Huokaus.
Oli suhde, joka toimi ensiksi hyvin päiväkahviperiaatteella. Sitten se syveni, loppui, alkoi vähän uudelleen ja taas hiipui. Nyt halaillaan hieman tavatessa, ja ilmassa on vielä jotakin värinää, mutta valitettavasti mies ei ole enää kiinnostunut minusta naisena.
Voiko miehen ja naisen välinen ystävyys toimia, jos nainen haluaa mutta mies ei? Onko kaveeraus pelkkää itsensä pettämistä? Nöyryytänkö itseäni? Tyyppi on kiva ja on mielellään minun kaveri. Minäkin pidän siitä ihmisenä ja haluaisin kaveerata, mutta sydäntä riipii. Pitäisikö vain vetäytyä takavasemmalle?
Fuckbuddysta hugbuddy?
3
420
Vastaukset
- lkdljkdfs
Jos olet varma että mies ei halua samaa kun sinä, niin säästä itseäsi ja lopeta kaikki
- Oma kokemus
Kaveruus voi onnistua, mutta vasta kun olet itse toipunut ja pystyt suhtautumaan häneen pelkkänä kaverina.
Sinuna pitäisin taukoa hänen tapaamisestaan ja selittäisin että tarvitset hieman aikaa. Toivut nopeammin.
Yksi parhaista ystävyyksistäni alkoi noin, mutta ystävyys ei onnistunut kun aluksi roikuin liikaa hänen kanssaan ja elättelin toiveita jatkosta. Kun olin jonkin aikaa erossa hänestä, pystyin olemaan ystävä ilman taka-ajatuksia.
Älä siis piinaa itseäsi leikkimällä kaveria, jos haluaisit muutakin.- Huokailija
Näin se taitaa olla. Olen tässä piinannut itseäni toista viikkoa juuri noiden toiveiden elättelyjen takia. Tosi rasittavaa. Ehkä kuuluisin ongelmineni suoraan Särkynyt sydän -osioon.
Roikun turhine toiveineni mukana siksikin, että mieskin ehkä haluaisi hieman paluuta entiseen, ei kuitenkaan tarpeeksi. Järjellä ajatellen on täysin selvää, että pitää lakata kiusaamasta itseään, kun hauskan tapaamisen päätteeksi tulee vain "hei sitten, nähdään taas". Mutta tunne, se tarrautuu. Pitäisi luopua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222707Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671699Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81687Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1151620Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.481570Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell921494Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.691385Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311157En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106