaperunoiden juttuja -ajatus iskee alitajuntaan. Pitää saada positiivinen kierre aikaan. Jos olet parisuhteessa, ajattele että timmissä kunnossa tulee lisää säpinää. Sinkkujen tilanteesta nyt puhumattakaan ;) Toimii sukupuoleen katsomatta.
Itse olen elänyt vuosikausia em. tavalla kurinalaisesti 175cm/70kg. Lähtötilanne oli jotain 95kg. - Vanha Jojo
Riippuu ihan lähtötilanteesta, kuinka usein ja kuinka paljon kerrallaan napostelet ja kuinka suuria ruoka-annoksesi ovat nyt.
Usein napostelun tarve kielii siitä, ettei ole syöty tarpeeksi oikeaa ruokaa. Minä sinuna kiinnittäisin ensiksi huomiota siihen ennen kuin rupeaisin summanmutikassa ruoka-annoksia pienentämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046