7.3 mennessä ?

Melekki

Moi

Aloitan tänään laihduttamaan. Katsotaan kuinka paljon lähtee 7.3 mennessä. Silloin olen risteilylle menossa ja olis kiva mahtua edes johonkin bilemekkoon. Tällä hetkellä painoa 84 kg ja pituutta vain 160 cm. Käyn tänne aina kertomassa miten on menny. Tavote olis saaha 10 kg pois... Mahdotontako? Olen siis kolmekyppinen nainen. :)

5

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isntbad

jossä laihtuu haluut ni kannattaa joka ruualla juoda saman verranku syö ja juoda vihreetä teetä ainaki yks kuppi päiväs ni se nopeuttaa aineen vaihduntaa ni eiköhä paino ala putoo, mut laihduttaminenha eioo vaikeeta mut mite ihmees sä oot onnistunu lihoo? kysynvaa ku ite oon yrittäny kaikkee mut ei toi paino taha nousta ni oisko sul jotain vinkkei et miten ton painon sais nousemaa :D?

• Melekki

Olen vaan syönyt ja surrut/masentunut kotona. Liikunta jäänyt. Ja kun kiloja tullut ei ole ollut haluja lähteä ulos kun kaikki kattois että onpa toi lihonu. Ja niin kiloja tullut lisää. Olen ollut siis laiska. Mutta kaikki alkoi masennuksesta, jolloin lihoin varmaan lääkkeet osaltaan turvotti. Ja siitä ei sitten enää viitsinyt lähteä lenkille, uimaan yms. niinkuin ennen :( Kateellinen olen jos ei sinulle kilot kerry :)

• laihis

Muista kaksi asiaa: TAVOITE ja PÄÄTÖS. Kun ne pidät mielessä, pärjäät. minulla oli lähtötilanne 104/171cm. Nyt n. 18kg vähemmän. Tavoite 67-70kg. En ole käynyt vaakassa pitkään aikaan. Aloitin lokakuussa. Lopetin sokerit ja viljat. Pari kertaa olen viljoja syönyt kokeilumielessä, muttei elimistö niitä hylkinyt. Käyn uimassa aktiivisesti, huomenna tulee 8km/viikko täyteen. illalla pyöräilen. Kokeilin eilen hiihtoa, mutta jalka ei tykkää.(tapaturma 2014 keväällä).

• Katiannika

Miten on sujunut? Onko paino laskussa?

• Liikkuja5555

Ei tainnut onnistua edes alkuun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe