Ihme ettei vihervasurit ole tuominneet poliisia

Kysyjä

joka ampui kirvesmiehen . Eikö tämä ollut rasistinen teko poliisilta ?

28

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen 14

      Eikä palstapölhö pistänyt tätä ikävää tapahtumaa Persujen syyksi .

    • Puolue vaihtoon

      Näillä Ranskan ja Suomen raakalaisten teot tulevat näkymään väittämättä seuraavissa vaaleissa ihmisten raivo on suunnatonta .

    • viher ja vasuri

      Minun mielestä poliisille pitää antaa lisää oikeuksia ja amerikkalaismallinen oikeus käyttää asetta rikolliseen, olipa musta, valkea, kirjava tai mikä muu tahansa.
      Suomen rikoksista annettavia tuomioita on kovennettava, esim. rattijuoppouteen nollatoleranssi ja ehdottomat tuomiot ja uusijoilta auto valtiolle.
      Elinkautinen väkivalta rikoksista pitää olla elinkautinen ja kannattaa harkita kuolemantuomion palauttamista tietyissä vakivalta rikoksissa.

    • Litran mitta

      Kaveri on oikeassa ihonväriin katsomatta mutta rikolliset vie meitä kuin litran mittaa .

    • HarkittuaVoimaa

      Kyllähän meillä poliiisi saa asetta käyttää. Onneksi meidän poliisiemme liipasinsormi ei ole yhtä herkkä kuin USA:ssa. Tässäkin tapauksessa voimankäytön asiallisuus tutkitaan, ja hyvä niin. Ei tutkinta tarkoita, että voimankäyttöä pidettäisiin etukäteen liioiteltuna. Näin oikeusvaltiossa toimitaan.

      • Tämä valtio alkaa

        kasvattaa pentuaan väärin, siemensyöksystä lähtien.
        Pennuille opetetaan oikeudet, mutta velvollisuudet unohdetaan.
        Isä ja äiti juoksee kylillä juomassa, huoraamassa, urheilukisoissa, mukamas puoluetoiminnassa ja kaiken maailman kissanristiäisissä ja pentu kasvaa ilman isän ja äidin kasvatusta.
        Vastuu siirretään tarhalle, koululle, mielenterveystoimistolle, vankilaviranomaisille ja haudankaivajille, mutta lapsen kasvatusvastuuta vanhemmat ei tunne ja ota.
        Tätä kutsutaan vapaaksi kasvatukseksi, eli käytännössä;
        lapsen kasvatusvastuu on isän ja äidin, mutta vanhemmat on ottaneet siitä vapauden ja tämä on sitä vapaata kasvatusta, jokainen saa tehdä mitä haluaa ja tulos näkyy esillä joka päivä, lehtien sivuilla.
        Jos lakia ja järjestystä poliisi valvoo, räpsähtelee kamerat ja poliisi syyllistetään.
        Rikollinen suojellaan ja ollaan muka sivistysvaltiossa.
        Sivistysvaltiossa pitää kansalaisen saada turvallisesti kulkea kaupungilla, kylissä ja lain ja järjestyksen kunnioitus pitää saada kotikasvatuksesta.
        Väkivaltarikollisten ja huumehörhöjen keskellä poliisi asettaa oman henkensä alttiiksi meidän muiden puolustamiseksi ja tämmöisissä tapauksissa nk. Oulussa oli poliisin aseenkäyttö on hyväksyttävä.
        Ja joskus toivos, että näille huonosti kasvatetuille " räkänolkille" ois kansalaisilla oikeus antaa koivuvitsalla persuksille, kirkon edessä sunnuntaisin.


      • Nimenomaan.
        Tämä valtio alkaa kirjoitti:

        kasvattaa pentuaan väärin, siemensyöksystä lähtien.
        Pennuille opetetaan oikeudet, mutta velvollisuudet unohdetaan.
        Isä ja äiti juoksee kylillä juomassa, huoraamassa, urheilukisoissa, mukamas puoluetoiminnassa ja kaiken maailman kissanristiäisissä ja pentu kasvaa ilman isän ja äidin kasvatusta.
        Vastuu siirretään tarhalle, koululle, mielenterveystoimistolle, vankilaviranomaisille ja haudankaivajille, mutta lapsen kasvatusvastuuta vanhemmat ei tunne ja ota.
        Tätä kutsutaan vapaaksi kasvatukseksi, eli käytännössä;
        lapsen kasvatusvastuu on isän ja äidin, mutta vanhemmat on ottaneet siitä vapauden ja tämä on sitä vapaata kasvatusta, jokainen saa tehdä mitä haluaa ja tulos näkyy esillä joka päivä, lehtien sivuilla.
        Jos lakia ja järjestystä poliisi valvoo, räpsähtelee kamerat ja poliisi syyllistetään.
        Rikollinen suojellaan ja ollaan muka sivistysvaltiossa.
        Sivistysvaltiossa pitää kansalaisen saada turvallisesti kulkea kaupungilla, kylissä ja lain ja järjestyksen kunnioitus pitää saada kotikasvatuksesta.
        Väkivaltarikollisten ja huumehörhöjen keskellä poliisi asettaa oman henkensä alttiiksi meidän muiden puolustamiseksi ja tämmöisissä tapauksissa nk. Oulussa oli poliisin aseenkäyttö on hyväksyttävä.
        Ja joskus toivos, että näille huonosti kasvatetuille " räkänolkille" ois kansalaisilla oikeus antaa koivuvitsalla persuksille, kirkon edessä sunnuntaisin.

        Puhut 100 % ASIAA !!!!


    • Aloittajalla lienee joku trauma vasemmistoa ja vihreitä kohtaan.

      • Ei paljon nappaa!

        " Aloittajalla lienee joku trauma vasemmistoa ja vihreitä kohtaan. "

        No kyllä tässä on yks ja toinen saanut tarpeekseen vihervasurien mukasuvaitsevaisesta piiperryksestä.


      • Ei paljon nappaa! kirjoitti:

        " Aloittajalla lienee joku trauma vasemmistoa ja vihreitä kohtaan. "

        No kyllä tässä on yks ja toinen saanut tarpeekseen vihervasurien mukasuvaitsevaisesta piiperryksestä.

        Onpas taas ihanaa retoriikkaa ja taidokasta sanan käyttöä...


      • imaimi
        pepep kirjoitti:

        Onpas taas ihanaa retoriikkaa ja taidokasta sanan käyttöä...

        "Edustaja" Hakkarainen iski tämän demarien piikkiin.
        Ei Rinteen pidä ottaa maahan mamuja töihin, raiskaavat, ryöstävät ja tappavat.
        Yhden kauden juopon puheita, katsotaan kuka lakaiseematon.


      • Bror-Erik
        imaimi kirjoitti:

        "Edustaja" Hakkarainen iski tämän demarien piikkiin.
        Ei Rinteen pidä ottaa maahan mamuja töihin, raiskaavat, ryöstävät ja tappavat.
        Yhden kauden juopon puheita, katsotaan kuka lakaiseematon.

        On aina kuin suvinen keto ihanuudessaan avautuisi eteen kun huomaa persuisen
        puheen puhjenneen suloiseen kukkaansa :) Itkettää


      • retoriikkaa ??
        pepep kirjoitti:

        Onpas taas ihanaa retoriikkaa ja taidokasta sanan käyttöä...

        Se nyt vain on niin, että kansa on kurkkua myöten täynnä tätä mamutusta.


      • Nybicus
        pepep kirjoitti:

        Onpas taas ihanaa retoriikkaa ja taidokasta sanan käyttöä...

        Retoriikkaa tai ei, mutta ei sanankäytön myöskään tarvitse olla taidokasta, kunhan saa ajatuksensa tuotua julki. Mikähän on sinun ajatuksesi, muuta kuin ..ttuila kirjoittajille ja saivarrella?


      • Nybicus
        Nybicus kirjoitti:

        Retoriikkaa tai ei, mutta ei sanankäytön myöskään tarvitse olla taidokasta, kunhan saa ajatuksensa tuotua julki. Mikähän on sinun ajatuksesi, muuta kuin ..ttuila kirjoittajille ja saivarrella?

        Tuo on siis tuolle pepepyli tyypille.


      • Nybicus kirjoitti:

        Tuo on siis tuolle pepepyli tyypille.

        Nimimerkki Ei paljon nappaa! väitti, että vihreiden politiikka on mukasuvaitsevaista. Mielestäni tuo on juuri tuota mainitsemaasi ..tuilua ja saivartelua, koska tuo muka -etuliite ei siihen sovi, koska se on suvaitsevaista - ei muka.


      • valikoivaa?
        pepep kirjoitti:

        Nimimerkki Ei paljon nappaa! väitti, että vihreiden politiikka on mukasuvaitsevaista. Mielestäni tuo on juuri tuota mainitsemaasi ..tuilua ja saivartelua, koska tuo muka -etuliite ei siihen sovi, koska se on suvaitsevaista - ei muka.

        Niin se on valikoivaa suvaitsevaisuutta. Suvaitaan niitä ihmisiä ja vähemmistöjä joita halutaan suvaita. Vihervasemmistolainen valikoiva suvaitsevaisuus tulee esille esim. tasa-arvoisen avioliittolain kohdalla. Silloin vihervasemmistolainen ei voinut suvaita sitä että Räsänen tai Soini uskonsa takia ei tätä lakia kannattanut. Silloin astui voimaan valikoiva suvaitsevaisuus.
        Tyyli jolla suvaitsevainen vihervasemmistolainen kuvaili Soinia ja Räsästä ei ollut kovinkaan suvaitsevaista. Uhkaavia, pilkkaavia ja loukkaavia kommentteja lehdet ja palstat tulvillaan.
        Valikoivaa suvaitsevaisuutta esiintyy myös puhuttaessa maahanmuutosta. Kun perussuomalainen haluaa tietää mitä maahanmuutto tai kehitysapu maksaa syytetään rasismista. Vihervasemmistolainen ilmaisee tällaista kysyjää kohtaan vihaa, rasismisyytöksiä, idiotismisyytöksiä ym. En minäkään halua rotuja erotella tai suorittaa minkäänlaisia etnisiä puhdistuksia. Maahanmuuttajiakin voi tulla kun joku kertoo kuka ja mitä maksaa ja kenen pussista. Mutta vihervasemmistolainen ei tällaista kysymystä eikä sen esittäjää suvaitse.


      • valikoivaa?
        valikoivaa? kirjoitti:

        Niin se on valikoivaa suvaitsevaisuutta. Suvaitaan niitä ihmisiä ja vähemmistöjä joita halutaan suvaita. Vihervasemmistolainen valikoiva suvaitsevaisuus tulee esille esim. tasa-arvoisen avioliittolain kohdalla. Silloin vihervasemmistolainen ei voinut suvaita sitä että Räsänen tai Soini uskonsa takia ei tätä lakia kannattanut. Silloin astui voimaan valikoiva suvaitsevaisuus.
        Tyyli jolla suvaitsevainen vihervasemmistolainen kuvaili Soinia ja Räsästä ei ollut kovinkaan suvaitsevaista. Uhkaavia, pilkkaavia ja loukkaavia kommentteja lehdet ja palstat tulvillaan.
        Valikoivaa suvaitsevaisuutta esiintyy myös puhuttaessa maahanmuutosta. Kun perussuomalainen haluaa tietää mitä maahanmuutto tai kehitysapu maksaa syytetään rasismista. Vihervasemmistolainen ilmaisee tällaista kysyjää kohtaan vihaa, rasismisyytöksiä, idiotismisyytöksiä ym. En minäkään halua rotuja erotella tai suorittaa minkäänlaisia etnisiä puhdistuksia. Maahanmuuttajiakin voi tulla kun joku kertoo kuka ja mitä maksaa ja kenen pussista. Mutta vihervasemmistolainen ei tällaista kysymystä eikä sen esittäjää suvaitse.

        Missä kulkee suvaitsevaisuuden raja? Suvaitseminenhan tarkoittaa että hyväksyy erilaiset, eri mieltä olevat, yleensäkin erilaisuuden.
        Mutta mitä se sitten on kun nämä vihervasmmistolaiset siirtyvät suvaitsemisesta seuraavan askeleen. He eivät enää ole vain suvaitsevaisia vaan heistä tulee suvaittavien ihmisten asioiden hoitaja, äänitorvi ja edunvalvoja? Onko se äärisuvaitsevaisuutta?


      • valikoivaa? kirjoitti:

        Niin se on valikoivaa suvaitsevaisuutta. Suvaitaan niitä ihmisiä ja vähemmistöjä joita halutaan suvaita. Vihervasemmistolainen valikoiva suvaitsevaisuus tulee esille esim. tasa-arvoisen avioliittolain kohdalla. Silloin vihervasemmistolainen ei voinut suvaita sitä että Räsänen tai Soini uskonsa takia ei tätä lakia kannattanut. Silloin astui voimaan valikoiva suvaitsevaisuus.
        Tyyli jolla suvaitsevainen vihervasemmistolainen kuvaili Soinia ja Räsästä ei ollut kovinkaan suvaitsevaista. Uhkaavia, pilkkaavia ja loukkaavia kommentteja lehdet ja palstat tulvillaan.
        Valikoivaa suvaitsevaisuutta esiintyy myös puhuttaessa maahanmuutosta. Kun perussuomalainen haluaa tietää mitä maahanmuutto tai kehitysapu maksaa syytetään rasismista. Vihervasemmistolainen ilmaisee tällaista kysyjää kohtaan vihaa, rasismisyytöksiä, idiotismisyytöksiä ym. En minäkään halua rotuja erotella tai suorittaa minkäänlaisia etnisiä puhdistuksia. Maahanmuuttajiakin voi tulla kun joku kertoo kuka ja mitä maksaa ja kenen pussista. Mutta vihervasemmistolainen ei tällaista kysymystä eikä sen esittäjää suvaitse.

        Joka toiselle kumartaa, se toiselle pyllistää - sellaista se elämä on, kaikkia ei voi miellyttää.


      • niinkö
        pepep kirjoitti:

        Joka toiselle kumartaa, se toiselle pyllistää - sellaista se elämä on, kaikkia ei voi miellyttää.

        Eli myönnät että vihervasemmisto harjoittaa myös valikoivaa suvaitsevaisuutta.


      • niinkö kirjoitti:

        Eli myönnät että vihervasemmisto harjoittaa myös valikoivaa suvaitsevaisuutta.

        Tuo valikoiva suvaitsevaisuus on nyt jotain kielikikkailua ja saivartelua. Ei rasismia pidä suvaita!


      • Moovit
        pepep kirjoitti:

        Tuo valikoiva suvaitsevaisuus on nyt jotain kielikikkailua ja saivartelua. Ei rasismia pidä suvaita!

        Kaikestahan nykyään käytetään sanontaa "rasisimia", mikäli joku ei pidä jostain, "rasistihan" se sellainen ;)


      • Moovit kirjoitti:

        Kaikestahan nykyään käytetään sanontaa "rasisimia", mikäli joku ei pidä jostain, "rasistihan" se sellainen ;)

        Kielikikkailu jatkuu: alan pikkuhiljaa ymmärtämään kirjakielen merkityksen.


    • FasistienVastustaja

      Fasisti se sellainen on, joka ottaa aseen esille.
      Asiat pitää puhua selviksi.

      • Johan repesi !! LOL

        Siis fasistiko on se, joka ottaa aseen esille ??

        Meinaatko, että poliisit toimisi ilman aseita ?

        Etälamauttimet pois ? Patukat pois ?? Aseet pois ?

        Näin kaheli ehdotus voi tulla vain joltakin "maailmanparantajalta" vihervasurilta.....

        Ps. Mene pummi töihin....


      • Keskustelu kirveen:?

        .

        Miten käydään keskustelua päähän osuvan kirveen kanssa???????

        .


      • Nybicus
        Keskustelu kirveen:? kirjoitti:

        .

        Miten käydään keskustelua päähän osuvan kirveen kanssa???????

        .

        Todellakin hyvä kysymys ? ? ?


    • Vihreää

      Vihervasemmisto ja muutkin normaalit ihmiset ymmärtävät, että tuo häiriintynyt murhaaja oli häiriintynyt murhaaja, eikä hänen tekojaan voi puolustella millään. Vihervasemmisto ja muut normaalit ihmiset ymmärtävät myös, että ne teot eivät johtuneet murhaajan ihonväristä tai syntymäpaikasta yhtään sen enempää kuin jonkun suomalaisen tekemä murha johtuu siitä, että tekijällä on valkoinen iho ja hän on syntynyt Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe