Miehet

neito3

Hei! Kertokaa minkälaisen naisen miet te haluatte? Luonteen piirteitä lähinnä haluan tietää.
minkälainen nainen vie mieheltä jalat alta?
Kiitos!!

27

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78+09

Nöyrä, kiltti, kuuliainen, tottelevainen, uskollinen, epäitsekäs, vaatimaton, saita, introvertti, epäsosiaalinen...tuossa noita. Neitsyydestä plussaa.

• Lisätietoa kiitos

Miten nää ominaisuudet pitäis naisissa näkyä?

• 5+19

Semmonen kiltti, vaatimaton, arkinen nainen, joka ei odota mitään supermiestä, tai ei miehen työttömyyskään haittaa.

• hooooooooah

Sama tääl

• 123x

Miksi miehet tuntuvat haluavan niin kovin alistuvan naisen? Mikä vika on päättäväisessä, toimeliaassa ja sisukkaassa naisessa?

• 76578587
        123x kirjoitti:

Miksi miehet tuntuvat haluavan niin kovin alistuvan naisen? Mikä vika on päättäväisessä, toimeliaassa ja sisukkaassa naisessa?

Ei sitten mitään. "Palstatotuuksia" onko järkeä lähteä yleistämään?

• ,.,.,.
        123x kirjoitti:

Tuollaisen naisen miehen pitää olla vielä päättäväisempi, toimeliaampi ja sisukkaampi kuin naisen. Muuten nainen ajattelee miehen nössöksi ja mies tuntee jäävänsä jalkoihin.

Useimmat miehet ovat ihan normaaleja, jotka käyvät 8 tuntia töissä ja istuvat muuten kotona ja kerran viikossa kavereiden kanssa parilla oluella juttutuokiolla. Ehkä joku harrastus pari kertaa viikossa lisäksi. Useimmat tällaiset miehet ajattelevat, että jäävät toimeliaan naisen jalkoihin ja haluaisivat, että nainen on enemmän kotona.

• 1100
        ,.,.,. kirjoitti:

Tuollaisen naisen miehen pitää olla vielä päättäväisempi, toimeliaampi ja sisukkaampi kuin naisen. Muuten nainen ajattelee miehen nössöksi ja mies tuntee jäävänsä jalkoihin.

Useimmat miehet ovat ihan normaaleja, jotka käyvät 8 tuntia töissä ja istuvat muuten kotona ja kerran viikossa kavereiden kanssa parilla oluella juttutuokiolla. Ehkä joku harrastus pari kertaa viikossa lisäksi. Useimmat tällaiset miehet ajattelevat, että jäävät toimeliaan naisen jalkoihin ja haluaisivat, että nainen on enemmän kotona.

Tuttavamies ja hänen isänsä keskustelivat auton renkaiden vaihtamisesta. Asiaa pohdittiin tarkkaan ja kun toimeen piti lopulta ryhtyä huomattiin, että tuttavan vaimo oli kyllästynyt kuuntelemaan asian vatvomista ja oli jo käynyt vaihtamassa renkaat.

• piiloalfa
        1100 kirjoitti:

Tuttavamies ja hänen isänsä keskustelivat auton renkaiden vaihtamisesta. Asiaa pohdittiin tarkkaan ja kun toimeen piti lopulta ryhtyä huomattiin, että tuttavan vaimo oli kyllästynyt kuuntelemaan asian vatvomista ja oli jo käynyt vaihtamassa renkaat.

Höh. Eikö nainen haluakaan käydä pitkiä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta?

• ht ...
        123x kirjoitti:

"Sisukas"... Kiertoilmaisu hyvin temperamenttiselle pirttihirmulle (eli pidemmän päälle erittäin rasittavalle) naiselle. :)

Muilta osin noihin tulikin jo vastaus. Kyse on siitä että nainen haluaa yleensä aina vähintään yhtä dominoivan miehen kuin mitä nainen itse on. Lähes kukaan nainen ei halua alistuvaa miestä. Joten miehet ymmärtää että suhde tollaiseen todella dominoivaan naiseen ei vaan toimi, jollei mies itse ole todella dominoiva ja jääräpäinen. Siksi sellaista naista ei haluta.

• 1100
        ht ... kirjoitti:

"Sisukas"... Kiertoilmaisu hyvin temperamenttiselle pirttihirmulle (eli pidemmän päälle erittäin rasittavalle) naiselle. :)

Muilta osin noihin tulikin jo vastaus. Kyse on siitä että nainen haluaa yleensä aina vähintään yhtä dominoivan miehen kuin mitä nainen itse on. Lähes kukaan nainen ei halua alistuvaa miestä. Joten miehet ymmärtää että suhde tollaiseen todella dominoivaan naiseen ei vaan toimi, jollei mies itse ole todella dominoiva ja jääräpäinen. Siksi sellaista naista ei haluta.

Mitä minä olen katsellut tuttavapariskuntia, näyttää kuitenkin se nainen olevan useimmiten se, joka on ohjaksissa perheen asioista päätettäessä.

• 9+19
        ht ... kirjoitti:

Ei se noin aina mene. Monesti tullut vastaan sellainen toisiaan täydentävä roolijaotus.
        Mutta tosiaan sitten löytyy niitäkin, jotka haluavat sen miehen rinnalleen näyttämään kaapin paikan.

• ht ...
        1100 kirjoitti:

Mitä minä olen katsellut tuttavapariskuntia, näyttää kuitenkin se nainen olevan useimmiten se, joka on ohjaksissa perheen asioista päätettäessä.

Jep. Ja naiset ovat myös usein tyytymättömämpiä siihen suhteeseen. Ja ovat niitä jotka hakevat sitten sitä eroa jos siihen päädytään.

• 4+8
        9+19 kirjoitti:

Ei se noin aina mene. Monesti tullut vastaan sellainen toisiaan täydentävä roolijaotus.
        Mutta tosiaan sitten löytyy niitäkin, jotka haluavat sen miehen rinnalleen näyttämään kaapin paikan.

No se kampeeminenhan sinne eroalttarille vie...Suomalaisilla vielä päällä joku 50-luvun naiset vastaan miehet ja kohti kommelluksia-asenne.

Ei pelaa liitto, jollei asioista osata päättää ja keskustella yhdessä, oli naisen luonne sitten tomera tai kiltti.

Ja kyllä, olen itse sitä tomeraa sorttia.

• väärin!
        ht ... kirjoitti:

Jep. Ja naiset ovat myös usein tyytymättömämpiä siihen suhteeseen. Ja ovat niitä jotka hakevat sitten sitä eroa jos siihen päädytään.

Itse voimakastahtoisena haluaisin sovittelevan miehen, joka ei jää jalkoihin.

• puuteri6
        1100 kirjoitti:

Just noin teen minäkin aina. En jaksa kuunnella miesten jahkailua, teen mieluummin itse.

• Tärkeimmät

VAstaan miehen puolesta.
      Eli Miehet haluaapi sellaisen naisen jolla on täydellisen sileä iho, mikä ei koskaan missään nimessä saa rypistyä, eli pitää olla sileä ja kimmoisa iho, kuulas, hehkeä, ei saa olla näppyjä, tai näkyviä ihokarvoja. Karvat pitää olla ajeltu KAIKISTA paikoista. Pitää siis olla mahdollisimman karvaton, PAITSI hiukset. Hiukset pitää olla tuuheat, hyväkuntoiset, sileät, kiiltävät, mahdollisimma pitkään, runsaat, kauniit hiukset. Silmät pitää olla isot, ja tuuheat, pitkät ripset. Huulet täyteläiset ja punaiset, sellaiset pusuhuulet. Nenän pitää olla sopiva ei liian iso eikä pieni. Kasvojen pitää siis olla symmetriset, kauniit, nätit. Pepun pitää olla pöyreä, ei saa roikkua yhtään mistään paikasta. Tissien pitää olla ISOT tai vähintään keskikokoiset. Mitäs muuta? Niin ja luonteella ei paljon ole väliä kunhan nämä asiat kunnossa.

• On se hienoa, kun naiset tietävät paremmpin miesten mielipiteet kuin miehet itse. Tosin sama se on tällä palstalla toisinkin päin! ;-)

Ps. Unohdit puhua pillun tiukkuudesta ja mainita, että selluliitti on totaalinen turn-off.

• 23x

Luonteeltaan nainen saa siis olla sellainen riivinrauta, että tekee elämän helvetiksi joka päivä.

• neito3

niin nää oli just niitä luonteen piirteitä mitä kysyin?

• 6hhhggggg

Itsevarma, positiivinen, avoin, rehellinen, sellainen "kuppi puoliksi täynnä" tyyppinen.

• siinähän imeskelet

Tuollaiset ihanteet on pelkästään itsekkäällä miehellä, joka ei ol eempatiasta kuullutkaan. Kunhan löytyis äiti, jonka tissiä imeskellessä vois ruikuttaa omaa saamattomuuttaan.

• siinähän imeskelet kirjoitti:

Tuollaiset ihanteet on pelkästään itsekkäällä miehellä, joka ei ol eempatiasta kuullutkaan. Kunhan löytyis äiti, jonka tissiä imeskellessä vois ruikuttaa omaa saamattomuuttaan.

Hä, en tajua tätä kommenttia ollenkaan. Liekö edes osunut oikeaan kohtaan..?

Kyllä minusta ainakin semmoinen peruspositiivisuus on kumppanissa aika tärkeä ominaisuus. En jaksaisi pessimististä ruikuttajaa itsekään kovin kauaa katsella. Enkä myöskään tajua miksi esim. avoimuuden ja rehellisyyden toivominen osoittaisi toivojan itsekkyyttä.

• multitool

Riippuu siitä, minkälaiselta mieheltä sitä kysyt.

• Sonne

Nainen

En osaa paremmin perustella.

(lyhyestä nauru kaunis)

• Sonne

Mun mielestä on ihan turha esittää, rämpyttää tai filosofioida tämän aiheen äärellä, sillä se voittaa aina.

(reps)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1987
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1437
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      925
    Aihe