Hyvä ja edullinen pyörähuolto Espoossa.

51v fillaritäti

Löytyykö tällaista.

Asun Espoon keskustan alueella,mutta jos muualtakin Espoosta löytyy hyvä niin sopii.

Espoon keskuksesta löytyy yksi,mutta sieltä on huonoja kokemuksia... Sorry vaan...

10

4301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissansilmä

Hyvä fillaritäti, opettele huoltamaan pyörääsi ihan itse. Netistä saa hyviä vinkkejä ja Youtube myös hyödyllinen. Pyörän huolto helppoa etenkin jos vaikka olet tehnyt käsitöitä ja ommellut.

• Meiltähän tämä käy

Auton voi huoltaa itse ja tietokoneen voi korjata itse, eikä putkimiehen hommatkaan kovin vaikeita ole.

• turpeat viirusilmät

Fillaritäti voit myös rakentaa samalla itsellesi omakotitalon siinä sivussa kun korjaat fillariasi, olettaen että ei jo ole.

Eikös espoon keskuksessa ole jokin pyöräliike missä myydään ja korjataan pyöriä?

Tossa olisi linkki, soita sinne--> http://espoontorinpyora.com/

• tuollahuollatanminäk
      • Pyörällä_liikkuja

Enimmälti tulee huollettua itse, mutta niistä muutamista kerroista kun olen tuolla Friisilän Bike Planetissa huollattanut on jäänyt ihan mukavat fiilikset.

• rushhou

Kunhan et mene Itis-bikeen Kauppakartanontielle.Pitäis myyjän ensin kuunnella mitä asiakas haluaa eikä vetää jänöjä hatusta.Ei mulla muuta.

• Jalmari_janatuinen

Jos haluat tukea yritteliästä nuorta miestä, niin kiikuta Tapiolaan Polkupyöräpajaan. Olen aina saanut hyvää palvelua.

• Kokeillut

Olispa joskus auki

• purepisnes

20 vuotta sitten pienimuotoinen tuttujen ja hieman tuntemattomienkin auttaminen oli tällaiselle teeseitse miehelle mahdollista, ja kyllä, ihan rahaa vastaan sitä tein, mutta nykyään se on pimeää veronkiertoa, jonka jokainen tekijä on heti ilmoitettava verottajalle.
      Mielelläni näin eläkepäivien ratoksi olisi voinut pyöriä ja autoja korjailla, mutta kun se tuhoaa Suomen talouden niin se oli sitten kertakaikkiaan lopetettava.
      En vaan koskaan ole käsittänyt keneltä se oli niin hirveästi pois, jos minä sain kokopäivän työstä osien hakuineen töineen päivineen noin 40e työpalkkaa, ja autettava sain pyöräänsä uudet renkaat, ketjut, täyden huollon kaikkine mahdollisine toimenpiteineen, töineen päivineen 100 eurolla, josta siis osien osuus oli 80e.
      Mutta tämä loppui sinä kauniina päivänä kun alettiin uhkailemaan verottajalla.
      Teinhän minä huikeat tuhat euroa tiliä tällä valtavalla korjaamotoiminnallani, siis huikeimpana pisnes vuotenani.
      Sanoinkin tälle uhkailijalle, että enhän minä kuin jeesaile muita köyhiä silloin tällöin, niin vastaus oli, että asia on periaatteellinen ja vein kuulemma leivän rehellisiltä yrittäjiltä.
      No, itse näin sen niin, että enemmänkin autoin luomaan liikenneturvallisuutta kun autoin köyhiä ihmisiä pitämään kulkineensa hyvässä kunnossa.

• Paikallissopija247

Rehellinen yrittäminen Suomessa = leuattomien mafiapossujen elättämistä yli puolella omista tuloista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3800
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      182
      3035
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2946
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2431
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2230
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1437
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe