Hei! Tyoskentelen LCC:na Cultural Carelle taalla Jenkeissa ja meilla on kova tarve Suomalaisille au paireille, jolla on yli 200 tuntia kokemusta vauvoista/alle 2-vuotiaista. Perheita loytyy niin puoliksi Suomalaisia kuin taysin Jenkkejakin ympariinsa. Ikaa pitaisi olla 18-26 (27 saa tayttaa lahtopaivan jalkeen). Kesaksi au pairia hakevia perheita tulee kokoajan lisaa ja tosiaan infant qualified au paireille kova haku:)
Lisaa infoa ja hakemus loytyy kotisivuilta: http://www.culturalcare.fi/
Haetaan Au Pairia Jenkkeihin
9
206
Vastaukset
- enoleopiskelija
Pitääkö tässäkin ohjelmassa käydä suorittamassa opintoja opiskelun ohella??
- EntinenAuPair
6 credits pitaisi kayda koulua vuoden aikana, mutta loytyy myos viikonloppukursseja, joilla creditsit saa hoidettua alta kahdessa viikonlopussa :) Lisaksi voi suorittaa kursseja, jossa oppii tietyn osavaltion historiasta ja paasee matkustamaan esim. Niagara Falls, Boston, Washington DC yhden viikonlopun ajaksi.
Olin itse au pairina ja viikonloppukurssit tuli suoritettua, koska en valittanyt koulunkaynnista:) Koulutunteja tarvitsee suorittaa 72 tuntia siis vuoden aikana.- Tuleva Au Pair
Saako itse vaikuttaa mihin päin Amerikkaa haluaisi?:)
- EntinenAuPair
Tietaakseni aluetoiveita ei oteta vastaan, mutta sinulla on oikeus sanoa ei, jos sinut matchataan perheelle, jonka asuinalue ei ole mieluinen. Tarkeinta on tietysti loytaa se oikea match, mutta jos perhe ja asuinalue eivat tunnu itselle mieluiselta, niin matchin voi poistaa ja jaada odottamaan seuravaa :)
- kiinnostunut1
Jos haluaa lähteä kesäksi aupairiksi jenkkeihin, onko cultural care palvelu maksullinen?
- heijatiheijjaa
Yhdysvaltoihin voi laillisesti lähteä Au pairiksi minimissään 12 kuukaudeksi
- Entinen AuPair
Hinnasto loytyy www.culturalcare.fi ja sisalta vakuutuksen yms. Laillisella viisumilla voi lahtea au pairiksi vuodeksi kerrallaan.
- Aupairina2011
Hei! Tarvitseeko teillä olla ylioppilas ja ajokortti?
- tyttynen
2 asteen kouluts pitaa olla, mutta ei tarvitse olla ylioppilas. Ajokortti on suotavaa, mutta ei pakollinen. Perheita vain vaikeampi loytaa ilman ajokorttia, silla se vaaditaan useimmissa osavaltioissa. Itse olin aikoinan ilman ajokorttia ja hyvin meni :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949