Laihtuuko?

16:8

Moi, aattelin kokeilla tota 16:8 dieettii missä siis idea on et syyään 8h aikana ja sit paastotaan 16h. Mut eka haluisin kuulla muitten kokemuksii ja tuloksii et paljo senttejä o lähteny vyötäröltä/lantiolta ja paljo paino tippunu ja läskii lähteny! :)

5

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkakuutonen

Hölmön hommaa, sen tietää kokeilemattakin. Voisi toimia korkeintaan, jos syödään päivän aikana etupainotteisesti, eli suurin osa kaloreista aamiaisella ja lounaalla. Muuten voi mennä melkoiseksi nälkäisenä kärvistelyksi. Ylipäätään ei kannata kikkailla paastoilla vaan syödä 4-5 kertaa päivässä koko valneillaojoajalle jaettuna ja tarkkailla annoskokoja.

• 9+13

"Ylipäätään ei kannata kikkailla paastoilla vaan syödä 4-5 kertaa päivässä"

Mitähän perusteluja annat tälle? Pitäis olla muutakin, kuin oma mututuntuma.

Joka tapauksessa onnistuu helposti varsinkin vähähiilarisella, kun ei ole nälkä koko aikaa ja paino putoaa varmasti. Itse olen syönyt vastaavasti jo pitkään. Tosin vedän paleosafkaa, joten ei ole syytä napostella koko aikaa jotain, kun verensokeri pysyy luonnostaan tasaisena. Kokeile, jos jaksat. Itse ainakin pidän ja olo on energinen.

• PersRaineri

Monen mielestä tuossa on parasta nimenomaan se, ettei tarvi koko ajan miettiä syömisiä ja sitten kun syö, niin saa syödä itsensä täyteen. On muuten yllättävän pirteä olo tuon paaston ajan, oon kokeilumielessä tuotakin joskus testaillut. En kylläkään laihdutusmielessä, mutta en näe syytä miksei tuo olisi ihan hyvä keino. Mielestäni paljon parempi kuin nämä: syö jatkuvasti jotain pientä -neuvot.

• kylläkaittoimii

Minun painnonnostoa harrastanut ystäväni on aina välillä tuollla 16:8 dieetillä. Lähinnä yhdistettynä tiettyyn jaksoon, johon liittyy kehonkoostumuksen mittaus ennen ja jälkeen dieetin. Se on kuulema paras mahdollinen tapa polttaa sisäelinten rasvaa. Ilmeisesti kehonkoostumusmittauksen tulokset ainakin puoltavat sitä.

Ilmeisesti perustuu siihen, että 16 h on niin pitkä aika, että siinä ajassa elimistö ehtii alkaa polttamaan rasvaa. Luulen kuitenkin, että tuon 8h syömisikkunan aikanakin on hyvä katsoa vähän kalorimääriä, mitä syö (ja laskea saavansa tarpeeksi proteiinia).

• cuba libre

Noita rytmittelyitä on monenlaisia, etenkin urheilijoilla. Yksi tavoite sillä on välttää lihaskatoa. Rasva palaa vajeiden mukaan, rytmittelyllä voi saada yksittäisiin treeneihin potkua, mutta kokonaisvaje määrää sen paljonko rasvaa paloi, ei rytmittely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 328
      4843
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2109
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1486
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1407
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      987
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      949
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      854
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe