Liian vaikeaksi mennyt tilanne, antakaa fiksummat ja vanhemmat neuvoa !!

Dyddeli

Moi,
Olen 20 vuotias tyttö ja seurustelen itseäni vuotta nuoremman kanssa, yhdessä olemme olleet puolitoista vuotta. Yhteiseen kämppään muutimme n. puol vuotta sitten.
Poikaystäväni asui eri paikkakunna kuin minä, ja
tyhmänä rakkauden sokaisemana vaihdoinkin kaverini poikaystäväni kavereihin ja muihin paikkakuntalaisiin.
Oikeestaan mulla jäi melkein kaikki entisestä elämästä.
Suhde ei ikinä oo ollut täydellinen meil o paljon ollut hirveitä riitoja mutta kaikesta ollaan selvitty.
Melkein heti kun muutimme yhteen, tajusin että mä en halua tätä mun elämältä, tää jätkä on oikeesti täys luuseri joka on varmaan koko loppu elämänsä työtön. Näen enemmän huonoja puolia kun hyviä, olen yrittäny jättää hänet se on ollut mahotonta oikeesti mahotonta koska hän ei jätä mua rauhaan.
Olen niin kiltti että suostun enään olemaan hänen kanssa säälistä. Oon kumminki näin nuori ja tää on se
mitä en ainakaan halua, mä en saa edes vilkaista muita
miehiä. Mä en tiedä miten saan suhteen lopetttua, mihin mä sit muutan ? Mitä mä teen ? Mistä saan omat kaverit ?
Tän lisäks oon jutellut tosi kivan toisen miehen kanssa ja nähnyt häntä ja ei ees tiedä että oon varattu ! Tää on ihan kauheeta mulle, antakaa vinkkejä miten saan tehtyä eron mahollisimman selväksi ja alotettua oman elämän

4

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuhiljaa hyvä

      Muutat tietenkin sinne mihin vain voit, vaikka vanhemmillesi kunnes löydät toisen paikan. Erilleen muutto helpottaa eroamisessa. Otat kerta kerralta etäisyyttä, niin kyllä se siitä suttaantuu ajan kanssa.

    • oppeliini1

      Joko haet tyopaikan paljon kauempaa tai muutat vanhempiesi luokse kunnes loydät tyopaikan, kaukana pojasta. Mene vaikka ulkopmaille aupairiksi! ( Tuon mahtavampaa kokemusta et voi saada! )

      Tai asu vanhempiesi luona, auttaen heitä asumiskulujasi vastaan: siivoat, laitat ruokaa, käyt kaupassa , peset pyykit jne kunnes aloitat kesällä tai syksyllä jatkokoulutuksen - tehden samalla toitä elättäen itsesi.

      Ala nyt jo katselemaan kesätyopaikkoja. Esim. farmeilla on kesäisin huutava pula auttavista käsistä, samoin mansikkamailla jne.
      Tyotä on enemmän tarjolla kuin pystyy tekemään --- jos vain haluaa tehdä!

    • mieti vielä

      Ei noi nuoren oo kiva asuu yksin kulkee ravintolast yksi pimeessä maksaa vuokrat yksin jne.Onko parempi sitten olla kaikenmaailman ukkojen pantavana.Miten selviät vuokrasta?

    • dyddelii

      Olen oppisopimus opiskelija, joten rahasta ei oo kiinni. sitä oonkin miettiny miten opettelen elämään yksin? mutta mä haluan sitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe