jättämällä vain ylimääräinen napostelu pois ja pienentämällä annoskokoa. Ja tietysti käymällä lenkillä pari kertaa viikossa.
onko mahdollista laihtua
3
94
Vastaukset
- jep jep
On tietysti muistat vaan syödä säännöllisesti ja monipuolisesti juot vettä päivän mittaan pysyy aineenvaihdunta liikkeellä
- itsekuria kehiin
Jos tapanasi on napostella tai vaikka ladata ruokatunnilla iso lautanen täyteen, nuo virheet korjaamalla painonhallinta lähtee hyvään alkuun.
Aamiainen yksi isompi lämmin ateria toinen pienempi, lähes välipala. Sama onko lounas vai päivällinen se suurempi ateria. Aterioiden ulkopuolella ei syödä mitään. Napostelu kielletty. Vettä, kahvia, teetä saa litkiä rajattomasti. Ruokailu tapahtuu pöydän ääressä, ei ikinä lueskellessa tai tietokonetta/TV:tä katsellessa.
Tuohon vielä lisää säännöllisen liikunnan, niin ei epäterveelliset välipalat tai naposteleminen edes kiinnosta. Roskaruoka on sohvaperunoiden juttuja -ajatus iskee alitajuntaan. Pitää saada positiivinen kierre aikaan. Jos olet parisuhteessa, ajattele että timmissä kunnossa tulee lisää säpinää. Sinkkujen tilanteesta nyt puhumattakaan ;) Toimii sukupuoleen katsomatta.
Itse olen elänyt vuosikausia em. tavalla kurinalaisesti 175cm/70kg. Lähtötilanne oli jotain 95kg. - Vanha Jojo
Riippuu ihan lähtötilanteesta, kuinka usein ja kuinka paljon kerrallaan napostelet ja kuinka suuria ruoka-annoksesi ovat nyt.
Usein napostelun tarve kielii siitä, ettei ole syöty tarpeeksi oikeaa ruokaa. Minä sinuna kiinnittäisin ensiksi huomiota siihen ennen kuin rupeaisin summanmutikassa ruoka-annoksia pienentämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1103647Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai192722Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1212291Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso62203Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani81944- 361596
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581056Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36960Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 73934Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48878