Mitä muuttaisit

niin?

palstassa?

30

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testamenttini Suomen

      .

      Täällä pitäisi olla "Testamenttini Suomen kansalle ja tee itsesi naurettavaksi" lomakepohja valmiina

      har!11

      .

      • troppilehtinen

        Täten testamenttaan omaisuuteni persuille

        Vasuri siskoni, joka piti tervryttä rahaa tärkeämpänä
        saa aurinkolamppuni


    • Pakolliset nimimerkit, olisi trolleilla enemmän puuhaa trollaamisessaan

    • rekatut tosikot

      pois, sekä määmy. Trollaamista lisää :D

      • Pyytäkää ylläpidolta trollipalstaa, missä trollit voi trollata keskenään.


      • trollaus palsta


      • runontaja kirjoitti:

        Mikä sen turmiollisempaa kuin vapaa ja luvallinen trollaus. Ei sellaisessa trollit viihdy

        Sinänsä ei minuakaan teini-iässä paljoa säännöt kiinnostaneet, jos jotain oplisisn päähäni saanut


      • määmy

        Miks mää? Nää!
        Ilokseks juoruun = e päästy Uuden musiikin jatkoon

        Vastineeksystiste avustuksel päästää tekee eka keikka Italiaan. Siit se Euroopan vallotus alkaa :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ZvA1utmKVxM


      • Che
        määmy kirjoitti:

        Miks mää? Nää!
        Ilokseks juoruun = e päästy Uuden musiikin jatkoon

        Vastineeksystiste avustuksel päästää tekee eka keikka Italiaan. Siit se Euroopan vallotus alkaa :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ZvA1utmKVxM

        Onx mämmy kääntäny italiax

        Olen Suomalainen, siis Olen Udmurtti

        On Volga mulle rakas
        saispa Kalevalan takas..(Uhtuan)


      • golfmestari
        runontaja kirjoitti:

        Sinänsä ei minuakaan teini-iässä paljoa säännöt kiinnostaneet, jos jotain oplisisn päähäni saanut

        Osaatko sinä nykyäänkään noudattaa sääntöjä...


        *ihan hyvällä*


      • We_want_more

        .

        "Wii want moor määmy"

        har!11

        .


    • Ei tule mieleen mitään, mitä muuttaisin, ihan ok tää on. Tämä on kuitenkin ainoa tällainen anonyymi viihteellinen kirjoituspalsta, jossa kirjoittelen. En ole tosin muita vastaavia niin kattellutkaan, enkä kattele.Jos kyllästyn tähän, niin sit teen muuta, en vaihda palstaa, vaan tekemistä.

      • kuulostaa

        "en vaihda palstaa"

        Oletko jotenkin rajoittunut...?


      • kuulostaa kirjoitti:

        "en vaihda palstaa"

        Oletko jotenkin rajoittunut...?

        Totta hitossa olen rajoittunut. Miehen Logiikka on ainoa aihepiiri mikä mua edes pikkuisen kiinnostaa täällä s24:ssa. Mitä olen joskus vilkuillut muita palstoja, niin niiden jutut on joko täysin hepreaa mulle tai samaa tasoa, jotain trollaamista vakikirjoittajista. Sitä paitsi, mistä voin olla varma osaako y.b:n trollit sitten mun perässä niille palstoille,mihin menisin? Y.b:n trollaajat on kuitenkin mulle koukuttavampia hauskuuksia täällä. Silloin kun mitään asiallista tai kiinnostavaa ei palstalla käsitellä siis.


      • ihan vinkki
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Totta hitossa olen rajoittunut. Miehen Logiikka on ainoa aihepiiri mikä mua edes pikkuisen kiinnostaa täällä s24:ssa. Mitä olen joskus vilkuillut muita palstoja, niin niiden jutut on joko täysin hepreaa mulle tai samaa tasoa, jotain trollaamista vakikirjoittajista. Sitä paitsi, mistä voin olla varma osaako y.b:n trollit sitten mun perässä niille palstoille,mihin menisin? Y.b:n trollaajat on kuitenkin mulle koukuttavampia hauskuuksia täällä. Silloin kun mitään asiallista tai kiinnostavaa ei palstalla käsitellä siis.

        Entäs Sinkut-palsta? Se ei ole ainakaan hiljainen.


      • ihan vinkki kirjoitti:

        Entäs Sinkut-palsta? Se ei ole ainakaan hiljainen.

        Mä olen ollut viimeks 20 vuotta sitten sinkku. Ei mulla olis sinne mitään annettavaa,kun en edes muista niitä aikoja enää kunnolla. Mitä olen joskus (käskystä tai muuten) sitä palstaa lueskellut, niin enimmäkseen en tajua niistä höpinöistä mitään. Jostain markkina-arvoista tai muista. Jotain karseita tyyppejä pidetään ylempitasoisina ja minusta ok-tyypit on alemman tason ihmisiä ja varmaan minäkin. Ei mua kiinnosta tuollainen maailma. Enkä tunne ketään sellaista sinkkua livenäkään kuka olisi ikinä edes kuullut tuollaisista tasojutuista.


      • yrmiö.
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mä olen ollut viimeks 20 vuotta sitten sinkku. Ei mulla olis sinne mitään annettavaa,kun en edes muista niitä aikoja enää kunnolla. Mitä olen joskus (käskystä tai muuten) sitä palstaa lueskellut, niin enimmäkseen en tajua niistä höpinöistä mitään. Jostain markkina-arvoista tai muista. Jotain karseita tyyppejä pidetään ylempitasoisina ja minusta ok-tyypit on alemman tason ihmisiä ja varmaan minäkin. Ei mua kiinnosta tuollainen maailma. Enkä tunne ketään sellaista sinkkua livenäkään kuka olisi ikinä edes kuullut tuollaisista tasojutuista.

        Missä noita latteuksien latelemiskursseja järjestettiinkään ja olitko itse kyseisen paikan yliopettaja?


      • yrmiö. kirjoitti:

        Missä noita latteuksien latelemiskursseja järjestettiinkään ja olitko itse kyseisen paikan yliopettaja?

        Mulle voi ilmoittautua, laita yyveetä. Pidän kursseja kaikille kiinnostuneille, myös verkko-opintoja. Sulla on jo hyvä pohja, mutta aina voi petrata ja täydentää osaamistaan. Näyttötutkinnoista saa myös lisäpinnoja alan töitä hakiessa.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mulle voi ilmoittautua, laita yyveetä. Pidän kursseja kaikille kiinnostuneille, myös verkko-opintoja. Sulla on jo hyvä pohja, mutta aina voi petrata ja täydentää osaamistaan. Näyttötutkinnoista saa myös lisäpinnoja alan töitä hakiessa.

        Ope...


    • Iiris hönös

      Tekisin albixesta ukkomihehen itelleni

    • määmy

      Pakkomuuttamine e kuiteskaa tehois. E tulis p****a e lasta

    • Lisää puuteria, musalinkkejä ja sitten kuvia, mutta niitten pitää olla itse ottamia.

      http://bit.ly/1wnet5J

      • itse ottamia?

        Eli ei kuvia itsestä vai jostain toisesta?


      • Ei saa kiusata:.!1#%

        .

        "Palstalla ei saa *enää* kiusata koissuja!" pois puuteri

        har!11

        .


      • heheh...........

        Eli modellilla on ikävä Tinaa?


      • heheh........... kirjoitti:

        Eli modellilla on ikävä Tinaa?

        Äitini nimi ei ole Tiina ja en tarkoittanut ketään koisulaista.


      • Lietsoo paniikkia:.!
        modelli kirjoitti:

        Äitini nimi ei ole Tiina ja en tarkoittanut ketään koisulaista.

        .

        "Koissu ei ole tehnyt mitään pahaa" PÄNIC

        har!1


    • Ei tämä palsta miksikään muuttuisi, samat kuluneet kasvot jauhavat viinereitä vuodesta toiseen, ei eden hintasota saa mitään tässä palstalla muuttumaan. Samoja pakkotoistoisia asioita jauhetaan.

      Heittäkää siin toivonne kaivoon, itse asiassa ei teidän tarvitse heittää, itsetuhoinen Toivo hyppää kaivoon pyytämättä, huomattuaan ettei tällä palstalla ole mitään annettavaa nyt, eikä tulevaisuudessa

      • TRAST MII:.

        .

        "Heittäkää Täysin Lekkeriksi" tittelit poiiiiiiiss

        har!11

        .


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe