Olen huomannut itsessäni tälläisen ongelman,
Kun alan tapailemaan jotain naista ja siinä vaiheessa kun huomaan naisen olevan kiinnostunut minusta, niin jotenkin en enää arvosta tätä naista niin paljon. Oma kiinnostus tuntuu katoavan.
Tässä ei ole kyse siitä perinteisestä halusta valloittaa vain nainen.
Uskon jotta ongelma voisi olla siinä että pohjimmiltaan en arvosta juurikaan itseäni, pidän itseäni huonona ihmisenä.
Kun menen kaupungille,kauppaan, tulee sellainen kumma tunne, kun yritän löytää tunteelle syytä niin se on jotta häpeän itseäni. Mitään häpeällistä minussa ei pitäisi olla. Se on vaan syvällä minun sisimmässä.
Nyt sitten kun en arvosta itseäni niin nainen joka ihastuu minuun, ei voi olla kovin "hyvä",, luonnollisesti arvostus myöskin häneen loppuu.
Surullista,
Kun nainen ihastuu minuun, en enää arvosta häntä
4
221
Vastaukset
- Ootko joku mun eksä?
Tuosta saattaisi löytyä vastaus siihen, miksi moni mies on häipynyt takavasemmalle, vaikka on ensin juossut innoissaan perässäni. Kun olen osoittanut lopulta kiinnostusta, niin miestä ei kiinnostakkaan enää.
- 2+13
Uskon että kyseisillä henkilöillä on joku oidipus kompleksi.
Minusta ei mikään ole niin seksikästä kuin nainen joka osoittaa/ilmaisee kiinnostuksensa. Siinä asettaa koko loppuelämänsä peliin yhdellä kertaa tietämättä mitä voi olla tulossa.
Se että antautuu toiselle on toooodella seksikästä ja saa ainakin minut ihan kuumaksi. Eikä saa kuvitella väärin. Se että toinen on kiinnostunut ei tarkoita että käyttäisin häntä kohtaan epäasiallisesti. Päinvastoin. Jotta suhde toimisi siinä pitää osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen.
Siinä on jotain samaa kuin siinä että heittäytyy selälleen ja toiset ottavat kiinni.
- OhjeNuora
Hakeudu psykologille ennenkuin tuhoat lisää naisten sydämiä, Et uskalla sitoutua? Oletko saanuut vanhemmiltasi ikäviä vaikutuksia heidän parisuhteestaan jotka heijastuvat sinun suhtautumiseesi?Ongelma on sinun-tee sille jotain.
- SisäisenHäpeänOngelma
Ap, ongelmasi on yleisempi kuin luulet. Siitä on kirjoitettu paljon kirjoja. Yksi on tässä:
http://www.adlibris.com/fi/kirja/elamaa-kahlitseva-hapea-9789522471475
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742