Ostan riekkoja mutta en tiedä pyytäjien puh numeroita, joilla voisi pyytäjän tavoittaa. Voisiko joku laittaa jonkun pyytäjän yhteystiedon tai puh numeron tai jonkun ohjeen mistä riekonpyytäjän tavoittaa?
Tietääkö joku riekon ansapyytäjää?
25
3126
Vastaukset
- nkndiihfj ov
laita kuule Inarilaiseen ilmoitus ja oma puhno.kun ei viitsi toisten tietoja ilmoitella tässä.
- tietoa esiin ensiksi
En minä täällä ilmoita mitään tietoja, mutta sano mitä olet valmis maksamaan riekosta, ei ne ilman tule lankoihin.
- tiedosta kiitollinen
No ajattelin sellaista 2-3 euroa per riekko ja perspano kanssa.
- tietoa esiin ensiksi
Maksat asiallisesti ja tietenkin perspano aina kiinnostaa!
- tiedosta kiitollinen
No niin, siinä taas lapin pöljät pojat elementissään. Olkoon koko homma.
- nnnouuuuu
En usko että kukaan lähtee parin euron takia laittamaan riekonansoja ,josta ravintola-annoksena saa noin 30-40e /1riekko.
-ja joka tapauksessa pyytäjän pitää eka putsata lintu.
-ei lapin pojat ole tyhmiä!!!!- että silleen
Tuollaiset 30-40 euroa olisin ollut valmis maksamaan jo suolistetusta linnusta.
Osaan itsekin laittaa sen ruoaksi.
Tarvis olisi ollut jotain 30-50 riekkoa mutta sain nyt tilattua "mustasta pörssistä" pakastettuja, valmiiksi höyhennettyjä teeriä 30 kpl:tta kun aikani kyselin. Pärjään tämän kokkauksen niillä kun riekkoja ei löytynyt. - et sillai
että silleen kirjoitti:
Tarvis olisi ollut jotain 30-50 riekkoa mutta sain nyt tilattua "mustasta pörssistä" pakastettuja, valmiiksi höyhennettyjä teeriä 30 kpl:tta kun aikani kyselin. Pärjään tämän kokkauksen niillä kun riekkoja ei löytynyt.ja montako perspanoo sait
- että silleen
et sillai kirjoitti:
ja montako perspanoo sait
No sain 30 perspanoa, voit arvata onko anusreikä nyt kipeänä... taitaa olla revennyt kun joku toope veti kuivana :(
- nmjuikh
että silleen kirjoitti:
Tarvis olisi ollut jotain 30-50 riekkoa mutta sain nyt tilattua "mustasta pörssistä" pakastettuja, valmiiksi höyhennettyjä teeriä 30 kpl:tta kun aikani kyselin. Pärjään tämän kokkauksen niillä kun riekkoja ei löytynyt.kannattas vastata ihan rehellisesti, eikä höpö höpöjä vastailla!!!!!
- lapissa liikaa rahaa
nmjuikh kirjoitti:
kannattas vastata ihan rehellisesti, eikä höpö höpöjä vastailla!!!!!
Siinä meni joltain pyytäjältä 50x40 euroa eli 2000 euroa pois ja saa samoista riekoista muutaman satasen myydessään hotelliin.
Kun sama tehdään sadalle kysyjälle, niin menetys on lähes 200 000 euroa.
Ei ihme jos Lappi ei kehity kun raha ei kelpaa. - lokcsicj
lapissa liikaa rahaa kirjoitti:
Siinä meni joltain pyytäjältä 50x40 euroa eli 2000 euroa pois ja saa samoista riekoista muutaman satasen myydessään hotelliin.
Kun sama tehdään sadalle kysyjälle, niin menetys on lähes 200 000 euroa.
Ei ihme jos Lappi ei kehity kun raha ei kelpaa.mielikuvituksella voi leikkiä....tuskin maksetaan 40e yhestä riekosta.silloin ravintola annos nousee pilviin....
- riekon hinta
lokcsicj kirjoitti:
mielikuvituksella voi leikkiä....tuskin maksetaan 40e yhestä riekosta.silloin ravintola annos nousee pilviin....
Täällä etelässä 40 € riekosta on halpa hinta ja joutuu yleensä maksamaan paljon enemmän. Jos jostain yleensä onnistuu riekon löytämään
Muita kanalintuja ei saa kuin tarhattuina ja hinta korkea niilläkin.
Luonnon kanalintua ei saa pitää kaupan mutta tiedän, että teeren hinta on noin 120-150 euroa ja metson hinta noin 350-450 euroa.
Ravintoloista riekkoa jostain saa ja yhdestä riekosta tehdään yleensä lihaa 4 annokseen (lihaa on vähän), jolloin annoksen hinta pyörii 60 euron kahta puolen, jolloin riekon hinnaksi tulee n, 240 €, jos vain lasketaan hinta riekolle. Toisissa ravintoloissa käytetään annoksiin vain rintalihat, jolloin riekosta saa vain rintafileet 2 annokseen ja muista osista valmistetaan riekkokeittoa. Hinta yleensä jo aika kallis fileinä.
Karhunliha annos markka aikaan oli korkeimmillaan mitä olen nähnyt vuosituhannen vaihteessa 1400 markkaa/ annos ravintolassa. Kun ihmettelin hintaa, oli ravintolan pitäjän vastaus: " Jolla on rahaa, se ei hintoja kysele, se vaan ostaa" - Reijoreikä
että silleen kirjoitti:
No sain 30 perspanoa, voit arvata onko anusreikä nyt kipeänä... taitaa olla revennyt kun joku toope veti kuivana :(
Kyllä se reikä inarinmiesten panon jälkeen monesti jääki kuivaksi.
- Reijoreikä
että silleen kirjoitti:
Jos joka riekosta perspanon sais, kaikki pyytäisivät riekkoja.
- Helsingin hemppa
Ai että etelässä maksetaan 40€ riekosta ???????
Minä voisin sitten myydä Helsingissä sinulle pakasteriekkoja tuolla hinnalla.
Heinon tukussa niitä saa semmoiseen hintaan, että teen hyvää tiliä kun sieltä ostan ja sinulle myyn.- kauppa kannattaa
Minä myin riekkoja Turkuun ja sain 55 euroa kappaleelta. Myy sinäkin, niin tienaat hyvin.
- Totuus lähellä
kauppa kannattaa kirjoitti:
Minä myin riekkoja Turkuun ja sain 55 euroa kappaleelta. Myy sinäkin, niin tienaat hyvin.
Faktaa, lankapyydetyn riekon hinta 15 e, lupa päivälle 17e jolla saa ottaa kaksi riekkoa.Hinta riekosta voi vaihdella ,ei se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa hulluja hintoja.
- en myy alta 100 €
Totuus lähellä kirjoitti:
Faktaa, lankapyydetyn riekon hinta 15 e, lupa päivälle 17e jolla saa ottaa kaksi riekkoa.Hinta riekosta voi vaihdella ,ei se hullu ole joka pyytää vaan se joka maksaa hulluja hintoja.
Metsähallituksen hintoja ja sillä luvalla ei välttämättä saa yhtään riekkoa. Se on pelkkä maksu vaan pyynnistä.
- Visva Niila
Parasta riekonpyynnissä on se perspano. Sen saa aina vaikka riekkoa ei saisikaan.
- Aslak66
Vieläkö olet riekkoja vailla?
- eräskiriekko
Ompi palijonki riekkoja Pillumooseksella. Ajeleepi vanhalla Okkelilla ja isolla haavilla ottaa riekon lennosta. Oli eilenki ajellu tuolla Los Angelin suunnalla ja has perkule iltasella teki täynnä riekkoja. Myypi varmasti kohtu hintaan eikä vaaji berspanoja. On naisten mies.
- ammat
Olen myynyt vakumiin pakattuja ansariekkoja 14 e kappale eitaho mennä silläkään .
- itsekinpyytänyt
Uskotaan. Harvassa on riekon ostajat. Nykyihmiset syö vain broileria.
- inarinhomot
homoja kaikki ootte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082