Huokaus.
Oli suhde, joka toimi ensiksi hyvin päiväkahviperiaatteella. Sitten se syveni, loppui, alkoi vähän uudelleen ja taas hiipui. Nyt halaillaan hieman tavatessa, ja ilmassa on vielä jotakin värinää, mutta valitettavasti mies ei ole enää kiinnostunut minusta naisena.
Voiko miehen ja naisen välinen ystävyys toimia, jos nainen haluaa mutta mies ei? Onko kaveeraus pelkkää itsensä pettämistä? Nöyryytänkö itseäni? Tyyppi on kiva ja on mielellään minun kaveri. Minäkin pidän siitä ihmisenä ja haluaisin kaveerata, mutta sydäntä riipii. Pitäisikö vain vetäytyä takavasemmalle?
Fuckbuddysta hugbuddy?
3
336
Vastaukset
- lkdljkdfs
Jos olet varma että mies ei halua samaa kun sinä, niin säästä itseäsi ja lopeta kaikki
- Oma kokemus
Kaveruus voi onnistua, mutta vasta kun olet itse toipunut ja pystyt suhtautumaan häneen pelkkänä kaverina.
Sinuna pitäisin taukoa hänen tapaamisestaan ja selittäisin että tarvitset hieman aikaa. Toivut nopeammin.
Yksi parhaista ystävyyksistäni alkoi noin, mutta ystävyys ei onnistunut kun aluksi roikuin liikaa hänen kanssaan ja elättelin toiveita jatkosta. Kun olin jonkin aikaa erossa hänestä, pystyin olemaan ystävä ilman taka-ajatuksia.
Älä siis piinaa itseäsi leikkimällä kaveria, jos haluaisit muutakin.- Huokailija
Näin se taitaa olla. Olen tässä piinannut itseäni toista viikkoa juuri noiden toiveiden elättelyjen takia. Tosi rasittavaa. Ehkä kuuluisin ongelmineni suoraan Särkynyt sydän -osioon.
Roikun turhine toiveineni mukana siksikin, että mieskin ehkä haluaisi hieman paluuta entiseen, ei kuitenkaan tarpeeksi. Järjellä ajatellen on täysin selvää, että pitää lakata kiusaamasta itseään, kun hauskan tapaamisen päätteeksi tulee vain "hei sitten, nähdään taas". Mutta tunne, se tarrautuu. Pitäisi luopua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812