Uusi puolue?

... ja heti?

Ellei perussuomalaiset ota tiukemmin kantaa ajaakseen tätä järjetöntä maahanmuuttobuumia alas, olisi oikein, että Suomeen perustetaan uusi puolue, joka kertoo ja puhuu asiat suomeksi ja selvästi. Tämä jeesustelu ja hyssyttely ja kaikkialle kumartelu pitää loppua!

En muuten äänestä enää perussuomalaisia enkä muitakaan ellei tämä jeesustelu ja loputon kuoliaaksiymmärtäminen lopu.

12

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkaatten hyvät

      Tämä olisikin teiltä rasisteilta rehellinen veto. Perustakaa yhden asian puolue, niin todellinen kannatuksenne tulisi näkyville.
      Perustakaa puolue! Päärasisti Halla-aho puheenjohtajaksi!
      Me teidän vastustajannekin kannatamme tätä!

      • vain kaksi?

        Kannatti se teidän maahantuoma somalikin tuoda Ouluun rikastuttamaan kulttuuria. Rikastutti tosi paljon. Eikö vaan?


      • faktaa asiasta

        "Oulun kirvessurmat: Somalialaismies hyökkäsi asunnosta - poliisi ampui kahdesti"
        MTV3


      • liian vaikeaa

        Tuollaiselle vihervasurille ja homolain kannattajalle lienee turha yrittää kertoa, että se ei olisi yhden asian puolue vaan tuo olisi yksi asioista jota puolue ajaisi.


      • ollaan ihmisiksi

        "Perustakaa yhden asian puolue, niin todellinen kannatuksenne tulisi näkyville."

        Ei tuo onnistu. Liikeessä on liian monta wannabee ykkösprofeettaa.

        Ainaisesti vain nahisteltaisiin "jottako pesismailalla vai nyrkkiraudoin", ja muusta yhtä tärkeestä.


      • liian vaikeaa kirjoitti:

        Tuollaiselle vihervasurille ja homolain kannattajalle lienee turha yrittää kertoa, että se ei olisi yhden asian puolue vaan tuo olisi yksi asioista jota puolue ajaisi.

        Onnea vaan uudelle puolueelle.


    • ollaan ihmisiksi

      Miten olisi vaikka puolue nimeltään Muutos 2007?

      Tai Muutos 1933? Sillonhan Aatusta leivotiin diktaattori.

      Muutos 1939 olisi huono nimi. Silloin tapahtui Suomen isänmaallisuutta leimaava talvisodan ihme. Äärikansallismieliset kansanryhmiä toisiaan vastaan kiihottavat eivät todellakaan ole isänmaallisia siinäkään mielessä.

      "Isäm maata ei voi pulustaa" (ääri)kansallismielisyydellä. Siitä seuraa aina vain tuhoa.

    • Suomessa on jo

      Suomen kommunistinen puolue.
      Liittykäämme kaikki puolueeseen ja sosialisoikaamme Suomi.
      Ai kysyt, että miksi.
      No paljonko esim. Neuvostoliittoon tahi muihin sosialistisiin valtioihin tuli pakolaisia vuodessa?
      On ainoa järjestelmä, joka suojelee pakolaisilta.
      Eläköön entiset perussuomalaiset, eläköön yhtenäinen SKP.

      • Olen kanssasi samaa

        mieltä vain suljettu järjestelmä estää maahanmuuton.
        Hyvä perussuomalainen skp


    • peilikauhukuva

      Nämä persut ja peilikuvansa "vihervasurit" voisi laittaa jonnekin tynnyriin ja tapelkoot siellä itsensä tärviölle.
      Samoin jotkut persukakarat kuvittelee itseään sankareiksi kun yleistävät muslimirikollisten teot.
      Jokainen oikea ihminen tuomitsee terroristit, mutta yhtälailla mölisevät persut!

    • pelkkää mölyä

      Eihan pers ole tähänkään mennessä saanut asialle mitää aikaan. Suomi24 huutelua vain.

      • ei pitä paikkoosa

        myö perussuomalaiset ollaa vualkauven aikana mm;
        -erotettu yks kansanetustaja
        -muutama avustaja
        . Teuvo näytti kikkelisä
        -timo on letkautellut
        -oomma osatanna uuven puoluvetoimiston ja vastustamma puoluvetukkee vai oisko ollu oiva ?
        tämmäöstä miärree ei ou muut puoluvveet tehnynä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe