Moikka.
Olen tällä hetkellä muuttamassa elämän tapojani paremmiksi ja suth hyvin onnistunut tähän asti ja nyt tarvitsisin jonkun viisaamman neuvoa.
Painan about 109 (vähän alle) tällä hetkellä ja olen pudottanut lähes 10 kiloa pelkällä kalori laskennalla ja nyt alkaisi treenit mutta en oikein tiedä että mihin pitäisi panostaa milläkin aterialla. Treeniä on 3 krt viikkoon, nyrkkeily ja ihan perus lihaskuntoliikkeitä 2:na päivänä ja koska tavoitteenani on pieni muotoinen kehon rakennus ja muokkaus niin haluaisin nyt tietää että mihin painottaa hiirlarien, proteiinin jne saanti että se antaa maksimaalisen hyödyn? Ja mitkä on näin läskin polttajan kannalta parhaimpia aineksia tuohon? Koska kyseessä on elämäntapa muutos niin en rupea millekään kielto dieetille enkä yksitoikkoiselle ruokaympyrälle. Eli nyt haen ainesosia jotta tiedän mihin panostaa enemmän ja mihin aikaan. Tämä kuullostaa varmasti pöljälle mutta päätin että kysäisen jos löytyisi neuvoa täältä.
Eli olen nainen, n.109 kg, 167 pitkä ja tarkoituksena on läskin muuttaminen lihakseksi, ihannepainoa minulla ei ole muuta kuin alle 90 kg, olen leveä raaminen muutenkin luustoltani enkä halua miksikään luuviuluksi vaan lihakset ja toimivan kropan :) Aikaahan mulla on sit ihan kunnolla, tietty tulosta olisi kiva saada ja nähdä vähän aiemmin kuin puolen vuoden päästä :)
Painonpudotus, treeni ja ravinto
Tietoa kaipaava
1
<50
Vastaukset
- PersRaineri
Tuollainen treeni ei vaadi ruokavaliolta mitään erityistä. Kunhan ny treenin jälkeen syöt, että keholla on mistä sitä lihasta rakentaa, tosin voi olla aika hiljaista lihaskuntotreenillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822