Tarttuuko mustaan hiusväriin sinimusta? Tai tarttuuko tummanruskeisiin (lähes mustiin) hiuksiin sinimusta?
Kaupassa kun on niitä sinimusta värejä, niin minkä merkkisellä värillä, saa todella "sinertävät" eli SINImustat hiukset?
Mustaan sinimusta??!!
3
3009
Vastaukset
- ....
Hiustyypistä ja hiusten kunnosta riippuu aika paljon.
Itse värjäsin joskus aikanaan sinimustalla mustan päälle (taisi olla joku Lorealin putelo) ja hiukset kiilsi nätisti valossa sinistä.
Niin ja kun värjäät niin varo ettei ihan tyvi, siis päänahka vedä kirkkaansiniseksi ja muut hiukset vain tummene. Sellasiakin tapauksia on nähty. :)- Riia
minulla on lähes mustat hiukset, joissa on vähän punaoranssia sävyä, joissain kohtaa ja n. 4cm tyvikasvua, joka on TODELLA vaalea, oma värini, lähes valkoinen! Niin ottaako sinimusta väri siihen tyvikasvuun sinisemmän värin, tai jopa pelkän sinisen?
- värjännyt
Riia kirjoitti:
minulla on lähes mustat hiukset, joissa on vähän punaoranssia sävyä, joissain kohtaa ja n. 4cm tyvikasvua, joka on TODELLA vaalea, oma värini, lähes valkoinen! Niin ottaako sinimusta väri siihen tyvikasvuun sinisemmän värin, tai jopa pelkän sinisen?
Ei siitä kylläkään mikään kirkkaansininen tule, koska sinimustakin väri on kuitenkin enimmäkseen musta, jossa hieman sinistä hehkua seassa. Eri värinen (haaleampi) voi tulla kuin aiemmista, jos on huono säkä, mutta jos niin käy, laita toinen paketti samaa väriä tilanteen tasoittamiseksi. Tuo sininen hehku lähtee myös usein helposti pois, koska sininen kuten mikään muukaan shokkiväri ei pysy hiuksissa kauaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233