Haluaisin ostaa sellaisen urheiluasun joka on yksiosainen (kuten juoksijoilla sekä yleisurheilijoilla usein on eri kisoissa yllä). Mutta en löydä sellaisia mistään, pelkästään erillisiä trikoita ja paitoja olen löytänyt.
Osaako joku neuvoa mistä niitä voisi ostaa? Tai millä nimellä sellaisia kutsutaan?
Tässä linkki kuvaan millaista tarkoitan:
http://im.mtv.fi/image/875018/landscape16_9/540/304/20d10b906ab8f3cf2f05b4679d7cd820/rk/561263.jpg
Urheiluasu (yksiosainen)?
2
271
Vastaukset
- Roope3
Olen itsekin ajatellut hankkia vastaavan haalarin. Tarjonta on Suomessa aika vähäistä, mutta speedsuit tai skinsuit-nimellä löytyy netistä aika paljonkin vaihtoehtoja. Kannattaa huomata, että asuja on sekä pehmusteella että ilman. Toinen (ja ehkä varmin) vaihtoehto on teettää asu ompelijalla.
- Hessu5
Itse olen teettänyt ompelijalla muutamat trikoohousut sekä tällaisen asun ja lisäksi kerran tilannut netistä vähän vastaavanlaisen. Haalari on parhaimmillaan erittäin mukava päällä, koska varsinaisia kiristäviä naruja ei ole missään. Ainakin miespuoliselle henkilölle suosittelen kokemuksen puolesta haalaria, jonka etumuksessa on keskisauman sijasta kaksi rinnakkaista saumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688