Hei, olen 155/59 19v tyttö. Painoin vielä noin reilu kuukausi sitten 64 kiloa, mutta ne ovat kuin kadonneet, kun vähensin syömistä. Syön tosi epäterveellisesti. Välillä mun päivän ravinto on puol levyä suklaata, välillä hamppari, välillä jopa jotain kunnon ruokaa. Liikuntaa en paljoa harrasta, koska mulla ei ole siihen voimia. Yleensä vapaapäivät menevät sängyssä maatessa, koska mua ei huvita mikään ja mun melkein kaikki kaverisuhteet on viilentynyt.
Mua ahdistaa katsoa omaa peilikuvaa. Naaman mä vielä siedän, mutta keho on jotain niin kamalaa. Se on vain sellanen pallo jossa neljä makkaraa raajoina ja pää.
Näytän kamalalta. Ja silti mulla ei ole voimia yrittää muuttaa sitä. Mä en vaan tajua, että miten mä voin näyttää näin lihavalta, vaikka mun pituiset ja painavemmat näyttävät paljon hoikemmilta. Olen siis omenavartaloinen.
Painoin joskus joku 52kg ja silloinkin näytin hyvin pullealta. Kuinka paljon mun pitää laihduttaa, että alan näyttämään edes normaalilta? Ja miten? Liikkumista en jaksa. Kävelyä korkeintaan. Eli laihtuminen pitäisi olla ruuasta. Juon noin desin kaks päivässä vettä. Mitkä saisi pitämään ruokahalun poissa? Mihinkään kalliiseen dieettiruokaan mulla ei ole varaa ja vihaan kasviksia. Olisko jotain kikkaa jolla saisi kasviksetkin alas? Olenko liian lihava? Itsekuria ei ole.
Liian lihava 155/59?
tyttö -95
1
56
Vastaukset
- lamadamadingdong
Nyt on säästöliekki roihahtanut päälle, valmistaudu BED-osioon piakkoin jos jatkat tuolla samalla dietillä vielä. Järkesikin jo jättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046