Hei, nyt kun evokit ovat poissa niin ihailkaamme tätä erinomaista esimerkkiä siitä että kuinka paatuneinkin ja mitä perusteellimminkin aivopesty umpisokea ateitievolutionisti joka jopa itse oli evokkien pääaivopesijä pa-kanpuhumisessaan perui lopulta ihan kaikki puheensa joita oli vuosikymmenten aikana pajattanut ja myönsi valehdelleensa ja väärinesittäneensä tahallisesti auktoriteetin voimiaan käyttäen tieteellisiä tutkimuksia vääristellen, tai paremminkin niiden merkitystä vääristellen.
Katsokaa veljet hänen valtaisaa Jumalakritiikkiteostensa määrää, kyllä sieltä löytyy joka lähtöön ateistinruokaa, siis pelkkää puppua.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Antony_Flew
Mutta se on todella psykologisesti arvioiden hämmästyttävää että vaikka hän itse on osoittanut omisen teostensa monet yksityiskohdat sellaisiksi ettei hän niissä ihan totuutta puhunut, niin silti jotkut tämänkin palstan ateistit ottavat hänen tyhjänpäiväiset pörinänsä vieläkin todesta ja toistelevat niitä tämän tästä tietämättä että heidän opettajansa ei pidä niitä minkään arvoisina tieteelleisinä julkaisuina.
Mitä opimme tästä veljet? Eikö sen että evoluutioteoria on kuin onkin vain älykkäiden sananvääntäjien taitavaa hölmöjen massojen manipuloiontia.
Ja tokihan Antti sai hyvät hynät noista p-kirjoistaan läpi elämänsä.
Oikein naurattaa joku puolimutkapöhkön herkkäuskoisuus kun tuo ääliö naama punaisena kiljuu vieläkin että Roska-Dna ja hikitissit ovat todellisuutta, hehhehehehee.
Jos sinulla on mahdollisuus lukea joitakin Flew:n kirjoja niin suosittelen, sillä ihan samaa hauskaa alatiehdollistavaa uskomussoopaa sieltä löytyy kuin mitä palstahihuevokit hurmoksessaan päästelevät tulemaan. Hehhe. Kiva sitä on kumminkin seurata, vaikka omatunto joskus hiukan soimaa, sillä eihän sitä kristitty oikein saisi huijatulle sekeästi typerälle ja todennäköisesti hiukan vajaaälyiselle naureskella.
Oivallinen esismerkki aivopesun voitettavuudesta
68
125
Vastaukset
- tule rakas Jeesus!!!
Kiitos Jyri, isket taas evouskovaiset epäjumalanpalvoja ateistit maanrakoon niinkuin vain Sinä osaat. Pyhän Hengen voimaa ja siunausta Sinulle!!
- tiedetään jo
Etkö älykkäämpään pysty?
Kannattaako typeryyttäsi täällä edes esitellä?
Mistä johtuu ettei järki ja evoluutioteoria voi asua samassa päässä? - Masentavaa
tiedetään jo kirjoitti:
Etkö älykkäämpään pysty?
Mistä johtuu ettei järki ja evoluutioteoria voi asua samassa päässä?Jyrki parka
- olette aivopestyjä
Masentavaa kirjoitti:
Jyrki parka
1000jayks todistetta evoluutiota vastaan.
Te ette tiedä mitään.
https://www.youtube.com/watch?v=asy5_t1GyW4 - Usssss
tiedetään jo kirjoitti:
Etkö älykkäämpään pysty?
Mistä johtuu ettei järki ja evoluutioteoria voi asua samassa päässä?Anthony Flew osoitti tosiaankin että järki ja evoluutio ei voi asua samassa päässä.
Vai yrittääkö vajaatrietoinen sivunikkievokki seuraavaksi aivopieraista että maailmankuulu professori ja ikänsä ateistien kuninkaana esiintynyt ja sellaisena hyvin arvostettu tiedemies olisi jotenkin vähäjärkinen?
Antti lakkasi uskomasta hikirauhastisseihin vasta vanhana miehenä joten olenkohan minä vielä häntäkin viisaampi kun huomasin hirauhastissit huuhaaksi jo nuorena miehenä?
Ja tässä kohdassa onkin hyvä miettiä että mikä onkaan palsamme evokkien järkevyystaso sillä hehän uskovat hirauhastisseihin vieläkin, he heh?
Sir Flew ei tosiaankaan ollut mikään uskoonhurahtanut höyrähtänyt tyhjänpuhuja vaan hän perusteli uudet näkemyksesnsä hyvin laajasti ja perusteellisesti ja niitä minä olen täällä ajoittain viljellyt hyvällä vastaansanomattomalla menestyksellä.
Siis tunnustan tässä että en nyt ihan omin voimin ole täällä kyykyttämässä evokkeja vaan minulla on ollut erinomaiset taustajoukot tukena. Usssss kirjoitti:
Anthony Flew osoitti tosiaankin että järki ja evoluutio ei voi asua samassa päässä.
Vai yrittääkö vajaatrietoinen sivunikkievokki seuraavaksi aivopieraista että maailmankuulu professori ja ikänsä ateistien kuninkaana esiintynyt ja sellaisena hyvin arvostettu tiedemies olisi jotenkin vähäjärkinen?
Antti lakkasi uskomasta hikirauhastisseihin vasta vanhana miehenä joten olenkohan minä vielä häntäkin viisaampi kun huomasin hirauhastissit huuhaaksi jo nuorena miehenä?
Ja tässä kohdassa onkin hyvä miettiä että mikä onkaan palsamme evokkien järkevyystaso sillä hehän uskovat hirauhastisseihin vieläkin, he heh?
Sir Flew ei tosiaankaan ollut mikään uskoonhurahtanut höyrähtänyt tyhjänpuhuja vaan hän perusteli uudet näkemyksesnsä hyvin laajasti ja perusteellisesti ja niitä minä olen täällä ajoittain viljellyt hyvällä vastaansanomattomalla menestyksellä.
Siis tunnustan tässä että en nyt ihan omin voimin ole täällä kyykyttämässä evokkeja vaan minulla on ollut erinomaiset taustajoukot tukena.Kerropas sinä miksi tämän Flewn käsitykset evoluutiosta olisi otettava tieteellisessä mielessä (tai muutenkaan) vakavasti?
Hän näyttää olevan filosofi, pitäisikö meidän ehkä olla kiinnostuneita myös Pekka Himasen ja Esa Saarisen evoluutiokäsityksistä?- psykol. opettaja
Usssss kirjoitti:
Anthony Flew osoitti tosiaankin että järki ja evoluutio ei voi asua samassa päässä.
Siis tunnustan tässä että en nyt ihan omin voimin ole täällä kyykyttämässä evokkeja vaan minulla on ollut erinomaiset taustajoukot tukena.Anteeksi, mutta oletko varmasti kunnossa?
- ei mulla muuta
Usssss kirjoitti:
Siis tunnustan tässä että en nyt ihan omin voimin ole täällä kyykyttämässä evokkeja vaan minulla on ollut erinomaiset taustajoukot tukena.Mytomania on sairaus. Sillä ei ole väliä oletko tosissasi vai et.
- persasiat haltuun
illuminatus kirjoitti:
Kerropas sinä miksi tämän Flewn käsitykset evoluutiosta olisi otettava tieteellisessä mielessä (tai muutenkaan) vakavasti?
Hän näyttää olevan filosofi, pitäisikö meidän ehkä olla kiinnostuneita myös Pekka Himasen ja Esa Saarisen evoluutiokäsityksistä?>>Hän näyttää olevan filosofi, pitäisikö meidän ehkä olla kiinnostuneita myös Pekka Himasen ja Esa Saarisen evoluutiokäsityksistä?
persasiat haltuun kirjoitti:
>>Hän näyttää olevan filosofi, pitäisikö meidän ehkä olla kiinnostuneita myös Pekka Himasen ja Esa Saarisen evoluutiokäsityksistä?
Eli mielestäsi tärkeitä ja kiinnostavia ovat vain mielipiteet, jotka ovat samoja kuin omasi.
Minusta taas pointti on siinä, että filosofit eivät tyypillisesti ole evoluutiobiologian suhteen niin merkittäviä asiantuntijoita, että heidän mielipiteillään olisi mitään muuta kuin kuriositeetin arvo.- persasiat haltuun
illuminatus kirjoitti:
Eli mielestäsi tärkeitä ja kiinnostavia ovat vain mielipiteet, jotka ovat samoja kuin omasi.
Minusta taas pointti on siinä, että filosofit eivät tyypillisesti ole evoluutiobiologian suhteen niin merkittäviä asiantuntijoita, että heidän mielipiteillään olisi mitään muuta kuin kuriositeetin arvo.>>Eli mielestäsi tärkeitä ja kiinnostavia ovat vain mielipiteet, jotka ovat samoja kuin omasi.
- spitching
illuminatus kirjoitti:
Minusta taas pointti on siinä, että filosofit eivät tyypillisesti ole evoluutiobiologian suhteen niin merkittäviä asiantuntijoita, että heidän mielipiteillään olisi mitään muuta kuin kuriositeetin arvo.Te ette tiedä mitä ette tiedä.
Ja sen huomaa!
https://www.youtube.com/watch?v=ZYfNYcush4M
If you think you know, think again. spitching kirjoitti:
Te ette tiedä mitä ette tiedä.
Ja sen huomaa!
https://www.youtube.com/watch?v=ZYfNYcush4M
If you think you know, think again.Taas on Perähikiällä ollut liian vähän virikkeitä.
- uteIjas
illuminatus kirjoitti:
Taas on Perähikiällä ollut liian vähän virikkeitä.
Taasko sinä kitiset muiden osallistumisesta?
Teidän teorianne ei kertakaikkiaan selitä kaikkia löytöjä maailmasta.
https: //www.youtube.com/watch?v=Py6zuDWRvbo
If you think you know, think again. - uteIjas
uteIjas kirjoitti:
Taasko sinä kitiset muiden osallistumisesta?
Teidän teorianne ei kertakaikkiaan selitä kaikkia löytöjä maailmasta.
https: //www.youtube.com/watch?v=Py6zuDWRvbo
If you think you know, think again.
Jeps, niin naurattaa. Tuo "johtava ateisti Flew"... Mies, jota kukaan ei täällä päin näytä tuntevan, jonka kirjoja ei ole edes suomennettu ja josta olen kuullutkin vain kreationisteilta...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10060162#comment-50799874
Kyllä Flew varmasti todellisempi hahmo on kuin jumala, mutta en oikein ymmärrä miksi hänen pitäisi kiinnostaa ketään - olipa hän sitten teisti, ateisti tai elämäntapaintiaani?- Ussss
Noinhan se on, että illuminaatti ei tunne edes oman aatteensa maailmanlaajuisesti tunnettuja keulamiehiä ja väittää etteivät muutkaan Suomessa häntä tunne.
Minä tunsin hänet jo 70-luvulla ja niin tunsivat monet muutkin. Jopa Wikin suomenkielinen versio tuntee hänet joten olet illu vain vajaatietoinen kuten aina.
Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti hylkää ateismin niin on se vain niin vaikea pala evokkiateisteille että asia vaietaan hiedän porukoissaan kuoliaaksi aika tyystin, ja niinpä sinäkään et ole kuullut hänestä mitään, ja eikö olekin niin että sinulle on henkisesti aivan liian vaikeaa lukea hänen perustelujaan sille että miksi hän hylkäsi aivottoman vähittäisen kehittymisen? Meinaan etteihän totuuden sanat kelpaa aivopierunhajuun mieltyneelle. - Epäjumalienkieltäjä
Ussss kirjoitti:
Noinhan se on, että illuminaatti ei tunne edes oman aatteensa maailmanlaajuisesti tunnettuja keulamiehiä ja väittää etteivät muutkaan Suomessa häntä tunne.
Minä tunsin hänet jo 70-luvulla ja niin tunsivat monet muutkin. Jopa Wikin suomenkielinen versio tuntee hänet joten olet illu vain vajaatietoinen kuten aina.
Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti hylkää ateismin niin on se vain niin vaikea pala evokkiateisteille että asia vaietaan hiedän porukoissaan kuoliaaksi aika tyystin, ja niinpä sinäkään et ole kuullut hänestä mitään, ja eikö olekin niin että sinulle on henkisesti aivan liian vaikeaa lukea hänen perustelujaan sille että miksi hän hylkäsi aivottoman vähittäisen kehittymisen? Meinaan etteihän totuuden sanat kelpaa aivopierunhajuun mieltyneelle."Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti ..."
Mistä ihmeestä te keksitte näitä "maailman johtava" titteleitä? Täysin tuntematon heppu, kun taas vaikka Dawkins on tuttu monelle "tavallisellekin" suomalaiselle. - saiskos tietoja
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
"Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti ..."
Mistä ihmeestä te keksitte näitä "maailman johtava" titteleitä? Täysin tuntematon heppu, kun taas vaikka Dawkins on tuttu monelle "tavallisellekin" suomalaiselle.Mistähän te löytäisitte todisteenne väitteisiinne?
Miksette te näytä mitään todistetta niihin asioihin joita täällä on teiltä kysytty?
Kerroppa vaikka ne kaksi ihan ensimmäistä molekyylikoostumusta joihin ensimmäisen elämän alkumuodon synty sinun uskomukserssasi perustuu?
Kerro ihan täsmällisesti miten jatkossa asiat kehkeytyivät eikä vain mitä olet olettanut tapahtuneen.
Jos et siihen edes pysty niin voinet pysyä jatkostakin vaiti? Ussss kirjoitti:
Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti hylkää ateismin niin on se vain niin vaikea pala evokkiateisteille että asia vaietaan hiedän porukoissaan kuoliaaksi aika tyystin, ja niinpä sinäkään et ole kuullut hänestä mitään, ja eikö olekin niin että sinulle on henkisesti aivan liian vaikeaa lukea hänen perustelujaan sille että miksi hän hylkäsi aivottoman vähittäisen kehittymisen? Meinaan etteihän totuuden sanat kelpaa aivopierunhajuun mieltyneelle.Tokihan hänet joku tuntee, koska hänestä täälläkin on monesti kirjoitettu. Suomalaisista ateisteista Flew:n taitavat kuitenkin tuntea lähinnä ne, jotka ovat uskovaisilta hänestä kuulleet :-)
Olet muutenkin ymmärtänyt jotakin pahasti väärin, jos luulet ateismin edellytyksenä olevan tutustuminen ateistiseen kirjallisuuteen. Ei sellaista tarvitse tehdä. Ateisti on ateisti, jos ei usko jumalan olemassaoloon. Tuon lisäksi ateisteilla ei ole mitään yhteistä oppirakennelmaa, kirjallisuutta, johtajaa tai pääideologia tms. Luultavasti suurin osa ateisteista ei ole koskaan lukenut edes Dawkinsia, Hitchensiä, Harrisia, Dennettiä tms. saati sitten jotakin Flew:ta.
Suurin osa ateisteista on koko aiheen suhteen lähinnä "hällävälisti", eikä heitä kiinnosta aiheeseen liittyvä toiminta eikä välttämättä ateismin filosofinen pohdintakaan. Itsekin luen paljon mieluummin luonnontieteellistä kuin filosofista kirjallisuutta, mutta olen toki lukenut Dawkinsin, Hitchensin, Harrisin ja Dennetin ateismiakin sivuavat kirjat. Muista ateisteista olen lukenut ainakin Stengeriä ja Martinia. Flew:n kirjoista en tiedä ensimmäistäkään edes nimeltä (ehkä voisit suositella niistä jotakin).
Ehkä tuo Flew oli 70-luvulla isompi nimi, mutta tuskinpa hänestä Suomessa on paljon puhuttu silloinkaan. Olen kuitenkin sinua jyrbä jonkin verran nuorempi eikä aihe silloin vielä minua kiinnostanut. Flewsta kuulin ensimmäiasen kerran vasta v2004, kun muuan jehovan todistaja (sic!) tuli Soneraplazalla tohkeissaan ja tosissaan vaatimaan minua hylkäämään ateismin, koska "maailman johtava ateistikin" oli kääntynyt. Tilanne oli aidosti koominen, kun mulla ei todellakaan ollut pienintäkään hajua kenestä hän puhui. Jt-rassukka kuitenkin luuli, että asian pitäisi olla tärkeä ja kiinnostava. Kovin oli hämmentynyt, kun kysyin kuka on Flew?- Epäjumalienkieltäjä
saiskos tietoja kirjoitti:
Mistähän te löytäisitte todisteenne väitteisiinne?
Miksette te näytä mitään todistetta niihin asioihin joita täällä on teiltä kysytty?
Kerroppa vaikka ne kaksi ihan ensimmäistä molekyylikoostumusta joihin ensimmäisen elämän alkumuodon synty sinun uskomukserssasi perustuu?
Kerro ihan täsmällisesti miten jatkossa asiat kehkeytyivät eikä vain mitä olet olettanut tapahtuneen.
Jos et siihen edes pysty niin voinet pysyä jatkostakin vaiti?Ensinnäkin tämä keskustelu koski väitettä sitä, että joku never-heard Flew olisi "maailman johtava ateisti". Huonosta yleissivistyksestään huolimatta luulisin usean kreationistinkin tietävän esimerkiksi David Friedmanin, David Attenboroughin, Stieg Larssonin tai Dawkinsin. Käytännössä kukaan ei ollut kuullut Flewista ennen tätä avausta.
Toiseksi ajatus logiikkasi "tätä emme tiedä täsmälleen, joten Jumala" on läpimätä. Ei tietenkään voi olla niin, että te keksitte jonkun seemiläisen jumalolennon ja kaikki mitä tiede ei tänä vuonna pysty selittämään on ilman muuta tuon jumalolennon aikaansaannosta. Kymmenen vuoden kuluttua jumalolennon tontti on taas vähän pienempi, mutta aina jostain asiasta voi inttää että "tätäkään ei tiede osaa selittää".
Kolmanneksi elämän synty on teille vain keppihevonen. Kun tiede selittää sen, miten elämä on syntynyt te ette usko. Tiede on selittänyt miten galaksit ja meidän aurinkokuntamme on syntynyt. Uskotteko te fundamentalistit tuota selitystä? Ettepä tietenkään. Tiede on selittänyt, miten maapallon biodiversiteetti on syntynyt, mutta uskotteko? No ette.
Todistustaakka Jumalan olemassaolosta tai minkäänlaisesta vaikutuksesta meidän kokemaamme fyysiseen maailmaan on teillä. - kunniavanhus h.c.
illuminatus kirjoitti:
Tokihan hänet joku tuntee, koska hänestä täälläkin on monesti kirjoitettu. Suomalaisista ateisteista Flew:n taitavat kuitenkin tuntea lähinnä ne, jotka ovat uskovaisilta hänestä kuulleet :-)
Olet muutenkin ymmärtänyt jotakin pahasti väärin, jos luulet ateismin edellytyksenä olevan tutustuminen ateistiseen kirjallisuuteen. Ei sellaista tarvitse tehdä. Ateisti on ateisti, jos ei usko jumalan olemassaoloon. Tuon lisäksi ateisteilla ei ole mitään yhteistä oppirakennelmaa, kirjallisuutta, johtajaa tai pääideologia tms. Luultavasti suurin osa ateisteista ei ole koskaan lukenut edes Dawkinsia, Hitchensiä, Harrisia, Dennettiä tms. saati sitten jotakin Flew:ta.
Suurin osa ateisteista on koko aiheen suhteen lähinnä "hällävälisti", eikä heitä kiinnosta aiheeseen liittyvä toiminta eikä välttämättä ateismin filosofinen pohdintakaan. Itsekin luen paljon mieluummin luonnontieteellistä kuin filosofista kirjallisuutta, mutta olen toki lukenut Dawkinsin, Hitchensin, Harrisin ja Dennetin ateismiakin sivuavat kirjat. Muista ateisteista olen lukenut ainakin Stengeriä ja Martinia. Flew:n kirjoista en tiedä ensimmäistäkään edes nimeltä (ehkä voisit suositella niistä jotakin).
Ehkä tuo Flew oli 70-luvulla isompi nimi, mutta tuskinpa hänestä Suomessa on paljon puhuttu silloinkaan. Olen kuitenkin sinua jyrbä jonkin verran nuorempi eikä aihe silloin vielä minua kiinnostanut. Flewsta kuulin ensimmäiasen kerran vasta v2004, kun muuan jehovan todistaja (sic!) tuli Soneraplazalla tohkeissaan ja tosissaan vaatimaan minua hylkäämään ateismin, koska "maailman johtava ateistikin" oli kääntynyt. Tilanne oli aidosti koominen, kun mulla ei todellakaan ollut pienintäkään hajua kenestä hän puhui. Jt-rassukka kuitenkin luuli, että asian pitäisi olla tärkeä ja kiinnostava. Kovin oli hämmentynyt, kun kysyin kuka on Flew?"Ehkä tuo Flew oli 70-luvulla isompi nimi, mutta tuskinpa hänestä Suomessa on paljon puhuttu silloinkaan."
Ei puhuttu eikä tunnettu. - 9i8u7y
Ussss kirjoitti:
Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti hylkää ateismin niin on se vain niin vaikea pala evokkiateisteille että asia vaietaan hiedän porukoissaan kuoliaaksi aika tyystin, ja niinpä sinäkään et ole kuullut hänestä mitään, ja eikö olekin niin että sinulle on henkisesti aivan liian vaikeaa lukea hänen perustelujaan sille että miksi hän hylkäsi aivottoman vähittäisen kehittymisen? Meinaan etteihän totuuden sanat kelpaa aivopierunhajuun mieltyneelle."Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti hylkää ateismin"
Ensiksikin...ateistit ovat ehkä maailman hajanaisin ihmisryhmä. Itse lakkasin uskomasta tai oikemmin minuun iski epäusko heti rippikoulun käytyäni. Kiitos siitä että siellä tutustuin ensi kerran raamattuun. Riparin kävin v. -82. vasta -91 tienoilla kiinnostuin evoluutiosta vaikka siitä olin koulussa kuullut ja opiskellut ja olin mukana luontokerhossa bongailemassa ja havainnoimassa lintuja lukio-aikoina ja myöhemminkin.
Epäluottamus uskonasioihin voi tulla montaa eri tietä. En koe tarpeelliseksi liittyä sen enempää vapaa-ajattelijoihin kuin muihinkaan yhteisöihin enkä ole edes ottanut selvää onko ateisteilla järjestäytynyttä toimintaa.
Dawkinsin tiedän olevan evoluutiobiologi ja arvostan häntä tieteilijänä. Toki tiedän että hän on ateisti eikä hän sitä ole koskaan vakan alle piilottanutkaan. Flew'sta kuulen vasta nyt ensi kertaa mutta täytyy tunnustaa että vaikka sinä jyrbä sitä hehkutat "maailman johtava ateistiksi" en aio perehtyä hänen ateismiinsa. Enkö olekin ikävä ihminen?
Toisin kuin teillä hihuilla meille ateisteille on aivan sama mitä teidän kaltaiset tai muut jopa muut ateistit ajattelevat. Epäusko on niin täydellistä että vain mielenhäiriö voi muuttaa minut takaisin taikauskoon. Onhan se mahdollista mutta siinäkin tapauksessa, että häiriö iskee, en usko sen kääntävän minua taikauskoon. - Ussssss
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Ensinnäkin tämä keskustelu koski väitettä sitä, että joku never-heard Flew olisi "maailman johtava ateisti". Huonosta yleissivistyksestään huolimatta luulisin usean kreationistinkin tietävän esimerkiksi David Friedmanin, David Attenboroughin, Stieg Larssonin tai Dawkinsin. Käytännössä kukaan ei ollut kuullut Flewista ennen tätä avausta.
Toiseksi ajatus logiikkasi "tätä emme tiedä täsmälleen, joten Jumala" on läpimätä. Ei tietenkään voi olla niin, että te keksitte jonkun seemiläisen jumalolennon ja kaikki mitä tiede ei tänä vuonna pysty selittämään on ilman muuta tuon jumalolennon aikaansaannosta. Kymmenen vuoden kuluttua jumalolennon tontti on taas vähän pienempi, mutta aina jostain asiasta voi inttää että "tätäkään ei tiede osaa selittää".
Kolmanneksi elämän synty on teille vain keppihevonen. Kun tiede selittää sen, miten elämä on syntynyt te ette usko. Tiede on selittänyt miten galaksit ja meidän aurinkokuntamme on syntynyt. Uskotteko te fundamentalistit tuota selitystä? Ettepä tietenkään. Tiede on selittänyt, miten maapallon biodiversiteetti on syntynyt, mutta uskotteko? No ette.
Todistustaakka Jumalan olemassaolosta tai minkäänlaisesta vaikutuksesta meidän kokemaamme fyysiseen maailmaan on teillä.Hah, hah, vai selittää tiede että miten elämä on syntynyt? Miksi tuota tietoi ei kukaan koskaan julkaisen missään? Hehhe.
Tiede ei tosiaankaan ole kyennyt selittämään galaksien synytä eikä varsinnkaan aurinkokuntamme syntyä, tyhmä. Eikä tule siihen kykenemäänkään.
Teorioita asiasta saamme varmasti kuulla vielä pitkään sillä jokainen ydinfyysikko kertoo mielellään vuorollaan ikioman versionsa asiasta.
Ja kerrohan hölmö että meiten tiede on selittänyt bioidversiteetin synnyn kun jopa Wiki tunnustaa ettei edes spontaanisynnyn, saati monisoluisuuden arvoitusta ole kukaan kyennyt selitttämään.
Anthony Few tutki juuri näitä asioista eritttäin perusteellisesti ja tuli siihen vääjäämättömään loppupäätelmään kuin minäkin samoin tehdessäni, eli ei ilman älyn ohjausta synny mitään niin monimutkaista jota voitaisiin elämäksi kutsua.
On äärettömän naiivia yrittää esittää että sattuma kasasi vähitellen komponentteja jotka ihan sattumalta asettuivat tilaan jossa parituhatta erilaista proteiiniaosasi asettua sattumalta siihen järjestykseen ja toinen toisistaan riippuvaisiksi ja jostain Darwinintaivaasta sattumalta tipahtaneen ohjaavan voiman vaikutuksesta toimivaksi koneeksi mnuodostuen ja itsensäkopioivaksi vieläpä syntyen ja kaiken lisäksi niin tiiviiksi klimpiksi ettei siellä ollut ainoatakaan haitallista tai turhaa moekyylirakennetta joukossa häiriöitä tuottamassa, ja joka sattumalta äkkäsi hakeutua sellaisen rasvakuplan sisään jonka ulkokuori päästi sisään ravinteita ja syöksi ulos kuona-aineita, jne. jne. ja lopulta meillä olikin sittn edessämme solu joka suoritti parituhatta kemiallista reaktiota samanaikaisesti ja toinen toistaan hyödyttäen ja joka jonkun Darwinintaivaasta tipahteneen mystisen ja tarkoituksettoman käskyn mukaan päätti jakautua kahdeksi ja sitä rataa.
Ja seuraavaksi Darwinintaivaan ihmevarasto tipautti solulle tuman, eli datakeskuksen viestintäverkostoineen ja energianlähteineen ja kuljetusreitteineen jne jne...... niin että vieläkö joku ihmettelee että miksi Flew piti satuna sitä että tämä kaikki tapahtui miljardeissa vuosissa jossain iheen kautta oikeita aineksia sisältävässä vakaana pysyneessä alkuliemilätäkössä?
........Vaan niin se vain on että täysin reaalimaailman ulkopuoliset selkeän vajaatietoiset evokit kyllä osaavat aivopierrä tuon kaiken toteutuneen koska joku on esittänyt mielikuvitukseen perustuvan teorian siitä että miten kaikki tapahtui, ja niinkin e on että vaikka nuo tutkijat itse ehdollistavat kaiken sanomansa, niin yksinkertaiset palstamme evokit inttävät että tiede on selittänyt sekä spontaanisynnyn että galaksiemme synnyn, he heh. - Ussssss
kunniavanhus h.c. kirjoitti:
"Ehkä tuo Flew oli 70-luvulla isompi nimi, mutta tuskinpa hänestä Suomessa on paljon puhuttu silloinkaan."
Ei puhuttu eikä tunnettu.Flew muutti näkemystään 2000 luvun alussa ja silloin hän oli vielä kaikkien maailman ateistien suuresti arvostama, ja se näky kyllä hänen kirjallisen tuotantonsa määristä.
Jonkin aikaa hänestä kohistiin, mutta sitten ateistit häpeissään lakkasivat ottamasta häntä puheenaiheeksi ja senhän hyvin ymmärtää. Siksi palstamme nuoret koululaisevokit eivät hänt voi tuntea.
Tietoteokset kuitenkin tuntevat hänet hyvin. - tieteenharrastaja
Ussssss kirjoitti:
Hah, hah, vai selittää tiede että miten elämä on syntynyt? Miksi tuota tietoi ei kukaan koskaan julkaisen missään? Hehhe.
Tiede ei tosiaankaan ole kyennyt selittämään galaksien synytä eikä varsinnkaan aurinkokuntamme syntyä, tyhmä. Eikä tule siihen kykenemäänkään.
Teorioita asiasta saamme varmasti kuulla vielä pitkään sillä jokainen ydinfyysikko kertoo mielellään vuorollaan ikioman versionsa asiasta.
Ja kerrohan hölmö että meiten tiede on selittänyt bioidversiteetin synnyn kun jopa Wiki tunnustaa ettei edes spontaanisynnyn, saati monisoluisuuden arvoitusta ole kukaan kyennyt selitttämään.
Anthony Few tutki juuri näitä asioista eritttäin perusteellisesti ja tuli siihen vääjäämättömään loppupäätelmään kuin minäkin samoin tehdessäni, eli ei ilman älyn ohjausta synny mitään niin monimutkaista jota voitaisiin elämäksi kutsua.
On äärettömän naiivia yrittää esittää että sattuma kasasi vähitellen komponentteja jotka ihan sattumalta asettuivat tilaan jossa parituhatta erilaista proteiiniaosasi asettua sattumalta siihen järjestykseen ja toinen toisistaan riippuvaisiksi ja jostain Darwinintaivaasta sattumalta tipahtaneen ohjaavan voiman vaikutuksesta toimivaksi koneeksi mnuodostuen ja itsensäkopioivaksi vieläpä syntyen ja kaiken lisäksi niin tiiviiksi klimpiksi ettei siellä ollut ainoatakaan haitallista tai turhaa moekyylirakennetta joukossa häiriöitä tuottamassa, ja joka sattumalta äkkäsi hakeutua sellaisen rasvakuplan sisään jonka ulkokuori päästi sisään ravinteita ja syöksi ulos kuona-aineita, jne. jne. ja lopulta meillä olikin sittn edessämme solu joka suoritti parituhatta kemiallista reaktiota samanaikaisesti ja toinen toistaan hyödyttäen ja joka jonkun Darwinintaivaasta tipahteneen mystisen ja tarkoituksettoman käskyn mukaan päätti jakautua kahdeksi ja sitä rataa.
Ja seuraavaksi Darwinintaivaan ihmevarasto tipautti solulle tuman, eli datakeskuksen viestintäverkostoineen ja energianlähteineen ja kuljetusreitteineen jne jne...... niin että vieläkö joku ihmettelee että miksi Flew piti satuna sitä että tämä kaikki tapahtui miljardeissa vuosissa jossain iheen kautta oikeita aineksia sisältävässä vakaana pysyneessä alkuliemilätäkössä?
........Vaan niin se vain on että täysin reaalimaailman ulkopuoliset selkeän vajaatietoiset evokit kyllä osaavat aivopierrä tuon kaiken toteutuneen koska joku on esittänyt mielikuvitukseen perustuvan teorian siitä että miten kaikki tapahtui, ja niinkin e on että vaikka nuo tutkijat itse ehdollistavat kaiken sanomansa, niin yksinkertaiset palstamme evokit inttävät että tiede on selittänyt sekä spontaanisynnyn että galaksiemme synnyn, he heh.Pkapuheellekin sentään jotakin rajaa:
"Tiede ei tosiaankaan ole kyennyt selittämään galaksien synytä eikä varsinnkaan aurinkokuntamme syntyä, tyhmä. Eikä tule siihen kykenemäänkään."
Lainaapa kirjastosta "Tähtitieteen perusteet" ja katso sieltä.
Voi silti olla turha vaiva, koska jankkaamisesi ei tähtitieteilijäin yksimielisesta käsityksestä tietenkään muutu miksikään. Ussssss kirjoitti:
Flew muutti näkemystään 2000 luvun alussa ja silloin hän oli vielä kaikkien maailman ateistien suuresti arvostama, ja se näky kyllä hänen kirjallisen tuotantonsa määristä.
Jonkin aikaa hänestä kohistiin, mutta sitten ateistit häpeissään lakkasivat ottamasta häntä puheenaiheeksi ja senhän hyvin ymmärtää. Siksi palstamme nuoret koululaisevokit eivät hänt voi tuntea.
Tietoteokset kuitenkin tuntevat hänet hyvin.Eli Flew oli "kaikkien maailman ateistien arvostama" henkilö, josta suurin osa kaikista maailman ateisteista ei ole koskaan kuullutkaan. Asia selvä.
- Ussss
9i8u7y kirjoitti:
"Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti hylkää ateismin"
Ensiksikin...ateistit ovat ehkä maailman hajanaisin ihmisryhmä. Itse lakkasin uskomasta tai oikemmin minuun iski epäusko heti rippikoulun käytyäni. Kiitos siitä että siellä tutustuin ensi kerran raamattuun. Riparin kävin v. -82. vasta -91 tienoilla kiinnostuin evoluutiosta vaikka siitä olin koulussa kuullut ja opiskellut ja olin mukana luontokerhossa bongailemassa ja havainnoimassa lintuja lukio-aikoina ja myöhemminkin.
Epäluottamus uskonasioihin voi tulla montaa eri tietä. En koe tarpeelliseksi liittyä sen enempää vapaa-ajattelijoihin kuin muihinkaan yhteisöihin enkä ole edes ottanut selvää onko ateisteilla järjestäytynyttä toimintaa.
Dawkinsin tiedän olevan evoluutiobiologi ja arvostan häntä tieteilijänä. Toki tiedän että hän on ateisti eikä hän sitä ole koskaan vakan alle piilottanutkaan. Flew'sta kuulen vasta nyt ensi kertaa mutta täytyy tunnustaa että vaikka sinä jyrbä sitä hehkutat "maailman johtava ateistiksi" en aio perehtyä hänen ateismiinsa. Enkö olekin ikävä ihminen?
Toisin kuin teillä hihuilla meille ateisteille on aivan sama mitä teidän kaltaiset tai muut jopa muut ateistit ajattelevat. Epäusko on niin täydellistä että vain mielenhäiriö voi muuttaa minut takaisin taikauskoon. Onhan se mahdollista mutta siinäkin tapauksessa, että häiriö iskee, en usko sen kääntävän minua taikauskoon.Oikein, jatka sinä 9i8 vain huolellisesti perhtymistä nykyisen uskosi perusteisiin, siis evoluutioteorian perusteisiin, ja vertaa niitä siihen mitä tiede todella sanoo ilman ehdollistamisfaktä-aivopieremisiä joissa nyt elät, niin tulet varmasti vääjäämättä samaan lopputulokseen kuin me järkevät, Anthony Flew ja minä.
- lienet imbesilli
Ussssss kirjoitti:
Hah, hah, vai selittää tiede että miten elämä on syntynyt? Miksi tuota tietoi ei kukaan koskaan julkaisen missään? Hehhe.
........Vaan niin se vain on että täysin reaalimaailman ulkopuoliset selkeän vajaatietoiset evokit kyllä osaavat aivopierrä tuon kaiken toteutuneen koska joku on esittänyt mielikuvitukseen perustuvan teorian siitä että miten kaikki tapahtui, ja niinkin e on että vaikka nuo tutkijat itse ehdollistavat kaiken sanomansa, niin yksinkertaiset palstamme evokit inttävät että tiede on selittänyt sekä spontaanisynnyn että galaksiemme synnyn, he heh.#Anthony Few tutki juuri näitä asioista eritttäin perusteellisesti ja tuli siihen vääjäämättömään loppupäätelmään kuin minäkin samoin tehdessäni, eli ei ilman älyn ohjausta synny mitään niin monimutkaista jota voitaisiin elämäksi kutsua. #
Parhainta luonnontiedettä, toinen filosofi ja toinen 100% sekoboltsi. - senkun sais
tieteenharrastaja kirjoitti:
Pkapuheellekin sentään jotakin rajaa:
"Tiede ei tosiaankaan ole kyennyt selittämään galaksien synytä eikä varsinnkaan aurinkokuntamme syntyä, tyhmä. Eikä tule siihen kykenemäänkään."
Lainaapa kirjastosta "Tähtitieteen perusteet" ja katso sieltä.
Voi silti olla turha vaiva, koska jankkaamisesi ei tähtitieteilijäin yksimielisesta käsityksestä tietenkään muutu miksikään.Todistetaakka evoluution olemassa olosta ja alkusynnystä kuuluu teille!
Tehän väitätte evoluution tehneen kaiken elollisen.
Miksi käytätte kahta standardia?
Typeryyttännekö? - etten pahemmin sanoi
lienet imbesilli kirjoitti:
#Anthony Few tutki juuri näitä asioista eritttäin perusteellisesti ja tuli siihen vääjäämättömään loppupäätelmään kuin minäkin samoin tehdessäni, eli ei ilman älyn ohjausta synny mitään niin monimutkaista jota voitaisiin elämäksi kutsua. #
Parhainta luonnontiedettä, toinen filosofi ja toinen 100% sekoboltsi.Ja sitten vielä sinä arvioimassa!
Voihan huithapelia. - hihiiii
illuminatus kirjoitti:
Eli Flew oli "kaikkien maailman ateistien arvostama" henkilö, josta suurin osa kaikista maailman ateisteista ei ole koskaan kuullutkaan. Asia selvä.
Kuuloonko tietosi perustuvatkin?
Mitäs olet taas kuullut? - tieteenharrastaja
senkun sais kirjoitti:
Todistetaakka evoluution olemassa olosta ja alkusynnystä kuuluu teille!
Tehän väitätte evoluution tehneen kaiken elollisen.
Miksi käytätte kahta standardia?
Typeryyttännekö?Vaihdoit aihetta, kun asiaperustelusi ilmeisesti loppuivat.
- pysyn asiassa
Vaihdoit aihetta, kun asiaperustelusi ilmeisesti loppuivat.
En vaihtanut. En ole muusta kirjottannukkaan.
Jostain syystä viesti ei vain ole siinä kohdassa johon vastaukseni tarkoitin.
Eli tähän ; " Todistustaakka Jumalan olemassaolosta tai minkäänlaisesta vaikutuksesta meidän kokemaamme fyysiseen maailmaan on teillä. " - >=3
Ussss kirjoitti:
Ja selvähän se on että jos maailman johtava ateisti hylkää ateismin niin on se vain niin vaikea pala evokkiateisteille että asia vaietaan hiedän porukoissaan kuoliaaksi aika tyystin, ja niinpä sinäkään et ole kuullut hänestä mitään, ja eikö olekin niin että sinulle on henkisesti aivan liian vaikeaa lukea hänen perustelujaan sille että miksi hän hylkäsi aivottoman vähittäisen kehittymisen? Meinaan etteihän totuuden sanat kelpaa aivopierunhajuun mieltyneelle.En ollu ikinä kuullutkaan. Ja nyt kun kuulin, ei myöskään kiinnosta.
- 9i8u7y
Ussss kirjoitti:
Oikein, jatka sinä 9i8 vain huolellisesti perhtymistä nykyisen uskosi perusteisiin, siis evoluutioteorian perusteisiin, ja vertaa niitä siihen mitä tiede todella sanoo ilman ehdollistamisfaktä-aivopieremisiä joissa nyt elät, niin tulet varmasti vääjäämättä samaan lopputulokseen kuin me järkevät, Anthony Flew ja minä.
Ei Kiitos, en näe mitään järkeenkäyvää syytä ruveta hörhöilemään, en halua liioin tulla kaltaiseksesi pelleksi. Flew'sta tulee jonkinlainen mielleyhtymä ja epäilen hänen olevan jokin hyönteinen, olisiko peräti kärpänen.
- JohnnyBlaze
Sinulla on yksi, minulla on noin 90...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_converts_to_nontheism
Ja pitääkö se taas kerran toistaa että ateistit ovat todettu älykkäämmiksi kuin uskovaiset. Ja täytyy muuten sanoa että kuulin hepusta nyt ensimmäistä kertaa, jottei heppu kummoinenkaan "pääaivonpesijä" ollut. Ja muutenkin, paras keino tulla ateistiksi on lukea raamattu. Ja evoluutio on edelleen tieteellisesti todettu fakta, eikä tuokaan heppu sen kannattamisesta luopunut. Joten on aloittajalla vähän heikot eväät... - His story
2000 vuoden alkupuolella Anthony Flewin ateismisaarnat olivat kaikkien suomiateistienkin huulilla mutta kun hhän silloin luopui ateismista tieteeseen vedoten niin hänet vaiettiin evokkiporukoissa kuoliaaksi.
En näemmä kuulu suomiateisteihin :-)
Annapas kuitenkin muutama esimerkki noista "kaikista suomiateisteista", joiden huulilla Flewn ateismisaarnat tuolloin olivat. Voivat olla vaikka tuttuja, olisi hauska jutella asiasta heidän kanssaan.
Ja jos ne kirjat on hyviä, niin tottahan minäkin ne sitten luen.- kunniavanhus h.c.
"2000 vuoden alkupuolella Anthony Flewin ateismisaarnat olivat kaikkien suomiateistienkin huulilla"
Ts. tammi-kesäkuussa 2000. En muista hänestä puhutun. - 12+17
Anthony Flew kääntyi deistiksi vanhemmiten eli yli 80 vuotiaana, mutta mihinkään persoonalliseen jumalaan hän ei koskaan uskonut. Anthony Flew oli pikemminkin panteisti.
- no true scotsman
illuminatus kirjoitti:
En näemmä kuulu suomiateisteihin :-)
Annapas kuitenkin muutama esimerkki noista "kaikista suomiateisteista", joiden huulilla Flewn ateismisaarnat tuolloin olivat. Voivat olla vaikka tuttuja, olisi hauska jutella asiasta heidän kanssaan.
Ja jos ne kirjat on hyviä, niin tottahan minäkin ne sitten luen.Flewn tietää tosta, ei mistään muusta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yksikään_todellinen_skotti - Pekka-
kunniavanhus h.c. kirjoitti:
"2000 vuoden alkupuolella Anthony Flewin ateismisaarnat olivat kaikkien suomiateistienkin huulilla"
Ts. tammi-kesäkuussa 2000. En muista hänestä puhutun.Olen ollut aktiivinen "nettikeskustelija" ateismista ja evoluutiosta kohta 20 vuotta. Anthony Flew on tullut esiin vain ja ainoastaan uskovien ihmisten esilletuomana. en ollut milloinkaan ennen kuullut hänestä mitään.
Uskovilla on kova työ löytää edes yksi jossakin utunnettu "ateisti", joka olisi kääntynyt siihen käsitykseen, että on olemassa joku jumal-olento. Tämähän ei tarkoita sitä, että hän uskoisi Raamatun tai minkään muunkaan mytologisen kirjan jumalaan.
Kaikkei säälittävintä on, kun tapausta käytetään perustelmaan vaikkapa evoluutioteorian paikkansapitämättömyys tai muutaman tuhannen vuoden ikäinen maapallo.
Kretiinikoirat räksyttää ja karavaani kulkee, koskahan nuo kretiinit kyllästyvät läpimätään uskomukseensa ja tulevat järkinsä? - 9i8u7
12+17 kirjoitti:
Anthony Flew kääntyi deistiksi vanhemmiten eli yli 80 vuotiaana, mutta mihinkään persoonalliseen jumalaan hän ei koskaan uskonut. Anthony Flew oli pikemminkin panteisti.
"Anthony Flew kääntyi deistiksi vanhemmiten eli yli 80 vuotiaana"
Vaippaikäisille saattaa tulla myös yläpäähän häiriöitä. no true scotsman kirjoitti:
Flewn tietää tosta, ei mistään muusta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yksikään_todellinen_skottiMiten tuo liittyy asiaan? En minä ainakaan epäile, etteikö Flew olisi ollut ateisti ja vieläpä ihan aito sellainen. Kyllä ihminen saa maailmankuvaansa muuttaa, ja aivan varmasti on ihmisiä, jotka ovat kääntyneet.
Omituista tässä on se, että moni teisti näyttää olettavan ateistin maailmankuvan olevan kiinni jonkin toisen ihmisen maailmankuvasta. Miksi ihmeessä niin olisi? Ateismiin vieläpä päädytään useimmiten nimenomaan oman ajattelun tuloksena ja ympäristön normeista poiketen, jolloin henkilön maailmankuvakin on nimenomaan hänen omansa eikä kenenkään muun.
Olisikohan niin, että jos oma vakaumus on syntynyt opetettuna eikä oman päättelyn tuloksena, niin tuo esikuvien seuraaminenkin koetaan tärkeämmäksi?- käsitit väärin
illuminatus kirjoitti:
Miten tuo liittyy asiaan? En minä ainakaan epäile, etteikö Flew olisi ollut ateisti ja vieläpä ihan aito sellainen. Kyllä ihminen saa maailmankuvaansa muuttaa, ja aivan varmasti on ihmisiä, jotka ovat kääntyneet.
Omituista tässä on se, että moni teisti näyttää olettavan ateistin maailmankuvan olevan kiinni jonkin toisen ihmisen maailmankuvasta. Miksi ihmeessä niin olisi? Ateismiin vieläpä päädytään useimmiten nimenomaan oman ajattelun tuloksena ja ympäristön normeista poiketen, jolloin henkilön maailmankuvakin on nimenomaan hänen omansa eikä kenenkään muun.
Olisikohan niin, että jos oma vakaumus on syntynyt opetettuna eikä oman päättelyn tuloksena, niin tuo esikuvien seuraaminenkin koetaan tärkeämmäksi?Meinasin, että jos Flewn jostain tietää, niin yleensä siitä että se kehitti tuon no true scotsman analogian joskus 70-luvulla.
"Origin[edit]
The introduction of the term is attributed[4] to British philosopher Antony Flew, who in his 1975 book, Thinking About Thinking, wrote:[2]
Imagine Hamish McDonald, a Scotsman, sitting down with his Glasgow Morning Herald and seeing an article about how the "Brighton [(England)] Sex Maniac Strikes Again". Hamish is shocked and declares that "No Scotsman would do such a thing". The next day he sits down to read his Glasgow Morning Herald again; and, this time, finds an article about an Aberdeen [(Scotland)] man whose brutal actions make the Brighton sex maniac seem almost gentlemanly. This fact shows that Hamish was wrong in his opinion but is he going to admit this? Not likely. This time he says, "No true Scotsman would do such a thing"."
http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman käsitit väärin kirjoitti:
Meinasin, että jos Flewn jostain tietää, niin yleensä siitä että se kehitti tuon no true scotsman analogian joskus 70-luvulla.
"Origin[edit]
The introduction of the term is attributed[4] to British philosopher Antony Flew, who in his 1975 book, Thinking About Thinking, wrote:[2]
Imagine Hamish McDonald, a Scotsman, sitting down with his Glasgow Morning Herald and seeing an article about how the "Brighton [(England)] Sex Maniac Strikes Again". Hamish is shocked and declares that "No Scotsman would do such a thing". The next day he sits down to read his Glasgow Morning Herald again; and, this time, finds an article about an Aberdeen [(Scotland)] man whose brutal actions make the Brighton sex maniac seem almost gentlemanly. This fact shows that Hamish was wrong in his opinion but is he going to admit this? Not likely. This time he says, "No true Scotsman would do such a thing"."
http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_ScotsmanAh, en tiennytkään tuon vertauksen taustaa. Kiinnostava tieto, kiitoksia.
- huigor
Pekka- kirjoitti:
Olen ollut aktiivinen "nettikeskustelija" ateismista ja evoluutiosta kohta 20 vuotta. Anthony Flew on tullut esiin vain ja ainoastaan uskovien ihmisten esilletuomana. en ollut milloinkaan ennen kuullut hänestä mitään.
Uskovilla on kova työ löytää edes yksi jossakin utunnettu "ateisti", joka olisi kääntynyt siihen käsitykseen, että on olemassa joku jumal-olento. Tämähän ei tarkoita sitä, että hän uskoisi Raamatun tai minkään muunkaan mytologisen kirjan jumalaan.
Kaikkei säälittävintä on, kun tapausta käytetään perustelmaan vaikkapa evoluutioteorian paikkansapitämättömyys tai muutaman tuhannen vuoden ikäinen maapallo.
Kretiinikoirat räksyttää ja karavaani kulkee, koskahan nuo kretiinit kyllästyvät läpimätään uskomukseensa ja tulevat järkinsä?Sehän pitää paikkansa että evoluutioteoria on aikuisten satu.
Evoluutiouskiksia ei kiinnosta tieteellinen tutkimus vaan yliluonnolliset uskomukset ja sitten hihhuloivat niillä. - psykol. opettaja
huigor kirjoitti:
Sehän pitää paikkansa että evoluutioteoria on aikuisten satu.
Evoluutiouskiksia ei kiinnosta tieteellinen tutkimus vaan yliluonnolliset uskomukset ja sitten hihhuloivat niillä.Suosittelen sinulle psykiatrista keskusteluapua. Ethän ota tätä kettuiluna, vaan ystävällisenä neuvona.
- huigor
psykol. opettaja kirjoitti:
Suosittelen sinulle psykiatrista keskusteluapua. Ethän ota tätä kettuiluna, vaan ystävällisenä neuvona.
Ei ole psykiatrinen keskusteluapu sinua auttanut. Jätä evoluutiovalheet, se auttaa.
- tieteenharrastaja
Englanniksiko hän "saarnansa" Suomessakin piti, vai löydätkö todisteiksi lehtiartikkeleita tai kirjoja suomeksi.
En nimittäin muuten usko väitteisiisi. - Usssssss
Pekka- kirjoitti:
Olen ollut aktiivinen "nettikeskustelija" ateismista ja evoluutiosta kohta 20 vuotta. Anthony Flew on tullut esiin vain ja ainoastaan uskovien ihmisten esilletuomana. en ollut milloinkaan ennen kuullut hänestä mitään.
Kretiinikoirat räksyttää ja karavaani kulkee, koskahan nuo kretiinit kyllästyvät läpimätään uskomukseensa ja tulevat järkinsä?Pekka- tuli paljastaneeksi vajaatietoisuutensa, he heh.
- Jorma Venerinen II
Usssssss kirjoitti:
Pekka- tuli paljastaneeksi vajaatietoisuutensa, he heh.
Voitko tarkentaa että missä kohtaa. Nimim. Pekka- kirjoittelee palstalle älyynsä ja tietoonsa nähden 90 % liian vähän, ja sinä vastaavasti 99 % liikaa.
- taas väärin
illuminatus kirjoitti:
Ah, en tiennytkään tuon vertauksen taustaa. Kiinnostava tieto, kiitoksia.
Olen huomannutkin että olet niin tyhmä ettet huomaa edes milloin olet mokannut.
- te pseudotieteilijät
psykol. opettaja kirjoitti:
Suosittelen sinulle psykiatrista keskusteluapua. Ethän ota tätä kettuiluna, vaan ystävällisenä neuvona.
Ahaa! Jäitkin kiinni rysän päältä!
Psykiatrian synkkä menneisyys.
https://www.youtube.com/watch?v=II96QkZaz1E - ptähh?
Jorma Venerinen II kirjoitti:
Voitko tarkentaa että missä kohtaa. Nimim. Pekka- kirjoittelee palstalle älyynsä ja tietoonsa nähden 90 % liian vähän, ja sinä vastaavasti 99 % liikaa.
Missä oma holhoojasi sitten on?
taas väärin kirjoitti:
Olen huomannutkin että olet niin tyhmä ettet huomaa edes milloin olet mokannut.
Eihän tuossa mitään mokaa ollut, No True Scotsmanin ensimmäisen viestin saattoi tulkita monella tavalla.
- ptähh?
Englanniksiko hän "saarnansa" Suomessakin piti, vai löydätkö todisteiksi lehtiartikkeleita tai kirjoja suomeksi.
En nimittäin muuten usko väitteisiisi.Äänikirjanako tarvitset?
- tieteenharrastaja
ptähh? kirjoitti:
Äänikirjanako tarvitset?
En, vaan todisteena. Etkö itse osaa lukea?
- JohnnyBlaze
huigor kirjoitti:
Sehän pitää paikkansa että evoluutioteoria on aikuisten satu.
Evoluutiouskiksia ei kiinnosta tieteellinen tutkimus vaan yliluonnolliset uskomukset ja sitten hihhuloivat niillä.Kreationismihan ei sitten ole tiedettä...
- "taas väärin"
illuminatus kirjoitti:
Eihän tuossa mitään mokaa ollut, No True Scotsmanin ensimmäisen viestin saattoi tulkita monella tavalla.
No sanoin vähän liian suoraan. Pahoittelen.
Asia korjaantui omalla viestilläsi tuossa ylempänä.
Kreationistienkin uskomuksissa on korjkaamisen varaa kun he kirjoittelevat mitä sattuvat muilta kuulemaan tarkistamatta tulkinnan todenperäisyyttä tai uskottavuutta.
Skeptikko259 - Roger Mer
JohnnyBlaze kirjoitti:
Kreationismihan ei sitten ole tiedettä...
Evoluutioteoria on aikuisten satu.
- JohnnyBlaze
Roger Mer kirjoitti:
Evoluutioteoria on aikuisten satu.
Kreationismi sopii 3- vuotiaan tasolla olevalle käsityskyvylle. Muille se on huumoria
- Roger Mer
JohnnyBlaze kirjoitti:
Kreationismi sopii 3- vuotiaan tasolla olevalle käsityskyvylle. Muille se on huumoria
Kreationismi sopii kaikille jotka haluavat oppia tuntemaan totuuden.
- JohnnyBlaze
Roger Mer kirjoitti:
Kreationismi sopii kaikille jotka haluavat oppia tuntemaan totuuden.
Yeah. Tajuavat ettei se kreationismista ainakaan löydy. Helpottaa löytämään evoluution totuuden.
- Roger Mer
JohnnyBlaze kirjoitti:
Yeah. Tajuavat ettei se kreationismista ainakaan löydy. Helpottaa löytämään evoluution totuuden.
Evoluutioteoria on pelkkä satu, ei toimi luonnossa eikä laboratorioissa, se on totuus.
- JohnnyBlaze
Roger Mer kirjoitti:
Evoluutioteoria on pelkkä satu, ei toimi luonnossa eikä laboratorioissa, se on totuus.
Kyllä vaan toimii. Toisin kuin kreationismi joka on täyttä huumoria ja johon eivät usko edes papit. Korkeintaan joku boko haramin johtaja pitää sitä validina teoriana. Ja siinä porukassa se tieteellinen ajattelu vasta on huipussaan.
- 9i8u7y
Mitähän jos menisit ateismi-palstalle avaamaan ketkun jossa voisit itsesi kanssa keskustellen todistaa että ainakin kymmenen nilkkisi johdannais- ja sivunikkiä pitävät Anthony Flew'ta johtavana ateismisaarnaajana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861