Eli olen 13 vuotias aikas ylipainoinen tyttö.. Olen ruvennut kävelemään koulusta kotiin tai kotoota kouluun. Käyn myös ryhmäliikuntatunneilla kahdesti viikossa ja aijon aloittaa zumban. Syön nykyään paljon vähemmän kuin ennen. Esim. ennen hain monta lautasellista ruokaa, mutta nykyään syön vain yhden lautasellisen. Voisinko laihtua tällä liikunnalla ja syömällä terveellisellä ruokaa? Lauantaisin on herkkupäivä ja maksimissaan saan ottaa sen pienimmän karkkipussin? Haittaako herkkupäivä? Olen ollut aikaisemmin kaksi kuukautta ilman mitään herkkuja. Eli jos herkut haittaavat voin olla ilmankin. Vielä lopuksi vinkkejä makeanhimon hillitsemiseen tai lopettamiseen?
Apua!
Tyttö13
1
<50
Vastaukset
- treenimies
Syö vihanneksia aina joka aterialla ja ala juoksemaan koska kävely ei paljoa kaloreita kuluta. Jätä karkit kertaan kuukaudessa ja syö vaikka hedelmiä mielummin. Terveellisellä ruualla kyllä laihtuu ja syö aamupala koska sitten ei ole päivällä koulussa kova nälkä. Tasainen ateria rytmi eli syö koulun jälkeen joku välipala. Älä syö vaaleeta leipää, älä syö riisiä vaan pyydä äitis ostamaan kalaa ja kanaa usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776