Minulla ei ole diabetesta, mutta aloin syömään metformiinia muiden syiden takia. Lääkkeen yleisimmät sivuvaikutukset ovat vatsavaivat ja ruokahaluttomuus. Onko teillä kokemusta siitä, että nuo sinänsä epämiellyttävät vatsavaivat olisivatkin onni onnettomuudessa ja lääkkeen aiheuttama ruokahaluttomuus olisi laihduttanut?
Metformiini ja ruokahaluttomuus
2
192
Vastaukset
Metformiinilla on tietääkseni pieni laihduttava vaikutus.
En tosin osaa sanoa kuinka paljon se on auttanut minua koska olen käytön aloittamisen aikaan ruvennut myös tarkoitushakuisesti laihduttamaan.
Syön myös erästä toista lääkettä, joka tähän mennessä on torpedoinut aikasemman laihdutusyritykseni joten saattaa olla, että metformiinista on ollut apua nyt tähän mennessä onnistuneessa nykyisessä laihdutusyrityksessäni.
Tähänastisen kokemukseni perusteella kuitenkin sanoisin, että pelkästään Metformiinia syömällä ei laihdu vaan pitää myös tarkoituksellisesti laihduttaa kiinnittäen huomiota ruokavalioon.
Metformiini tuo sitten pientä apua siihen.- Plullukka
Mihinkähän se pieni laihduttava vaikutus perustuu? Onko kyse vaan siitä, että jos voi pahoin, ei tule syötyä vai tekeekö lääke aineenvaihdunnalle jotain erityistä, joka sitten joko estää energian varastoitumisen tai sitten se jollain tavalla kuluttaa rasvavarantoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003324881- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776