Se on luonnonvalintaa, ei ole hyvä että heikoin aines aivan holtittomasti lisääntyy. Hyvä että naiset ovat tarkkoina etteivät edes mene sänkyyn saati lisäänny surkimusten kanssa. Tämä ei ole oikein eikä väärin vaan luonnon laki ja sitä vastaan on turha taistella. Parasta on jokaisen alistua kohtaloonsa, niin pääsee helpoimmalla.
Hyvä vain etteivät kaikki lisäänny
50
144
Vastaukset
- Sonne
Teollisuusmaissa syntyvyys polkee paikoillaan. Joissain maissa se jopa laskee.
Minulla laskee into kaikkeen.
(masentunutta nyhjötystä) - scrg
Surkimukset käyttää kondomia. MOT.
- Armoton totuus
Surkimuksen joutuvat käyttämään kondomia koska ainoat naiset jotka saavat ovat prostituoituja ja he vaativat käyttämään kondomia.
Olen kyllä vähän eri mieltä tuon luonnonvalinnan toimivuudesta nyky-yhteiskunnassa.
Tiedän eräänkin umpihullun narkkarimiehen joka päätyi isäksi; luultavasti oli vain kortsu hajonnut, mutta osapuolet sen verran sekaisin etteivät tajunneet tehdä asiaankuuluvia toimenpiteitä ennen kuin oli liian myöhäistä. Ja viime vuoden loppupuolellahan parikin äitiä vittuuntui lastensa kitinään seurauksin jotka olivat hyvin esillä iltapäivälehtien lööpeissä.- scrg
Luonnolla on oma tapansa tehdä karsintansa ja meidän mielipiteillämme ei ole väliä. Luonnonvalinta ei sorsi tyhmiä tai hulluja.
- VOI HYVÄ JUMALA:
scrg kirjoitti:
Luonnolla on oma tapansa tehdä karsintansa ja meidän mielipiteillämme ei ole väliä. Luonnonvalinta ei sorsi tyhmiä tai hulluja.
LUONTO EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN:
JOS JOKU SAA ROJUT RÄNNIIN NIIN SIITÄ SYNTYY LAPSI.
MITEN TÄMÄ PITÄÄ JOLLEKIN TAMPIOLLE SELITTÄÄ?
NIMENOMAAN SILLÄ MIELIPITEELLÄ ON VÄLIÄ KOSKA SE HENKILÖ PÄÄTTÄÄ IHAN ITSE KENEN ANTAA TEHDÄ TUON TOIMEN JOSTA SYNTYY LAPSI.
VIIMEISEN LAUSEEN KOHDALLA OLET OIKEASSA KUN SINÄKIN OLET SIINÄ KIRJOITTAMASSA TUOTA. - scrg
VOI HYVÄ JUMALA: kirjoitti:
LUONTO EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN:
JOS JOKU SAA ROJUT RÄNNIIN NIIN SIITÄ SYNTYY LAPSI.
MITEN TÄMÄ PITÄÄ JOLLEKIN TAMPIOLLE SELITTÄÄ?
NIMENOMAAN SILLÄ MIELIPITEELLÄ ON VÄLIÄ KOSKA SE HENKILÖ PÄÄTTÄÄ IHAN ITSE KENEN ANTAA TEHDÄ TUON TOIMEN JOSTA SYNTYY LAPSI.
VIIMEISEN LAUSEEN KOHDALLA OLET OIKEASSA KUN SINÄKIN OLET SIINÄ KIRJOITTAMASSA TUOTA.vasemmassa laidassa. keskellä pystysuunnassa.
- 10+16
Niin just ja sitten kunnolliset ihmiset kuten minä ja stellaria ei saada koskaan lapsia keskenämme.
- mieswittu
scrg kirjoitti:
vasemmassa laidassa. keskellä pystysuunnassa.
"vasemmassa laidassa. keskellä pystysuunnassa."
Jostain syystä repesin täysin. :D - Valkoritari.
Nainen antaessaan aina oikeassa on, parhaat geenit nainen ottaa mitä saatavil on.
- Haluan lisääntyä
Miksi minä en pääse lisääntymään? Olen kaljalta ja viinalta haiseva 150 kg työtön ätmi.
- 1+13
Sen takia että kaikki 150kg työttömät alkoholisti naiset on jo varattuja.
- mieswittu
Ei muuta kuin Suurin pudottaja -ohjelmaan -> laihdut ja tulet julkkiseksi -> skooraat ihan kybällä.
- ytmi
Ja vain laadukkaat yt jyystärit panee naisia paksuksi liukuhihnalta kuuskymppisiksi asti! Näin sen kuuluu olla!
- Ikisinkku M
Kun olisikin luonnonvalinta, silloin yhteis-ja ihmiskunta kehittyisivät mutta kun on hyysäriyhteiskunta joka mahdollistaa sen älyllisesti heikoimman aineksen lisääntymisen samaan aikaan paremmat ainekset eivät sitä tee kuljemme vääjäämättä kohti tuhoa. Elämme lopun aikoja, voi mennä enää mmota sukupolvea läntisen sivilisaation tuhoutumiseen. Googlatkaa "yhteiskunnan rappio" tms. niin tajuatte, kaikki esimerkit ovat olemassa mutta kukaan ei näytä välittävän siitä mihin tämä juna on puksuttamassa.
- scrg
Ketä kiinnostaa mihin juna jatkaa sen jälkeen kun oma pääteasema on ohitettu? Pitäisikö kiinnostaa?
- 200lol
scrg kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mihin juna jatkaa sen jälkeen kun oma pääteasema on ohitettu? Pitäisikö kiinnostaa?
Pitäisi. Aika piittaamaton on ihminen, joka ei välitä rysähtääkö se juna seuraavalta sillalta alas mukanaan kaikki matkustajat vai ei.
- Hyvin yleistä
Aloittajan väite ei pidä täysin paikkaansa, on paljonkin heikkoa ainesta jotka lisääntyvät jatkuvasti ja vastaavasti fiksuja ja kyvykkäitä ihmisiä jotka eivät voi saada lapsia tai sitten eivät halua.
- Armoton totuus
Naiset ovat avainasemassa, he päättävät kenen kanssa lisääntyvät. Toki poikkeukset vahvistavat säännön mutta surkimuksista aika harva nainen haaveilee. Naiset haaveilevat rikkaasta, komeasta ja älykkäästä miehestä.
- 6+1
16+19 kirjoitti:
http://www.imdb.com/title/tt0387808/
Tässä hyvin realistinen tulevaisuuden näkymä.Tässä kaikki olennainen tuosta.
https://www.youtube.com/watch?v=icmRCixQrx8 - niin sen kuuluu mennä
Armoton totuus kirjoitti:
Naiset ovat avainasemassa, he päättävät kenen kanssa lisääntyvät. Toki poikkeukset vahvistavat säännön mutta surkimuksista aika harva nainen haaveilee. Naiset haaveilevat rikkaasta, komeasta ja älykkäästä miehestä.
Eli sellaisista, jotka kykenevät tuottamaan terveitä jälkeläisiä ja myös varmistamaan heidän tulevaisuutensa.
- Armoton totuus
niin sen kuuluu mennä kirjoitti:
Eli sellaisista, jotka kykenevät tuottamaan terveitä jälkeläisiä ja myös varmistamaan heidän tulevaisuutensa.
"Eli sellaisista, jotka kykenevät tuottamaan terveitä jälkeläisiä ja myös varmistamaan heidän tulevaisuutensa."
Aivan oikein, sellaisia miehiä naiset himoitsevat. Surkimusmiehet ovat heille ilmaa. - Valkoritari.
Armoton totuus kirjoitti:
Nainen haistaa itselleen parhaat geenit ja jakaa sulonsa sopivimman miehen kanssa. Nainen aina oikeassa on.
- 12+12
Mitenhän se luonnonvalinta muka toimii?
Eiköhän hyvinvointivaltio pidä huolen siitä että jos jännämiesisukki ei välitä lapsestaan, niin valtio hoitaa.
Sitä saa mistä maksaa. Jos valtio auttaa elättämisessä, ahkerien elättäjien kysyntä laskee ja jännämiesten kysyntä lisääntyy.
Tilastojen perusteella rikolliset ja sossupummit lisääntyvät eniten, kohtuullisesti toimeentulevat perus työssäkäyvät vähiten. Niin onhan se yhteiskunnan kannalta erittäin hyvä asia, että osa ihmisistä jää kokonaan lapsettomiksi, sillä muutenkin se väestönkasvu on maailmassa ja myös meillä Suomessa ihan tarpeeksi suuri ongelma.
- 19+6
Onko pakko trollata kokoajan, tiedät varsin hyvin ettei Suomessa mitään väestönkasvua ole ollut moneen kymmeneen vuoteen.
- 14+11
19+6 kirjoitti:
Onko pakko trollata kokoajan, tiedät varsin hyvin ettei Suomessa mitään väestönkasvua ole ollut moneen kymmeneen vuoteen.
Tai jos pidät maahanmuuton tuomaan väestönkasvua ongelmana, niin katkaistaan sitten kokonaan maahanmuttajien tulo suomeen? Sittenhän päästäisiin siitäkin ongelmasta? Tämähän varmasti olisi paras ratkaisu.
- DF = persu!
Suomessahan väestönkasvu perustuu maahanmuuttoon, joten sikäli olet oikeassa siinä, että se on ongelma.
19+6 kirjoitti:
Ei tämä ole mitään trollausta. Katso itse netistä jostain tilastokeskuksen sivuilta Suomen väestömäärää vaikka viimeiseltä 50 vuoden ajalta, niin huomaat kyllä sen, että miten se väestömäärä on noussut tässä maassa ihan koko ajan vuosi vuodelta ja tulee kyllä nousemaan jatkossakin.
DF = persu! kirjoitti:
Suomessahan väestönkasvu perustuu maahanmuuttoon, joten sikäli olet oikeassa siinä, että se on ongelma.
Kyllä se väestönkasvu perustuu Suomessa myös siihen, että koko 2000-luvun ajan suomalaiset ovat hankkineet lapsia selvästi enemmän, kun mitä aikaisemmat ikäluokat.
Mieluummin voitaisiin tehdä niin, että suomalaiset hankkisivat vähemmän lapsia ja vapautettaisiin maahanmuuttoa huomattavasti nykyisestä.- 16+13
DarkFear kirjoitti:
Ei tämä ole mitään trollausta. Katso itse netistä jostain tilastokeskuksen sivuilta Suomen väestömäärää vaikka viimeiseltä 50 vuoden ajalta, niin huomaat kyllä sen, että miten se väestömäärä on noussut tässä maassa ihan koko ajan vuosi vuodelta ja tulee kyllä nousemaan jatkossakin.
Joo no laitetaan sitten kaikki maahanmuuttajat pois suomesta ja vain kantasuomalaiset jätetään tänne, niin päästään ylimääräisistä ongelmaväestöstä eroon ja ei oteta enää ulkomaalaisia tänne, niin ei tule liikaa ihmisiä. Suomalaiset eivät lisäänny tarpeeksi edes ylläpitämään nykyistä kansaa joten se ei ole mikään ongelma, vaan ulkomaalaiset aiheuttaa sen ongelman mitä sinä paheksut niin kovasti.
- 20+17
DF = persu! kirjoitti:
Darkfear näytti todellisen luonteensa ja paljasti maahanmuutto vastaisuutensa. Darkfear on kunnon rasisisti joka näkee maahanmuuton tuoman väestönkasvun pahana ongelmana.
- trolli mikä trolli
DarkFear kirjoitti:
Kyllä se väestönkasvu perustuu Suomessa myös siihen, että koko 2000-luvun ajan suomalaiset ovat hankkineet lapsia selvästi enemmän, kun mitä aikaisemmat ikäluokat.
Mieluummin voitaisiin tehdä niin, että suomalaiset hankkisivat vähemmän lapsia ja vapautettaisiin maahanmuuttoa huomattavasti nykyisestä.Elä nyt puhu paskaa, aikaisemmin oli täysin normaalia että perheissä oli 5-10lasta. 2000luvulla hedelmällisyysluku on ollut alle 2 joka meinaa sitä, että lapsia on tehty vähemmän kuin mitä tarvitaan pitämään yllä edes nykyistä väestöä. Lasten määrä on vähentynyt siitä 5-10lapsesta johonkin 0-2 lapseen.
16+13 kirjoitti:
Joo no laitetaan sitten kaikki maahanmuuttajat pois suomesta ja vain kantasuomalaiset jätetään tänne, niin päästään ylimääräisistä ongelmaväestöstä eroon ja ei oteta enää ulkomaalaisia tänne, niin ei tule liikaa ihmisiä. Suomalaiset eivät lisäänny tarpeeksi edes ylläpitämään nykyistä kansaa joten se ei ole mikään ongelma, vaan ulkomaalaiset aiheuttaa sen ongelman mitä sinä paheksut niin kovasti.
Eikä sitä mitään maahanmuuttajia aleta pois tästä maasta laittamaan, sillä monet heistä ovat ihan työelämässä ja sopeutuneet muutenkin hyvin tähän suomalaiseen yhteiskuntaan ilman mitään ongelmia.
Taitaa vaan suurin syy tähän ulkomaalaisvastaisuuteen olla sulla just se, että kun et hyväksy sitä, että jos suomalaiset pariutuvat ja hankkivat lapsia ulkomaalaisen kumppanin kanssa.- 13+17
DarkFear kirjoitti:
Eikä sitä mitään maahanmuuttajia aleta pois tästä maasta laittamaan, sillä monet heistä ovat ihan työelämässä ja sopeutuneet muutenkin hyvin tähän suomalaiseen yhteiskuntaan ilman mitään ongelmia.
Taitaa vaan suurin syy tähän ulkomaalaisvastaisuuteen olla sulla just se, että kun et hyväksy sitä, että jos suomalaiset pariutuvat ja hankkivat lapsia ulkomaalaisen kumppanin kanssa.Ei mulla ole mitään ulkomaalaistavastaisuutta vain sinulla. Minusta täällä väestönkasvu ei ole ongelma, mutta sinun mielestä se on paha ongelma. Väestönkasvua Suomessa ei aiheuta mikään muu kuin tänne tulevat mamut. Kantaväestö ei tee lapsia tarpeeksi että se kasvattaisi väestöä. Joten ongelma mistä olet huolestunut on ulkomaalaisten Suomeen tulon aiheuttamaa.
Minä olen sentään suvaitsevainen eurooppalainen, enkä ole mikään ahdasmielinen maahanmuuttovastainen persujuntti kuten sinä. trolli mikä trolli kirjoitti:
Elä nyt puhu paskaa, aikaisemmin oli täysin normaalia että perheissä oli 5-10lasta. 2000luvulla hedelmällisyysluku on ollut alle 2 joka meinaa sitä, että lapsia on tehty vähemmän kuin mitä tarvitaan pitämään yllä edes nykyistä väestöä. Lasten määrä on vähentynyt siitä 5-10lapsesta johonkin 0-2 lapseen.
Niin ehkä joskus 1900-luvun alkupuolella ja vielä 50-luvullakin se oli normaalia, että perheessä oli just se 5-10 lasta. Kuitenkin sitä suomalaiset ovat hankkineet 2000-luvulla huomattavasti enemmän lapsia, kun esim. 1980- ja 90-luvulla.
- 6+8
DarkFear kirjoitti:
Niin ehkä joskus 1900-luvun alkupuolella ja vielä 50-luvullakin se oli normaalia, että perheessä oli just se 5-10 lasta. Kuitenkin sitä suomalaiset ovat hankkineet 2000-luvulla huomattavasti enemmän lapsia, kun esim. 1980- ja 90-luvulla.
Ei pidä paikkaansa.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/2426533/Syntyneet ja hedelmällisyys Suomessa.gif
Siniset viivat on syntyneet tuossa.
Että nyt tajuaisit varmasti niin katso tarkasti miten siniset viivat ovat 80-90luvulla yli 1,7 ja 2000 luvulla alle 1,7 13+17 kirjoitti:
Ei mulla ole mitään ulkomaalaistavastaisuutta vain sinulla. Minusta täällä väestönkasvu ei ole ongelma, mutta sinun mielestä se on paha ongelma. Väestönkasvua Suomessa ei aiheuta mikään muu kuin tänne tulevat mamut. Kantaväestö ei tee lapsia tarpeeksi että se kasvattaisi väestöä. Joten ongelma mistä olet huolestunut on ulkomaalaisten Suomeen tulon aiheuttamaa.
Minä olen sentään suvaitsevainen eurooppalainen, enkä ole mikään ahdasmielinen maahanmuuttovastainen persujuntti kuten sinä.Älä yritä turhaan kääntää siinä mielipiteitä päinvastaiseksi, sillä mä oon ollut tässä koko ajan sitä mieltä, että maahanmuuttoa tulee lisätä, kun taas sä oot sanonut vaan sitä, että kuinka niitä ulkomaalaisia pitäisi laittaa pois tästä maasta, että kantasuomalaiset saisivat asua tässä maassa vain keskenään.
Mä sitä kun olenkin suvaitsevainen eurooppalainen ja kannatan sitä maahamuuttoa oikein mielelläni ja siksi äänestän tämänkin vuoden tulevissa eduskuntavaaleissa jotain sellaista ehdokasta, joka kannattaa sitä maahanmuuttoa ja monikulttuurista yhteiskuntaa. Eli persujunteille en tule siis ainakaan ääntäni antamaan, kuten en ole tähänkään mennessä koskaan heitä äänestänyt.- 9+13
DarkFear kirjoitti:
Älä yritä turhaan kääntää siinä mielipiteitä päinvastaiseksi, sillä mä oon ollut tässä koko ajan sitä mieltä, että maahanmuuttoa tulee lisätä, kun taas sä oot sanonut vaan sitä, että kuinka niitä ulkomaalaisia pitäisi laittaa pois tästä maasta, että kantasuomalaiset saisivat asua tässä maassa vain keskenään.
Mä sitä kun olenkin suvaitsevainen eurooppalainen ja kannatan sitä maahamuuttoa oikein mielelläni ja siksi äänestän tämänkin vuoden tulevissa eduskuntavaaleissa jotain sellaista ehdokasta, joka kannattaa sitä maahanmuuttoa ja monikulttuurista yhteiskuntaa. Eli persujunteille en tule siis ainakaan ääntäni antamaan, kuten en ole tähänkään mennessä koskaan heitä äänestänyt.Kelaa tuohon pari kommenttia ylöspäin tarkka lainaus sinun kirjoituksista on:
"väestönkasvu on maailmassa ja myös meillä Suomessa ihan tarpeeksi suuri ongelma. "
Sitten kelaa pari komenttia alaspäin, siinä on sulle syntyvyysluvut jotka osoittavat ettei mikään muu kuin maahanmuutto aiheuta väestönkasvua Suomessa.
1 1 = väestön kasvu eli maahanmuutto on se "tarpeeksi suuri ongelma" 6+8 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/2426533/Syntyneet ja hedelmällisyys Suomessa.gif
Siniset viivat on syntyneet tuossa.
Että nyt tajuaisit varmasti niin katso tarkasti miten siniset viivat ovat 80-90luvulla yli 1,7 ja 2000 luvulla alle 1,7Kyllä vaan pitää paikkansa, kuten sanoinkin.
Katso itse niin huomaat sen, että kuinka se syntyvyys nousi huomattavasti 90-luvulla verrattuna 80-lukuun. Lisäksi samalla syntyvyys on noussut myös koko 2000-luvun ajan siitä, mitä se oli 1990-luvun puolessa välissä ja vuosituhannen vaihteessa.- 2+6
DarkFear kirjoitti:
Kyllä vaan pitää paikkansa, kuten sanoinkin.
Katso itse niin huomaat sen, että kuinka se syntyvyys nousi huomattavasti 90-luvulla verrattuna 80-lukuun. Lisäksi samalla syntyvyys on noussut myös koko 2000-luvun ajan siitä, mitä se oli 1990-luvun puolessa välissä ja vuosituhannen vaihteessa.Osta isommat silmälasit ja katso kuvaa tarkemmin.
- 20+1
2+6 kirjoitti:
Osta isommat silmälasit ja katso kuvaa tarkemmin.
Sokerina pohjalla tässä sinulle vielä uutisia aiheesta.
http://yle.fi/uutiset/miksi_syntyvyys_vahenee_suomessa/7285565
http://yle.fi/uutiset/syntyvyys_laskussa__pitkittynyt_taantuma_vahentanyt_lapsentekohaluja/7086205
http://vaestoliitonblogi.com/2013/04/15/pika-analyysi-syntyvyyden-laskun-syista/
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-elama/2014/06/08/yle-syntyvyys-laskee-suomessa-3-vuotta-perakkain-lapsettomuus-lisaantynyt/20148088/139
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/syntyvyys-laskee-neljatta-vuotta-perakkain/671435/
http://www.tiede.fi/keskustelu/57870/ketju/syntyvyyden_pitaa_nousta_2_1_lapseen
- BBQ
Eikä kyl kannata lapsii tähä maailmaa tehdäkkää.. Edesvastuutonta lapsii tehä ko joutuvat asumaan maailmas mis ihmisten aiheuttamat luonnonmullistukset lisääntyy.
- sdbgsb
jaa, ympärilläni nään vaan ylipainoisia vähä-älyisiä jotka lisääntyy ku kanit, sillä varmaan maailma pelastuu.
- tässä on totuus
Eipä se evoluutio ole ihmistä niin paljoa vielä ehtinyt muuttaa, että lisääntymään päästettäisiin nyt myös ne kaiken maailman olmit narukädet.
Vahvimmat ja parhaimmat geenit viedään eteenpäin. Ei sillä ole mitään väliä osaako koodata, pelata pleikkaria tai virpoa. Fysiikka ja terveys ratkaisee, sosiaalisilla taidoilla ne geenit päästään viemään perille.
Kyllähän tuolla näkee niitä virhearviointejakin tapahtuneen, ja ehkä sen vuoksi meillä on maapallo näinkin ylikansoittunut. Pitäisi vaan olla tiukempi seula jatkossa, eikä todellakaan päästää ihan kaikkia luusereita lisääntymään.- Ikisinkku M
Räjähdysmäinen huostaantottojen kasvu kyllä kertoo niistä virhearvioista ihan riittävästi, seula pitäisi olla.
- Valkoritari.
Ikisinkku M kirjoitti:
Räjähdysmäinen huostaantottojen kasvu kyllä kertoo niistä virhearvioista ihan riittävästi, seula pitäisi olla.
Nainen yhtyy vain itselleen parhaiten sopivien miesten kanssa. Naisen yhdyntäpäätös aina oikea on.
- Naisen vaisto
Valkoritari. kirjoitti:
Nainen yhtyy vain itselleen parhaiten sopivien miesten kanssa. Naisen yhdyntäpäätös aina oikea on.
Kyllä nainen tietää kenen kanssa kannattaa panna.
- sdfw4rtwsfgsdfg
Tuo luonnon järjestyksestä höpöttäminen on pelkkää huuhaata, ei se ole mikään ajatteleva järjellinen olento vaan sattumien summa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821