Au pair etsii perhettä ulkomailta!

milperi1

Moikka! Olen 23-vuotias lapsirakas neitokainen Forssasta. Etsin Suomalaista/puoliksi Suomalaista perhettä ulkomailta. Haaveeni on pitkään jo ollut au pairin hommat ulkomailla mutta huonon englanninkielen takia haaveeksi se vain on jäänyt. Siksi etsinkin perhettä joka puhuu suomea. Olen todella lapsirakas, urheilullinen, menevä, mukava, huumorintajuinen ja toki suomalaista omapäisyyttä löytyy :) Olen myös eläinrakas ja minulta löytyy kaksi koiraa ja ratsastusta olen harrastanut pikku tytöstä asti. Kokemusta lastenhoidosta minulta löytyy aika paljon. Siskollani on kolme lasta (tyttö 8v, pojat 7v ja 6v) joita olen hoitanut paljon melkeinpä heidän syntymästään asti. Useamman kerran viikossa näen heitä ja touhuilemme paljon yhdessä. Olen myös ollut 2viikkoa kesätöissä päiväkodissa pienten ryhmässä ja 2kk päiväkodissa töissä eri-ikäisten ryhmissä. Lisäksi olin puoli vuotta Seurakunnan päiväkerhoissa (3-5v ryhmissä) työharjoittelussa ja perhepäivähoitajan työhönkin olen ollut tutustumassa jossa olin siis työharjoittelussa n.2kk. Kokemusta vanhemmistakin lapsista on suosittujen ponikerhojen kautta jossa olen ollut apuna jo monta vuotta. Olen kouluttautunut Merkonomiksi mutta lasten kanssa työskentely on lähellä sydäntäni ja siihen aijonkin kouluttautua. Olen avoin kaikille ehdotuksille ja hommissa voin olla lyhemmän tai pidemmänki ajan. Haluan nähdä maailmaa, oppia englanninkiletä, itsenäistyä kunnolla ja toki hoitaa ja puuhailla lasten kanssa. :) Englanti ja Amerikka ovat olleet aina paikat joihin olen halunnut mennä mutta niinkuin sanoin olen avoin kaikille tarjouksille. :)

Minuun voi olla yhteydessä s-postin kautta [email protected]

-Milka

3

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aupair

Hellou! laitoin sulle meiliä :)

• milperi1

....

• milperi1

Edelleen etsin perhettä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      277
      2551
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1824
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      29
      1666
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1608
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      56
      1532
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1386
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1268
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      75
      1068
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    Aihe