Moi,
Olen 20 vuotias tyttö ja seurustelen itseäni vuotta nuoremman kanssa, yhdessä olemme olleet puolitoista vuotta. Yhteiseen kämppään muutimme n. puol vuotta sitten.
Poikaystäväni asui eri paikkakunna kuin minä, ja
tyhmänä rakkauden sokaisemana vaihdoinkin kaverini poikaystäväni kavereihin ja muihin paikkakuntalaisiin.
Oikeestaan mulla jäi melkein kaikki entisestä elämästä.
Suhde ei ikinä oo ollut täydellinen meil o paljon ollut hirveitä riitoja mutta kaikesta ollaan selvitty.
Melkein heti kun muutimme yhteen, tajusin että mä en halua tätä mun elämältä, tää jätkä on oikeesti täys luuseri joka on varmaan koko loppu elämänsä työtön. Näen enemmän huonoja puolia kun hyviä, olen yrittäny jättää hänet se on ollut mahotonta oikeesti mahotonta koska hän ei jätä mua rauhaan.
Olen niin kiltti että suostun enään olemaan hänen kanssa säälistä. Oon kumminki näin nuori ja tää on se
mitä en ainakaan halua, mä en saa edes vilkaista muita
miehiä. Mä en tiedä miten saan suhteen lopetttua, mihin mä sit muutan ? Mitä mä teen ? Mistä saan omat kaverit ?
Tän lisäks oon jutellut tosi kivan toisen miehen kanssa ja nähnyt häntä ja ei ees tiedä että oon varattu ! Tää on ihan kauheeta mulle, antakaa vinkkejä miten saan tehtyä eron mahollisimman selväksi ja alotettua oman elämän
Liian vaikeaksi mennyt tilanne, antakaa fiksummat ja vanhemmat neuvoa !!
4
180
Vastaukset
- pikkuhiljaa hyvä
Muutat tietenkin sinne mihin vain voit, vaikka vanhemmillesi kunnes löydät toisen paikan. Erilleen muutto helpottaa eroamisessa. Otat kerta kerralta etäisyyttä, niin kyllä se siitä suttaantuu ajan kanssa.
- oppeliini1
Joko haet tyopaikan paljon kauempaa tai muutat vanhempiesi luokse kunnes loydät tyopaikan, kaukana pojasta. Mene vaikka ulkopmaille aupairiksi! ( Tuon mahtavampaa kokemusta et voi saada! )
Tai asu vanhempiesi luona, auttaen heitä asumiskulujasi vastaan: siivoat, laitat ruokaa, käyt kaupassa , peset pyykit jne kunnes aloitat kesällä tai syksyllä jatkokoulutuksen - tehden samalla toitä elättäen itsesi.
Ala nyt jo katselemaan kesätyopaikkoja. Esim. farmeilla on kesäisin huutava pula auttavista käsistä, samoin mansikkamailla jne.
Tyotä on enemmän tarjolla kuin pystyy tekemään --- jos vain haluaa tehdä! - mieti vielä
Ei noi nuoren oo kiva asuu yksin kulkee ravintolast yksi pimeessä maksaa vuokrat yksin jne.Onko parempi sitten olla kaikenmaailman ukkojen pantavana.Miten selviät vuokrasta?
- dyddelii
Olen oppisopimus opiskelija, joten rahasta ei oo kiinni. sitä oonkin miettiny miten opettelen elämään yksin? mutta mä haluan sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812