Välillä tuntuu etten voi edes laihtua. Olen huomattavasti ylipainoinen ja haluaisin laihtua ainakin 10kg. Laihduin 3vuotta sitten yli 10kg noin 6-8kk lisäämällä liikuntaa enkä oikeastaan muuttanut ruokailu tottumuksia mitenkään. Lihoin kuitenkin kaiken takaisin kun lopetin lenkkeilyn lähes kokonaan. Voiko olla siis mahdollista että pelkkä lenkkeily ei enää auta minua laihtumaan kun olen jo aikaisemmin sen avulla laihtunut? Aloin vuoden lopusta käymään lenkillä pari kertaa viikossa mutta vielä ei ole tapahtunut minkään näköistä painon putoamista.
Enkö voi vai mistä on kyse
mahdottomuusko
1
55
Vastaukset
- Sirkku..
Kannattaa hommata mieluisia harrastuksia jotka liittyvät liikuntaan. Olkoon se sitten vaikka uintia tai mitä tahansa mistä itse tykkää. Itse hommasin koiran ja polkupyöräilimme koiran kanssa, lenkkeilimme, aloitin sienestyksen ja harkitsin jopa geokätkeilyä. Teimme myöskin pitkiä lenkkejä (kävely) ja kävimme koiran kanssa grillaamassa. Kumpikin tykkäsi sekä koira että minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776