Hei! Mun hostperheeni Lontoossa etsii uutta au pairia, kun itse lahden maalis/huhtikuun vaihteessa pois. Perheessa on kolme lasta 5-vuotias poika ja kaksoset (tytto ja poika) lahes 8kk talla hetkella. Tyopaivat ovat n. 9 tunnin pituisia. (talla hetkella teen itse aamulla 8-8:30 ja sitten 11-19:30) Paaasiassa vauvojen kanssa olemista ja leikkimista, kavelylla kaymista yms. Perheessa kay siivooja kaksi kertaa viikossa, eli ainoat siivoamiset on oikeastaan vaan lasten jalkia. Sijainti on ihan mainio Primrose Hillin kupeessa. Perhe on todella mukava ja rento. Aiti on britti, talla hetkella ainakin paivat kotona, isa on muuttanut tanne Intiasta ja tekee toita laaketieteen parissa. Mitaan ikarajoituksia ei sinallaan ole, ainoa ehto on, etta on kokemusta pienista lapsista, vahintaan alle 18kk ikaisista. Minulle voi laittaa sahkopostilla kuvauksen itsestaan niin valitan sitten yhteystietojen kanssa perheen aidille.
[email protected]
Etsitaan au pairia Lontooseen!
AuPairLontoo
0
148
Luetuimmat keskustelut
- 1861623
- 851372
- 1041058
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..13860Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105647Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30641Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45587