Löytyykö tällaista.
Asun Espoon keskustan alueella,mutta jos muualtakin Espoosta löytyy hyvä niin sopii.
Espoon keskuksesta löytyy yksi,mutta sieltä on huonoja kokemuksia... Sorry vaan...
Hyvä ja edullinen pyörähuolto Espoossa.
10
4155
Vastaukset
- kissansilmä
Hyvä fillaritäti, opettele huoltamaan pyörääsi ihan itse. Netistä saa hyviä vinkkejä ja Youtube myös hyödyllinen. Pyörän huolto helppoa etenkin jos vaikka olet tehnyt käsitöitä ja ommellut.
- Meiltähän tämä käy
Auton voi huoltaa itse ja tietokoneen voi korjata itse, eikä putkimiehen hommatkaan kovin vaikeita ole.
- turpeat viirusilmät
Fillaritäti voit myös rakentaa samalla itsellesi omakotitalon siinä sivussa kun korjaat fillariasi, olettaen että ei jo ole.
Eikös espoon keskuksessa ole jokin pyöräliike missä myydään ja korjataan pyöriä?
Tossa olisi linkki, soita sinne--> http://espoontorinpyora.com/ - tuollahuollatanminäk
http://www.bikeplanet.fi/yhteystiedot.html tuossa hyviä huoltoliikkeitä, huolto kannattaa aina ja tarjoaa alan ammattilaisille mahdollisuuden jatkaa elinkeinoaan.
- Pyörällä_liikkuja
Enimmälti tulee huollettua itse, mutta niistä muutamista kerroista kun olen tuolla Friisilän Bike Planetissa huollattanut on jäänyt ihan mukavat fiilikset.
- rushhou
Kunhan et mene Itis-bikeen Kauppakartanontielle.Pitäis myyjän ensin kuunnella mitä asiakas haluaa eikä vetää jänöjä hatusta.Ei mulla muuta.
- Jalmari_janatuinen
Jos haluat tukea yritteliästä nuorta miestä, niin kiikuta Tapiolaan Polkupyöräpajaan. Olen aina saanut hyvää palvelua.
- Kokeillut
Olispa joskus auki
- purepisnes
20 vuotta sitten pienimuotoinen tuttujen ja hieman tuntemattomienkin auttaminen oli tällaiselle teeseitse miehelle mahdollista, ja kyllä, ihan rahaa vastaan sitä tein, mutta nykyään se on pimeää veronkiertoa, jonka jokainen tekijä on heti ilmoitettava verottajalle.
Mielelläni näin eläkepäivien ratoksi olisi voinut pyöriä ja autoja korjailla, mutta kun se tuhoaa Suomen talouden niin se oli sitten kertakaikkiaan lopetettava.
En vaan koskaan ole käsittänyt keneltä se oli niin hirveästi pois, jos minä sain kokopäivän työstä osien hakuineen töineen päivineen noin 40e työpalkkaa, ja autettava sain pyöräänsä uudet renkaat, ketjut, täyden huollon kaikkine mahdollisine toimenpiteineen, töineen päivineen 100 eurolla, josta siis osien osuus oli 80e.
Mutta tämä loppui sinä kauniina päivänä kun alettiin uhkailemaan verottajalla.
Teinhän minä huikeat tuhat euroa tiliä tällä valtavalla korjaamotoiminnallani, siis huikeimpana pisnes vuotenani.
Sanoinkin tälle uhkailijalle, että enhän minä kuin jeesaile muita köyhiä silloin tällöin, niin vastaus oli, että asia on periaatteellinen ja vein kuulemma leivän rehellisiltä yrittäjiltä.
No, itse näin sen niin, että enemmänkin autoin luomaan liikenneturvallisuutta kun autoin köyhiä ihmisiä pitämään kulkineensa hyvässä kunnossa.- Paikallissopija247
Rehellinen yrittäminen Suomessa = leuattomien mafiapossujen elättämistä yli puolella omista tuloista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666