Laihdutus ystävää? :)

salllak

Hei! Olen tälläinen 20 vuotias nainen Savosta jolle on vähän kertynyt liikaa painoa jota haluan saada pois :/ etsin ainakin jutustelu seuraa ihmisistä jotka haluavat laihduttaa ! juteltaisiin ensin vaikka s postilla ja myöhemmin fbn kautta :)

5

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirahvii

Moi!
      Oon 13 vuotias (4.3.15 14v) Mutta en taida kelvata. :/ Itse haluaisin myös siihen 60 kiloon, nyt olen siis 166 cm pitkä ja painan 77 kiloa. Itselleni tämä on aivan liikaa, koska perheeni painostaa minua. Mutta jos kelpaan niin hyvä!

• 2 lapsen äiti

Kerropas kouluterveydenhoitajalle siitä, kuinka perheesi painostus aiheuttaa sinulle ahdistusta. Sinun on hyvä pudottaa painoa nyt, kun se sinun ikäisenä vielä on kohtuullisen helppoa, mutta painostaminen on väärin. Aikuisenkin itsetunto kärsii, jos läheiset suhtautuvat painoon kärkkään kriittisesti, saatika sitten 13-vuotias nuori. Paineiden luominen aiheuttaa vain suuremman riskin syödä väärin, koska ruokaan liittyvät tunneailahtelut altistavat tunnesyömiselle.

• pakko onnistua

Hei!
      Olen 25 v nainen ja haluaisin laihtua ainakin 15 kiloa. Nyt oon 165/85 ja toiveissani olisi saada edes joskus paino alle 70:n.
      Sen lisäksi oon aika kova jojoilemaan painoni kanssa mutta nyt yritän ottaa ongelman vakavasti ja saada painon pysyvästi alas tekemällä oikean ja kestävän elämäntapamuutoksen.

Millä mielin itse olet liikkeellä? Haluatko vaihtaa s-postiosotteita?

• pakko onnistua

• etelä-savo94

Tääl ois saman ikäinen naisen alku Etelä-Savosta. Samat suunnitelmat ois myös mullakin, laittaisitko johonki näkyviin sun s-postin nii pistän viestii tulee! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      796
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      34
      715
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe