Olen seurustellut reilu vuoden ja poikaystäväni on osoittautunut rasittavan aikaansaamattomaksi.Töitä ei löydy,lorvii kotonaan päivät pitkät,opiskelu paikka on hyvä ja arvostettu,mutta mitään ei tehdä sen eteen.Raivostuttaa,kun toinenkin haluaa parisuhteen kestävän,mutta niin tuskin tulee käymään.Opiskelu ja työt toisivat varmuuttaa suhteeseen,koska on mielestäni merkki siitä,että toisesta haluaa huolehtia.Hyvä tulevaisuus edessä johon voi rakentaa varman suhteen.Turhauttava tunne,kun elää ajatukselle että toinen tekee suhteen ja muun eteen kaikkensa ja toinen elää tyhmässä lapsellisessa haavemaailmassa."Kyllä kaikki hoituu itsestään,niin kävi pienenäkin."Pakko oli tulla purkamaan ajatuksiaan,jos kohtalotoveri löytyisi...
Poikaystävä aikaansaamaton eläjä!
4
1150
Vastaukset
- Pade
Joops, varmaan poikaystäväsi rakastaa sinua yli kaiken mutta antaa asioiden mennä omalla painollaan... Asiat ei kyllä hoidu itsestään kuin elokuvissa. Kyllä itse pitää olla aktiivinen ja hoitaa opiskelu / työasiat kuntoon. Lorvimisesta iskee lorvikatarri joka heijastuu omaan suhteeseen. Jos antaa asioiden mennä omalla painollaan niin kohta huomaa ettei ole enää suhdetta jota pitäisi ylläpitää.
Tästä ei tainnut tulla kovin kannustava viesti... anteeksi. Yritä kuitenkin puhua poikaystäväsi kanssa asiat selviksi mitä odotuksia teillä on toisillenne. Puhuminen on kaiken aa ja oo.
Itselläni on karvat heti pystyssä kun joku sanoo että asiat hoituu itsestään... itse olen sitä mieltä että asiat pitää hoitaa.- aargh
Aivan samaa mieltä kanssasi.Poikaystäväni on sitä mieltä,että asioista on turha puhua.Elämä on bilettämistä,kavereita ja moottoriurheilua varten.Jotenkin alkaa tuntumaan ettei sitä kiinnostaa seurustella kanssani,koska en ole joka viikonloppu bilettämässä,teen töitä ja yritän opiskella.Koko kaveripiirimme on lapsellinen joukkue,joten kavereiden kanssa oleminen tylsistyttää.Poikaystäväni taas on lapsellista sorttia ja siksi jään yleensä kotiin,kun hän lähtee kavereiden kanssa ulos.Miten voi elää miehen kanssa,joka ei tiedä mitä elämältään haluaa?
- Pade
aargh kirjoitti:
Aivan samaa mieltä kanssasi.Poikaystäväni on sitä mieltä,että asioista on turha puhua.Elämä on bilettämistä,kavereita ja moottoriurheilua varten.Jotenkin alkaa tuntumaan ettei sitä kiinnostaa seurustella kanssani,koska en ole joka viikonloppu bilettämässä,teen töitä ja yritän opiskella.Koko kaveripiirimme on lapsellinen joukkue,joten kavereiden kanssa oleminen tylsistyttää.Poikaystäväni taas on lapsellista sorttia ja siksi jään yleensä kotiin,kun hän lähtee kavereiden kanssa ulos.Miten voi elää miehen kanssa,joka ei tiedä mitä elämältään haluaa?
Niin... uskon että tiedät vastauksen kysymykseesi itsekin jos todella asiat on kuin kuvailit. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi, joskaan ei kannata suin päin siirtyä suhteesta toiseen.
Terv. Keittiöpsykologi ;)
- höhö
mulla sama juttu. poikaystävä myöskin työtön, ollut jo kohta 4kk. kotona sekin tykkää olla. kyllä tekee kotitöitä sentään jos käsken (tiskauksen hoitaa kylläkin automaattisesti..). mua sapettaa jos mulle/meille tulee asioita jotka pitäs hoitaa päivällä ja arkisin (ku mä oon töissä) niin pitää oikeen käskeä ja vaatia että hoitaisitko nyt sen asian, helpottaisi kovasti minua ettei tarvi henkihievärissä juosta hoitamaan heti asioita ku töistä pääsee! niin ei.. ei ainakaan sillon jos on jokin sellanen juttu jota se ei oo aikasemmin tehny/selvittäny.. :/
se mistä mä ny yleensä oon täynnä on ajattelemattomuus, toimettomuus, oma-aloitteisuuden puuttuminen, huomion antaminen, puhumattomuus..
-höhö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221474Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.781177Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922