mitä tehä?

ex gootti

ÖÖ... Aattelin kysyy et mäkun olin jotaa puol vuotta se oikee gootti.. Joku mä mun pienessä sisimmässä oon vielkii... Nii mut en oo enää sillee gootti ku oon vähän pop tyyppäri mut mun sisimmäs on gootti ja siks mä oon syntyn:) nii pitäiskö mun muutuu gootiks help??

9

2036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sama

      VASTATKAA JOOKO

    • gothicboy

      must tuntuu että sun täytyy olla se mikä sä olet sisimmissäs. niin mä ainakin tei nsillon 5 vuotta sit kun ennen mä kuntelin tecnoo ja hip hoppii mut sit mulla sytty ja onneks syytykin kun nykyään kattelee hoppareita ne on ihan naurettavia pellejä.. ainakin meijän koulussa.. siis jos joku hoppari lukee tän niin mä en yleistä et kaikki on naurettavii pellejä!

    • bloody mary

      turha sun on yrittää muuttua.
      sä joko olet tai et ole.
      ajattele mitä olet, älä sitä mikä olet.

    • damageplan

      ...ANtti Tuiskun keikalle, niin homma on bueno.

    • silverTear

      et maininnut minkä ikäinen olet.. sillä.. jos satut olemaan13-16 vuoden paikkeilla, on normaalia että erinlaiset asiat kiinnostavat... ei silloin voi olla vain paikoillaan, vaan silloin täytyy kokeilla erinlaisia asioita :)

    • Black no.1

      Itse olen yrittänyt pariin otteeseen muuttua toisenlaiseksi kuin olen, muuttaa tyyliä ns. tavalliseksi mutta lopetin sen suosiolla koska tiedän mitä olen ja turha on yrittää esittää muuta.Elämä muuttakoon jos tarpeekseen katsoo.

      No saipahan pikku siskoni uusia vaatteita kokeiluni ansioista:)

      Eli ole se mitä olet,se vain ahdistaa yrittää olal jotain muuta kuin on.Rohkeutta.

    • Nimetön

      Goottius, on elämäntapa...tyhmä. "Olin joskus..." "Ehkä olin.." OLet siis ollut teinigootti,et Gootti... :P

    • Yoki

      Sä et ole goottia nähnytkään jos olet muuttunut poppariksi.. Eli olen sitä mieltä että älä pilaa kunnon goottien mainetta alkamalla gootiks uudestaan, (sitä ei kyllä aleta tosta vaan..) vaan .. no vittu tee niin ku haluat mua ei kiinnosta paskaakaan...

    • Anonyymi

      Paljonko gollti sytyn maksaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe