Mustaan sinimusta??!!

Riia

Tarttuuko mustaan hiusväriin sinimusta? Tai tarttuuko tummanruskeisiin (lähes mustiin) hiuksiin sinimusta?

Kaupassa kun on niitä sinimusta värejä, niin minkä merkkisellä värillä, saa todella "sinertävät" eli SINImustat hiukset?

3

3009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Hiustyypistä ja hiusten kunnosta riippuu aika paljon.
      Itse värjäsin joskus aikanaan sinimustalla mustan päälle (taisi olla joku Lorealin putelo) ja hiukset kiilsi nätisti valossa sinistä.
      Niin ja kun värjäät niin varo ettei ihan tyvi, siis päänahka vedä kirkkaansiniseksi ja muut hiukset vain tummene. Sellasiakin tapauksia on nähty. :)

• Riia

minulla on lähes mustat hiukset, joissa on vähän punaoranssia sävyä, joissain kohtaa ja n. 4cm tyvikasvua, joka on TODELLA vaalea, oma värini, lähes valkoinen! Niin ottaako sinimusta väri siihen tyvikasvuun sinisemmän värin, tai jopa pelkän sinisen?

• värjännyt
        Riia kirjoitti:

minulla on lähes mustat hiukset, joissa on vähän punaoranssia sävyä, joissain kohtaa ja n. 4cm tyvikasvua, joka on TODELLA vaalea, oma värini, lähes valkoinen! Niin ottaako sinimusta väri siihen tyvikasvuun sinisemmän värin, tai jopa pelkän sinisen?

Ei siitä kylläkään mikään kirkkaansininen tule, koska sinimustakin väri on kuitenkin enimmäkseen musta, jossa hieman sinistä hehkua seassa. Eri värinen (haaleampi) voi tulla kuin aiemmista, jos on huono säkä, mutta jos niin käy, laita toinen paketti samaa väriä tilanteen tasoittamiseksi. Tuo sininen hehku lähtee myös usein helposti pois, koska sininen kuten mikään muukaan shokkiväri ei pysy hiuksissa kauaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5776
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3791
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3323
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2758
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2222
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2167
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162