Raastava osa-aikatyö

Työtä tekevä

On todella todella raastavaa olla
osa-aikainen. sopimuksen mukaan viikkotuntimäärä tosin on pieni mutta aikoinaan minulle sanottiin että voin olla turvallisin mielin koska se viikkotuntimäärä tulee olemaan paljon enemmän ja niin tulikin kunnes nyt asiat ovat tietyistä muutoksista johtuen muuttuneet. Sitten minulle on enää laitettu minimituntimäärä :(

No tässä nyt mietin että mitä pitäis tehdä. Olen perheellinen joten en voi ohessa opiskella koska siihen ei juurikaan jää aikaa ja sitten toisekseen ilmeisesti esim. Työvoimakoulutus ei tulisi kysymykseen koska enhän sentään ole kokonaan työtön. Aikuiskoulutuksen ajalta kun ei niin sitten vaan saa niitä tukia koulutusajalta vaan niitähän pitää hakea jälkikäteen?
Siis tokihan saan soviteltua päivärahaa palkan lisäksi mutta ei tämä juuri työnteolta tunnu vaan olo on kuin olisi työtön.

Onko kellään hyviä ehdotuksia koulutuksen suhteen?

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylitöihin kyllästyny

Jos rahallisesti pärjäilet jollakin lailla niin nauti siitä että homma ei tunnu työnteolta, sulla on vapaa-aikaa mikä on tosi luksusta tällaisen kokoaikaisen ylitöitä raatavan mielestä. Edes raha ei korvaa menetettyä vapaa-aikaa.

Olin joskus nuorena osa-aikatyössä ja se oli parhaita aikoja, tuli rahaa ja oli vapaa-aikaa, best times :) Olisipa nytkin mahdollisuus tehdä osa-aikatyötä...

• jjdfv

Niin. Olisipa mahdolisuus. En jaksa tätä oravanpyörää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7793
    2. 113
      6064
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5197
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4556
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3230
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      62
      3024
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2948
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2454
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2066
    Aihe