Jos siirtyy töihin valtiolta kunnalle niin saako lomat mukaansa, eli ettei niitä tarvitsisi pitää pois kaikki nyt vaan ne siirtyisi mukaan.
Siirtyminen valtiolta kunnalle
wilma12345
3
290
Vastaukset
- Ei saa
Ei saa.
- minävaan
Voi hyvät hyssykät,nehän on kaks eri työnantajaa,ei tietenkään saa.Valtio maksaa työsuhteen päättymiseen saakka kertyneet loma korvaukset ja kunnalta alkaa kertyä uusi lomakertymä ja korvaukset.Vieläkö on näin tietämättömiä ihmisiä.
- näinminunkohdalla
Totta kai lomat ja lomaoikeudet saa mukaan. Siirron päälle annetaan yleensä vielä pari kuukautta ylimääräistä toipumislomaa, joka kannattaa ottaa hetimmiten puheeksi uuden työnantajaorganisaation kanssa. Kertaluontoinen toipumiskorvauskin (1 kk palkka) on mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807