Heippa!
Olen 23-vuotias nainen Helsingistä ja olen työskennellyt nyt puolitoista vuotta päiväkodissa integroidussa erityisryhmässä, ensin erityisavustajana ja nyt lastenhoitajana sijaisena.
Aikomuksena olisi kuitenkin löytää ihana, lämminhenkinen ja aktiivinen perhe jostain päin maapalloa. Lasten kanssa työskentely on minulle hyvin antoisaa. Tulevaisuuden haaveena olisikin opiskella yliopistossa lastentarhanopettajaksi.
Olen luonteeltani positiivinen ja hymyilevä nuori nainen, joka rakastaa lapsia. Harrastuksiini kuuluu lenkkeily ja kuntosalilla käynti. Jalkapalloa ja lumilautailua olen harrastanut 10 vuotta ja molemmat ovat edelleen minulle lähellä sydäntä. Rakastan ulkona olemista, leipomista sekä ruuanlaittoa. Ystävien kutsuminen kylään ja heille leipominen tekee minut erittäin iloiseksi.
Ajokortti minulta löytyy ja tarvittaessa hyppään myös rattiin. En ole vielä hirveästi ehtinyt töiden ohella matkustaa Eurooppaa kauemmaksi, mutta suurena haaveena on nähdä lätäkön toiselle puolelle ja tavata uusia ihmisiä sekä toivon mukaan saada läpi elämän kestäviä ystäviä!
Etsin au pair-perhettä ensi syksystä 2015 lähtien. Haluan au pair vuoden aikana harjoittaa englanninkielen taitoani lastenhoidon ohella. Eniten kokemusta minulla on yli 3 vuotiaista lapsista, mutta myös sitä nuorempien lasten kanssa oleminen on minulle luontevaa eikä sormi mene suuhun kakkavaippaa vaihdettaessa.
Aloittamisen suhteen olen melko joustava.
Jos haluat minut au pairiksi tai tietää minusta lisää, laita mailia osoitteeseen [email protected]
Au pair-perhettä etsitään!
Au pairiksi2015
1
118
Vastaukset
- PerheItaliasta
Jos haluat kuulla perheestämme kirjoita minulle [email protected]
Perhe Italiasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097