Gernetic tuotteet - mistä olette ostaneet?

Hei,

Haluaisin tiedustella, onko kenelläkään sen suurempaa kokemusta Gernétic-tuotteista? Olen kuullut niistä erittäin paljon hyvää, sopivat todella herkälle iholle ja ovat hoitavia.

Itselläni on herkkä couperosa iho, ja mielelläni haluaisin aloittaa testauksen tuotteilla. Ilmeisesti ovat saatavilla vain kosmetologeilta? Jos jollakulla ihanalla olisia kokemuksia hyvästä hoitolasta ja yleisesti neuvoja koskien sarjan tuotteita, ottaisin niitä vastaan mielelläni! :)
Ilmoita

Synchro voide itselleni tuttu, lääkärini suositteli sitä kirurgisen leikkauksen jälkeen arpien hoitoon. Haavat paranivat nopeammin ja arvet ovat miltei huomaamattomat.

Tätä tuotetta voin suositella, muita en ole kokeillut, olen hieman huono hoitamaan ihoani :)
1 VASTAUS:
sama täällä, gerneticin syncroa on tullut käytettyä eikä ilman osaa enää olla. 30ml voidepurkki kestää itsellä melkein 3 kuukautta päivittäin käytettynä, joten on myös riittoisaa. voide on semmoinen "Jokapaikan" höylä - käytän kasvoille, vartalolle, lasten haavereihin.. parempaan voiteeseen en ole vielä törmännyt.
+Lisää kommentti
Tykkään! Kosmetologini käytti ennen baborin tuotteita, joita tuli ostettua. Nyt hän on siirtynyt Gerneticiin ja olen päässyt tutustumaan tuotteisiin, todella ihania. Mikään ei kirvele tai kiristä, ja ihosta tulee pehmeä, tosi sileä. Ostin käyttööni myös tuon klassikkovoiteen Synchron, joka alkuun vaati hieman tottumista koska on niin "rasvainen" - mutta eron kyllä huomaa, iho ei kuivu tai hilseile vanhaan tahtiin.
Ilmoita
Puuderipuoti, Kosmein, Leena Vapaamies, Näistä paikoiss
ta ainakin saa. Om muitakin, mutta en muista.

Ikuinen Gernetincin käyttäjä
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Gernetic tuotteet - mistä olette ostaneet?

Hei,

Haluaisin tiedustella, onko kenelläkään sen suurempaa kokemusta Gernétic-tuotteista? Olen kuullut niistä erittäin paljon hyvää, sopivat todella herkälle iholle ja ovat hoitavia.

Itselläni on herkkä couperosa iho, ja mielelläni haluaisin aloittaa testauksen tuotteilla. Ilmeisesti ovat saatavilla vain kosmetologeilta? Jos jollakulla ihanalla olisia kokemuksia hyvästä hoitolasta ja yleisesti neuvoja koskien sarjan tuotteita, ottaisin niitä vastaan mielelläni! :)

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta