Haetaan Au Pairia Jenkkeihin

EntinenAuPair

Hei! Tyoskentelen LCC:na Cultural Carelle taalla Jenkeissa ja meilla on kova tarve Suomalaisille au paireille, jolla on yli 200 tuntia kokemusta vauvoista/alle 2-vuotiaista. Perheita loytyy niin puoliksi Suomalaisia kuin taysin Jenkkejakin ympariinsa. Ikaa pitaisi olla 18-26 (27 saa tayttaa lahtopaivan jalkeen). Kesaksi au pairia hakevia perheita tulee kokoajan lisaa ja tosiaan infant qualified au paireille kova haku:)

Lisaa infoa ja hakemus loytyy kotisivuilta: http://www.culturalcare.fi/

9

301

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enoleopiskelija

Pitääkö tässäkin ohjelmassa käydä suorittamassa opintoja opiskelun ohella??

• EntinenAuPair

6 credits pitaisi kayda koulua vuoden aikana, mutta loytyy myos viikonloppukursseja, joilla creditsit saa hoidettua alta kahdessa viikonlopussa :) Lisaksi voi suorittaa kursseja, jossa oppii tietyn osavaltion historiasta ja paasee matkustamaan esim. Niagara Falls, Boston, Washington DC yhden viikonlopun ajaksi.

Olin itse au pairina ja viikonloppukurssit tuli suoritettua, koska en valittanyt koulunkaynnista:) Koulutunteja tarvitsee suorittaa 72 tuntia siis vuoden aikana.

• Tuleva Au Pair

Saako itse vaikuttaa mihin päin Amerikkaa haluaisi?:)

• EntinenAuPair

Tietaakseni aluetoiveita ei oteta vastaan, mutta sinulla on oikeus sanoa ei, jos sinut matchataan perheelle, jonka asuinalue ei ole mieluinen. Tarkeinta on tietysti loytaa se oikea match, mutta jos perhe ja asuinalue eivat tunnu itselle mieluiselta, niin matchin voi poistaa ja jaada odottamaan seuravaa :)

• kiinnostunut1

Jos haluaa lähteä kesäksi aupairiksi jenkkeihin, onko cultural care palvelu maksullinen?

• heijatiheijjaa

Yhdysvaltoihin voi laillisesti lähteä Au pairiksi minimissään 12 kuukaudeksi

• Entinen AuPair

Hinnasto loytyy www.culturalcare.fi ja sisalta vakuutuksen yms. Laillisella viisumilla voi lahtea au pairiksi vuodeksi kerrallaan.

• Aupairina2011

Hei! Tarvitseeko teillä olla ylioppilas ja ajokortti?

• tyttynen

2 asteen kouluts pitaa olla, mutta ei tarvitse olla ylioppilas. Ajokortti on suotavaa, mutta ei pakollinen. Perheita vain vaikeampi loytaa ilman ajokorttia, silla se vaaditaan useimmissa osavaltioissa. Itse olin aikoinan ilman ajokorttia ja hyvin meni :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      116
      2406
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1491
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      642
      1014
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe