Olen parisuhteessa jälleen exäni kanssa. Ollaa oltu kohta vuos yhessä ja täs vuoden aikanan on tapahtunut kaikkea. Poikaystäväni elämä on ollut rankkaa ja kivuliasta. Hän on yrittänyt usein itsemurhaa, ja kerran meinasi onnistua, mutta minä pelastin hänet. Nykyään hän on kiitollinen siitä. Se oli elämäni vaikein hetki. Olen ollut asiantuntijoiden puhuttelussa moneen kertaan. Hän aina järjestää tapaamisen, mutta minä joudun kävellä aina 3km hänen luokseen ja hän ei liiku mihinkään. Hän ei kerro minulle kaikkea myöskään, "ettei se satuttaisi minua". Aina ku tapaamme se menee melkein makkarin puolelle, vaikka minua ei kiinnosta ja en halua. Suhteemme on latistunut ja en koe olevani täysin onnellinen. Nykyään olen ihastunut toiseen ja näen häntä päivittäin. Näen hänestä unia ja tykkään hänen seurassa olla. En ole varma mutta hänestä on tullut esiin piirteitä, että hän on kiinnostunu minusta. En haluaisi pettää poikaystävääni. Jos eroaisimme häneltä lähtisi henki. Poikaystäväni ei kykene olemaan kanssani pelkkiä ystäviä. Poikaystäväni on muutenkin tosi mustasukkainen ja jos olen vähänkin väsynyt ja vaisumpi normaalista, hän luulee että aion jättää hänet.. Välitän poikaystävästäni. Mitä teen ...
mitä teen?
tietämätön
2
109
Vastaukset
- Selvennys
Yksi asia mikä sun pitää ymmärtää: Et ole vastuussa siitä mitä poikaystäväsi tekee, jos otat eron.
Sitä paitsi se on henkistä väkivaltaa ja kiristystä, jos poikaystäväsi sanoo, että hän tappaa itsensä jos jätät hänet.
Mutta se ei ole ihan fiksua mennä suoraan toisen miehen syliin, jos otat eron. Ehkä pieni miettimisaika tekee hyvää sulle, kun olet elät(nyt) noin tasapainottoman miehen kanssa.- tietämätön
Kiitos, tämä sai mut aatteleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812