Napakoru miehellä

Ihmettelen vain

Miksei miehellä voi olla napakorua? Olen 29-vuotias bi-mies ja olen halunnut lävistää napani, mutta se tuntuu olevan vain "naisten juttu." Miksi asia on yhä tabu?

10

2976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh

Mäkin ihmettelen samaa. Kommentteja??

• Lävistäjäsetä

Olen tehnyt näitä miehillekkin useita, ei ole niin kauhea asia vaikkei siitä paljoa puhutakkaan.

• suosittelentodella

mun mielestä sopii miehille ihan yhtä hyvin kuin naisille. itse olen nainen ja omistan kaksi napakorua, kaksi vielä tulossa. itellä nousee kyllä arvostus heti jos nään miehellä napakorun, eli eikun vaan ottamaan!:)

• hrobdslvg

Tuntuu tosi tyhmältä ilmaista mielipiteeni tässä asiassa, sillä tiedän sen olevan ahdasmielinen, mutta mä en kyllä miestä ottaisi jolla on napakoru, tai ainakin se vastaa mun mittapuulla suunnilleen sitä että mies ottaisi rakennekynnet tai hiustenpidennykset... johtuu varmaam siitä kun ei ole niin yleistä. Miehet yleensä ottaa niitä perus kulma, bridge, huulikoruja, ja nuo "erikoisuudet" jää vähemmälle. Mutta ei muiden mielipiteillä ole väliä, tehkää mitä haluutte omalle kehollenne :)

• peemikko1234

Olis kiinnostavaa ,mutta esim. uimarannalla luulisivat homoksi.Luulisin,että naisille olis positiivinen ylläri.

• mielenkiintoinen_ajatus

Minulle mies, jolla olisi napakoru, ei oli positiivinen yllätys. Toisaalta ei se mikään järkyttävän pahakaan olisi. Ihan ok, totta kai jokainen saa omalle keholleen tehdä, mitä haluaa ja mikä omaa silmää miellyttää :)

• edellinen

*ei olisi

• kultarengas

Moi!-Olen jo 59-vuotias mies ja timmissä kunnossa,sekä todella maskuliininen,miehen näköinen mies.Minulla on ollut naparengas yli 30 vuotta ja otin sen aikoinaan vain siksi,että itse pidän sitä eroottisena.-Napojen malleja on kovin erilaisia ja täytyy sanoa,ettei se kaikille kyllä sovi.-Olen kyllä väkisinkin huomannut tuijotukset esim. rannalla ja uimahallissa.Esittelemällä esitellyt en ole milloinkaan,enkä myöskään ole ajatellut sen olevan mikään merkki homoudesta.
      Renkaasta on tullut kerran ihan suoraa sanallista paheksuntaa...mieheltä saunassa.En kylläkään välittänyt siitä "paskan vertaa!"-Yllättävän paljon on tullut myönteistä palautetta,mitä en kuitenkaan ole ollut sen kummemmin hakemassa.-Muutama nainen on kertonut sen näyttävän todella eroottiselta,eli ne jotka ovat saaneet suunsa auki.
      Eihän maailmassa mitään uskalla tehdä jos lähtee siitä,mitä toiset ajattelevat!-Voipi olla,että "pojatkin tykkäävät",mutta että heitä nyt pyörisi naparenkaani vuoksi ympärilläni kuin "paskakärpäsiä"..sellaista en ole huomannut!-Mmm,olen kyllä ihan hetero..-Tässä maailmassa nyt ostellaan kaiken maailman anustappeja,kumikorsetteja y.m.!-Ei tässä ole mielestäni mitään erikoista ja jos sen katseleminen ottaa silmään kovinkin kipeää,katseen voi kääntää muualle!

• otavaan

Itse bi naisena koen napakorut miehellä jopa seksikkäämpänä kuin naisella. En ymmärrä miksi tabu. Ota vaan, riippuu tottakai napakorun mallista vähän miltä näyttää, mutta itse koen napakorut miehillä erittäin seksikkäinä. Kannustan ottamaan ! :)

• Anonyymi

Miksi ei kundit saa koristaa itseensä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4480
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2303
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1211
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      63
      941
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe