Hei! Tyoskentelen LCC:na Cultural Carelle taalla Jenkeissa ja meilla on kova tarve Suomalaisille au paireille, jolla on yli 200 tuntia kokemusta vauvoista/alle 2-vuotiaista. Perheita loytyy niin puoliksi Suomalaisia kuin taysin Jenkkejakin ympariinsa. Ikaa pitaisi olla 18-26 (27 saa tayttaa lahtopaivan jalkeen). Kesaksi au pairia hakevia perheita tulee kokoajan lisaa ja tosiaan infant qualified au paireille kova haku:)
Lisaa infoa ja hakemus loytyy kotisivuilta: http://www.culturalcare.fi/
Haetaan Au Pairia Jenkkeihin
9
255
Vastaukset
- enoleopiskelija
Pitääkö tässäkin ohjelmassa käydä suorittamassa opintoja opiskelun ohella??
- EntinenAuPair
6 credits pitaisi kayda koulua vuoden aikana, mutta loytyy myos viikonloppukursseja, joilla creditsit saa hoidettua alta kahdessa viikonlopussa :) Lisaksi voi suorittaa kursseja, jossa oppii tietyn osavaltion historiasta ja paasee matkustamaan esim. Niagara Falls, Boston, Washington DC yhden viikonlopun ajaksi.
Olin itse au pairina ja viikonloppukurssit tuli suoritettua, koska en valittanyt koulunkaynnista:) Koulutunteja tarvitsee suorittaa 72 tuntia siis vuoden aikana.- Tuleva Au Pair
Saako itse vaikuttaa mihin päin Amerikkaa haluaisi?:)
- EntinenAuPair
Tietaakseni aluetoiveita ei oteta vastaan, mutta sinulla on oikeus sanoa ei, jos sinut matchataan perheelle, jonka asuinalue ei ole mieluinen. Tarkeinta on tietysti loytaa se oikea match, mutta jos perhe ja asuinalue eivat tunnu itselle mieluiselta, niin matchin voi poistaa ja jaada odottamaan seuravaa :)
- kiinnostunut1
Jos haluaa lähteä kesäksi aupairiksi jenkkeihin, onko cultural care palvelu maksullinen?
- heijatiheijjaa
Yhdysvaltoihin voi laillisesti lähteä Au pairiksi minimissään 12 kuukaudeksi
- Entinen AuPair
Hinnasto loytyy www.culturalcare.fi ja sisalta vakuutuksen yms. Laillisella viisumilla voi lahtea au pairiksi vuodeksi kerrallaan.
- Aupairina2011
Hei! Tarvitseeko teillä olla ylioppilas ja ajokortti?
- tyttynen
2 asteen kouluts pitaa olla, mutta ei tarvitse olla ylioppilas. Ajokortti on suotavaa, mutta ei pakollinen. Perheita vain vaikeampi loytaa ilman ajokorttia, silla se vaaditaan useimmissa osavaltioissa. Itse olin aikoinan ilman ajokorttia ja hyvin meni :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11845