On kovaa hommaa. Alkakaa ihmeessä juoksemaan rahan perässä niin kilotkin lähtee samalla!
Pullonkerääminen laihduttaa
6
57
Vastaukset
- laihis
Olen kerännyt jo polvenkorkuisesta, mutta silti on kertynyt ylipainoa. Onhan se hyvää hyötyliikuntaa, muttei laihduta, jos kerää parina iltana viikossa.
- hyvä neuvo
Kerää useammin.
- laihis
hyvä neuvo kirjoitti:
Kerää useammin.
No olen innostunut uimaan, kun tuo koipi( murtunut viime vuonna) tykkää siitä. Pe ja la kerään. 2km just uin. Ruokavalion avulla ja liikunnan lisäämisellä olen laihtunut.
- kerännyt vuodesta 96
Ison kuutiometrin kokoisen täynnä tölkkejä olevan säkin kantaminen kesäiltoina on kokeneellekin kuntoilijalle haaste. Vaikka tölkki ei paina paljoa, niin muutama sata painaa... Yläkroppa vahvistuu kummasti, kun sitten päälle ostaa pullorahoilla vanhaksi meneviä rahkavalmisteita ja vetää ne lenkin päätteeksi naamariin. Voi sanoa, että ei mennyt työ hukkaan!
- laihis
Ei täälläpäin saa niin paljon kun on muitakin kerääjiä. Eikä enää ole festareitakaan tässä kylässä. Muutama kassi illassa tulee.
- Ei talvisin
Köyhän hommaa kerätä talvisin. Vaikka olisi pe/la, niin saalis on ihan mitätön verrattuna siihen työmäärään. 13vk vappuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036