mies halusi erota, 4 vuoden suhteesta. Tieto yllätti minut täysin. Meillä meni hyvin kaikin puolin. Mies on aina ollut hyvin herkkä, eikä ole halunnu pahoittaa mieltäni. Nyt erotilanteessa hänen kasvonsa oli vihan vääristämät ja hän sanoi, ettei hänellä ole mitään tunteita minua kohtaan. Hän on aina välittänyt vain yhdestä naisesta ( tunteneet 15 v) lisäksi hän vielä sanoi, ettei ikinä halua enää nähdä minua. Mistä tällainen käytös voi johtua? Hän on aina vakuuttanut, että on vain kaveri tämän naisen kanssa..
Miksi mies haluaa loukata
3
214
Vastaukset
- niih.pä.
Ehkäpä hän oikeasti on alkanut vihata sinua? Jos hän on kokenut olevansa "huonossa" suhteessa jossa ei voi olla itsensä? Tällaisiakin ihmisiä on... hampaat purren hymyilevät ja kestävät, kunnes helvetti aukeaa ja "uskaltavat" olla rehellisiä. Tai sitten hän on nyt rakastunut tähän elämänsä naiseen ja saa vastakaikua. Hän tarvitsee nyt vihaa päästäkseen sinusta irti tunnetasolla. Tai sitten hän on hyvin kaukana omista tunnereaktioistaan...
- Lube
Mulla sama homma päällä, 9 vuoden suhde loppui kun mies löysi uuden. Olen saanut ihan hirveät haukut....miehen katse on jäätä. Uskon, että mies yrittää ottaa sillä tavalla tunnetasolla irti, että alkaa vihata ja samalla myös yrittää peittää syyllisyydentuntoaan että teki noin naiselle, jota 9 vuotta sanoi rakastavansa. Haukkumalla ja etsimällä kaikki mahdolliset viat mies etsii syytä miksi oli ihan ok vaihtaa entinen uuteen.
- sellasia ne
Tämän vuoksi en uskalla avioon.Miehistä kuoriutuu hirviö paremman tavattuaan eivätkä edes rehellisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149