sinkku nainen kerro

miksi olet paras

miksi juuri sinut kannattaisi valita eli miksi olet parempi nainen kuin muut ja sinusta saisi maailman parhaan vaimon

18

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??++

Eiköhän se ole niin, että naiset itse valitsevat myös, eivätkä vain ole miesten valittavissa ja otettavissa kuin limput leipähyllyssä.

• karu fakta

Se valitsee, jolla on vara valita. Ei se lähikaupan osa-aikainen kassaneiti ole se valitseva osapuoli, jos kiikarissa on hyvin toimeentuleva, velattomassa omistusasunnossa asuva korkeakoulutettu mies. Siinä vaiheessa voisi esittää tuon aloittajan esittämän kysymyksen sille kassaneidille.

• Naisasialooseri.

YT-miehille ovat täysin valittavissa ja otettavissa ja YTM ottaa priimaa joka ei ole vielä ohittanut parasta ennen päiväystään.

• ??++
        karu fakta kirjoitti:

Se valitsee, jolla on vara valita. Ei se lähikaupan osa-aikainen kassaneiti ole se valitseva osapuoli, jos kiikarissa on hyvin toimeentuleva, velattomassa omistusasunnossa asuva korkeakoulutettu mies. Siinä vaiheessa voisi esittää tuon aloittajan esittämän kysymyksen sille kassaneidille.

Voihan se mieskin havitella sitä kassaneitiä ja kassaneidillä olla muitakin ehdokkaita.

• ht ...
        karu fakta kirjoitti:

Toi on totta että "Se valitsee, jolla on vara valita.".

Mutta muuten kuulostaa erikoiselta väitteeltä - paitsi jos kommentoija on nainen (ja ei siten ymmärrä miesten ajatusmaailmaa).

Koska velattomassa omistusasunnossa asuva korkeakoulutettu mies voi hyvinkin olla kiinnostunut siitä kassaneidistä, jos se kassaneiti on vaan riittävän kaunis ja luonteeltaan mukava.

Oikeasti suurinta osaa miehistä ei vaan kiinnosta pätkän vertaa onko nainen ammatillisesti menestynyt tai kouluttautunut. Kunhan nainen ei elä yli varojensa ja ole velkakierteessä. Naisen ulkonäkö ja luonne ratkaisee.

Tosin se on totta, että yleensä naisen oletettu luonteenlaatu nousee jos kuulee että nainen on korkeakoulutettu. Koska yleensä (ei aina) korkeammin koulutetut naiset vain ovat niitä hieman älykkäämpiä naisia, jolloin naisten kanssa pystyy keskustelemaan järkevästi. Etenkin osa kouluttamattomista naisista tuntuu olevan luonteeltaan sellaisia bilehileitä ja tunteen perusteella meneviä haihattelijoita että suhde näihin naisiin ei kuitenkaan kestäisi. (Jälleen kerran, ei kaikki ole tuollaisia, mutta koulutuksella on selvä korrelaatio naisen luonteeseen / käytökseen.)

• kyllä mies sen päätt

ei kai sitä nainen päätä kenet mies valitsee naiseksensa huonoille annetaan potkun takapuoleen ja parhaan valitseniki omaksi

• ??++

Palstamiehetkin siis ovat kaikki muka päättäneet millaisien naisen ottavat ja muille antavat potkun takapuoleen. Ei kuulosta realistiselta.

• kyllä itse sen päätä
        ??++ kirjoitti:

Palstamiehetkin siis ovat kaikki muka päättäneet millaisien naisen ottavat ja muille antavat potkun takapuoleen. Ei kuulosta realistiselta.

kyllä jokainen mies sen päättää kenet vaimoksi ottaa jos on vaikka kolme varteen otettavaa naista niin parhaimman valitaan menetkö tai otatko naiseksesi tosiaan sen joka tulee sanomaan sinulle minä olen naisesi niin hänet joudut ottamaan ei se niin mene

• 3+7

Varattu ei ole mikään takuu hyvästä, joku harhaluulo, kuten myös sekään että sinkussa on taatusti joku vika. On läheisriippuvaisia ihmisiä, niitä jotka eivät osa ja kykene olla yksin edes kuukauden, niitä jotka ovat paniikissa jos ei ole joku vieressä, fobia - en kelpaa kellekään... pakko saada ihan ketä vaan. Sinkkuina niitä jotka eivät kelpaa tai jotka eivät kaipaa suhdetta. Olispa kaikki vaan niin yksinkertaista, ei olis eroja, pettämisiä jne.

• kehukaa naiset itseä

olet ihan oikeassa mutta tarkoitus oli että naiset kehuvat itseään eli olen kaikkein kaunein seksikkäin mukavin olen vaan paras nainen siksi minut kannattaisi valita mutta jos ei ole mitään mitä kehua ja muut naiset on parempia niin sitten ei kannata kehua itseään ja kannattaa valita joku muu parempi nainen

• 1+1
        kehukaa naiset itseä kirjoitti:

olet ihan oikeassa mutta tarkoitus oli että naiset kehuvat itseään eli olen kaikkein kaunein seksikkäin mukavin olen vaan paras nainen siksi minut kannattaisi valita mutta jos ei ole mitään mitä kehua ja muut naiset on parempia niin sitten ei kannata kehua itseään ja kannattaa valita joku muu parempi nainen

Miksi naiset täällä kehuisivat itseään, eikö se olisi vähän outoa käytöstä? Oma kehu haisee.

• Mulle riittää, että se yksi pitää mua parhaana. Ei kai ole tarkoituskaan miellyttää kaikkia.

• Sonne

Minusta taas ei pidä miellyttää ketään. Tämä on aika rankka väite, koska miellyttääkseen itseään on jotain tällaista sanottava.

(tyrsk)

• ijhikk

No niinkuin Turkissa ollessani mummoni kanssa 12-vuotiaana, turkkilaismiehet piiritti ja puhuivat rivouksia ja yksi heistä tuli turistiminibussiin ja sanoi suomeksi, 'Ota minut, olen paras!', siinä syyni :-)

• Elikkästä pitäisi yrittää markkinoida itseään uudelle alalle tyhjällä cv:llä. No tämänhän pitäisi olla minulle tuttua työnhausta.

Ainakin voin rehellisesti sanoa etten tähän ikään mennessä koskaan ole pettänyt enkä jättänyt ketään, eikös se kuulostaisi aika hyvältä?

• 3+12

Niin voisit sanoo, että oot "vähän käytetty, lähes uuden veroinen!"

• Ikisinkku M

Minusta voisit vain jossain keskustelun lomassa sen kummemmin kehumatta mainita että ettei ole mitään taakkoja ja yllätyksiä taustalla muhimassa vaan että olet ihan oikeasti vapaa, semmoinen ainakin minun korvaan kuulostaisi hyvältä naisen suusta kuultuna. Nykyään on niin kovin yleistä että keskustelussa paljastuukin että joku vain "kaveri" toisinaan käy kyläilemässä, laskee fiilikset ja mielenkiinnon aika tehokkaasti.

• aivan totta
        Ikisinkku M kirjoitti:

Minusta voisit vain jossain keskustelun lomassa sen kummemmin kehumatta mainita että ettei ole mitään taakkoja ja yllätyksiä taustalla muhimassa vaan että olet ihan oikeasti vapaa, semmoinen ainakin minun korvaan kuulostaisi hyvältä naisen suusta kuultuna. Nykyään on niin kovin yleistä että keskustelussa paljastuukin että joku vain "kaveri" toisinaan käy kyläilemässä, laskee fiilikset ja mielenkiinnon aika tehokkaasti.

olet aivan oikeassa ja kyllä se tyttö unohtuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5880
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5207
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3195
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2749
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2581
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2270
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2060
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1870
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1781
    Aihe