käyttää talvella nolla kelillä pikkupakkasilla tai kovemmillakin pakkasilla tietysti jos tulee kylmä niin housut jalkaan mutta kun hameet sopii jokaiselle naiselle ja läpinäkyvät sukkikset myöskin
naiset voiko hametta ja sukkahousuja
4
70
Vastaukset
- kurppelo
Voi, mutta sukkikset on hyvä olla vähän paksummat kuin läpinäkyvät. Ihan -20 asteen pakkasillakin olen pärjännyt hameessa helposti. Eihän ennen naiset housuja käyttäneet ja hyvin pärjäsivät säässä kuin säässä.
- naiset hame ostoksil
miksi naiset ette enään käytä hameita vaikka ne sopivat teille ja näytätte niissä naisellisilta ja kauniilta ja seksikkäiltä onko muuten hameen pituudella väliä pakkasilla
No ei tuolla kevytväylillä olevassa 15 sentin hangessa pyörällä ährätessä varmaan kylmä tulisi vaikka ajaisi bikineissä. Lähdin kotoani kahdelta iltapäivällä ja ekat kolme kilometriä keskustaan päin mennessä oli vielä siihenkin aikaan aivan järjettömässä kunnossa. Kyllä tuo hankikikkailu pyörän kanssa on ihan hauskaa tiettyyn rajaan asti, mutta tämmöinen alkaa olemaan jo vähän liikaa, varsinkin kun toistuu useampana päivänä peräkkäin.
- terve haloo moro
Laita ite vähät vaatteet päälle ja kokeile tarkeneeko pakkasilla? Randomukkojen vuoksi paleltua tarvi. kotosalla voi olla stay upeissa ja muissa hepenissä miehen mieliksi.
Hommaa nainen ja lopeta ventovieraiden kyylääminen.
No älä masennu, kesällä kerkeät sitte senkin eestä kyylimään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925