Moi, aattelin kokeilla tota 16:8 dieettii missä siis idea on et syyään 8h aikana ja sit paastotaan 16h. Mut eka haluisin kuulla muitten kokemuksii ja tuloksii et paljo senttejä o lähteny vyötäröltä/lantiolta ja paljo paino tippunu ja läskii lähteny! :)
Laihtuuko?
5
72
Vastaukset
- Kikkakuutonen
Hölmön hommaa, sen tietää kokeilemattakin. Voisi toimia korkeintaan, jos syödään päivän aikana etupainotteisesti, eli suurin osa kaloreista aamiaisella ja lounaalla. Muuten voi mennä melkoiseksi nälkäisenä kärvistelyksi. Ylipäätään ei kannata kikkailla paastoilla vaan syödä 4-5 kertaa päivässä koko valneillaojoajalle jaettuna ja tarkkailla annoskokoja.
- 9+13
"Ylipäätään ei kannata kikkailla paastoilla vaan syödä 4-5 kertaa päivässä"
Mitähän perusteluja annat tälle? Pitäis olla muutakin, kuin oma mututuntuma.
Joka tapauksessa onnistuu helposti varsinkin vähähiilarisella, kun ei ole nälkä koko aikaa ja paino putoaa varmasti. Itse olen syönyt vastaavasti jo pitkään. Tosin vedän paleosafkaa, joten ei ole syytä napostella koko aikaa jotain, kun verensokeri pysyy luonnostaan tasaisena. Kokeile, jos jaksat. Itse ainakin pidän ja olo on energinen. - PersRaineri
Monen mielestä tuossa on parasta nimenomaan se, ettei tarvi koko ajan miettiä syömisiä ja sitten kun syö, niin saa syödä itsensä täyteen. On muuten yllättävän pirteä olo tuon paaston ajan, oon kokeilumielessä tuotakin joskus testaillut. En kylläkään laihdutusmielessä, mutta en näe syytä miksei tuo olisi ihan hyvä keino. Mielestäni paljon parempi kuin nämä: syö jatkuvasti jotain pientä -neuvot.
- kylläkaittoimii
Minun painnonnostoa harrastanut ystäväni on aina välillä tuollla 16:8 dieetillä. Lähinnä yhdistettynä tiettyyn jaksoon, johon liittyy kehonkoostumuksen mittaus ennen ja jälkeen dieetin. Se on kuulema paras mahdollinen tapa polttaa sisäelinten rasvaa. Ilmeisesti kehonkoostumusmittauksen tulokset ainakin puoltavat sitä.
Ilmeisesti perustuu siihen, että 16 h on niin pitkä aika, että siinä ajassa elimistö ehtii alkaa polttamaan rasvaa. Luulen kuitenkin, että tuon 8h syömisikkunan aikanakin on hyvä katsoa vähän kalorimääriä, mitä syö (ja laskea saavansa tarpeeksi proteiinia).- cuba libre
Noita rytmittelyitä on monenlaisia, etenkin urheilijoilla. Yksi tavoite sillä on välttää lihaskatoa. Rasva palaa vajeiden mukaan, rytmittelyllä voi saada yksittäisiin treeneihin potkua, mutta kokonaisvaje määrää sen paljonko rasvaa paloi, ei rytmittely.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812